21.BÖLÜM

12.4K 626 20
                                    


Evet yeni bölüm geldi şimdiden iyi okumalar.
Umarım beğenirsiniz.



Rıza Albaydan Devam

bir haftanın sonunda Yıldızla konuşmuştuk tahmin ettiğim gibi abisinin peşine düşecekti ama elimizde hiç bir iz yoktu o yüzden işimiz oldukça zor olacak.

Yıldızla konuşmamızdan hemen sonra öğrendim ki Yiğidi,Topalın elinden kurtaran kişi içlerine sızmış olan bir askermiş tam o gün görmüş Yiğidi ve kendini tehlikeye atarak onu oradan çıkarmış tabi oradan kaçarken kaza geçirmişler o bir şekilde Yiğidi kurtarmış ama iki sene sonra Topal o askeri bulup öldürmüş.

Yani şu an Yiğit'in nerede olduğunu bilmiyoruz ama onu bulacağım arkadaşlarım için yıldız için onu bulacağım.



Savaştan Devam

Bir haftadır sürekli farklı farklı rüyalar görüyorum artık geceleri uyumaya korkar oldum, rüyaların hepsi o kadar gerçekçi ki bir an gerçeklik kavramını yitiriyorum.

Belkide verdikleri ilaçların etkisiyle görüyorum o rüyaları bilmiyorum ama bana burada kalmak hiç iyi gelmiyor hem kendimi daha iyi hissediyorum o yüzden bugün doktorla konuşacağım zaten birazdan beni kontrol etmek için gelecektir.

Tam saatinde kapı açıldı ve doktor beni kontrol etmek için içeri girdi.

"Bugün nasılsınız Savaş bey?"
Gayet iyiyim doktor artık buradan çıkmak istiyorum."

"Tam anlamıyla iyileşmediniz Savaş bey bir süre daha burada kalsanız iyi olur."

"Hiç iyi olmaz doktor bir haftadır sabrediyorum ama artık yeter bugün ben çıkacağım buradan, hem yaram gayet iyi."

"Peki bugün çıkın ama en azından iki gün daha evinizde dinlenin."

"Tamam doktor."

"O zaman ben işlemlerinizi halledeyim."

Doktorun odadan çıkmasıyla hemen Salihi aradım ve bugün hastaneden çıkacağımı beni gelip almasını istedim.

O da yarım saatte geleceğini söyledi.
Telefonu kapatınca yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım.



Yıldızdan devam

Rıza Albayla konuşmamızdan sonra kafamı biraz olsun dağıtmak için  bizimkilere mesaj attım.

"Kartallar bir haber var mı?"

"Topal son hazırlıklarını tamamladı anlaşılan Hayalet."

"Nasıl anladınız?"

"Sınırdaki hareketlilik durdu ortalık sakinleşti anlaşılan sıra topala geldi.

Ama biz hala nerden giriş yapacağını bilmiyoruz çok iyi saklanıyor."

"Şimdilik saklansın bakalım burada saklanamayacak. Bu arada olaylar arasında unuttuk ama köstebekle ilgili bir bilgiye ulaştınız mı?"

"Hayalet aslında."

"Ulaştınız mı ulaşmadınız mı Karan kolay bir soru sorduğumu düşünüyorum."

"Ulaştık ama "

"Aması ne Karan?"

"Köstebek çok yakınınızdan birisi."

"Karan kelime oyunları yapma kim söyle artık."

"Köstebek Gölge timinden OĞUZ KARAN."

"Ne diyorsun sen Karan emin misiniz?"

"Maalesef eminiz Hayalet."

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin