43. Bölüm

7.2K 523 157
                                    


Yeni bölüm geldi canlarım, umarım beğenirsiniz.

Hepinize şimdiden iyi okumalar.




Yıldızdan Devam

Poyrazla el sıkışmamızdan sonra bir süre daha yanımda kaldırlar, yorgun hallerini görünce onları birazcık kovdum. Abim gitmek istemedi ama kendini tamamen toparlaması ve dinlenmesi için onu birazcık tehdit etmiş olabilirim.

Herkes giderken Ömer ve Rıza Albay benimle konuşmak için yanımda kaldılar. İkiside yatağımın yanında ki koltuklarda oturuyorlar, onlara kafamda ki soruyu sormak için olduğum yerde dikleştim ardından da konuşmaya başladım.

"Komutanım, Poyraz komutan için gizli görevde demiştiniz bu gizli görev Topal mıydı?"

Benim söylediklerim ile ikiside şaşkın bir şekilde bana baktılar, Rıza Albay kendini toparladı ve bana cevap verdi.

"Evet Yıldız, görevi Topal ile ilgiliydi ama sen bunu nerden anladın?"

"Biz Poyraz ile karşılaştık komutanım, abim kaçırıldığında ben Topalı yakalamak üzeriydim ki sağolsun Poyraz yüzbaşı gelip onu benim elimden kurtarmıştı.

Gerçi o zaman sadece gözlerini görmüştüm ama o kadar sinirlenmiştim ki o gözleri unutmam mümkün değildi."

"Sen şimdi Poyrazı sadece gözlerinden mi tanıdın?"

"Evet Ömer Albayım neden şaşırdınız ki? Unutmayın ki ben bir bedende iki kişiyim, ben hayaletim."

"Bunu unutmak ne mümkün Yıldız. Poyrazın görevini bildiğini kimseye söyleme Yıldız, başına ne işler açacağını biliyorsun."

"Emredersiniz komutanım."

"Yıldız!"

Rıza Albay'ın bana seslenmesi ile bakışlarımı Rıza Albaya çevirdim ve konuşmasını dinlemeye başladım.

"Efendim komutanım."

"Yıldız, Gölge timi Savaş ile kardeş olduğunuzu öğrendi, Savaşta hayaletin gerçek kimliğini öğrendi. Bunlardan sonra artık Hayalet olduğunu Gölge timine söyleyelim mi?"

"Komutanım eminim ki bu vurulma olayından sonra onlarından akıllarında şüpheler oluşmuştur, en iyisi Gölge timinede gerçekleri söylememiz olacak ama ne zaman söylemeliyiz?"

"Sen biraz toparlan iki gün sonra hep birlikte buraya gelirizi ve konuşuruz. Yıldız, hayaleti Poyraza söyleyecek misin?"

"Komutanım, her ne kadar siz ve Ömer Albay ona güvensenizde ben güvenmiyorum, çünkü onu tanımıyorum. Beni çok iyi tanıyorsunuz,ben güvenmediğim hiç kimseye sırrımı açıklamam."

"Yıldız, tamam o gece olanlar Topal'ın kaçmasına neden oldu ama sende biliyorsun ki bu onun göreviydi ve bir şekilde Topal'ın yanında olması gerekliydi."

"Ömer komutanım biliyorum görev her şeyden önce gelir, bunu en iyi ben bilirim ama sizde beni çok iyi tanıyorsunuz, ben ona güvenen kadar Poyrazın bilmesin gerekenden fazlasını söylemeyeceğim."

"Tamam kızım sen nasıl istersen.Hadi Ömer, bizde gidelim artık."

"Rıza amca?"

Rıza amca bana dönünce ona en masum bakışlarımı atmaya başladım, o da hemen ne demek istediğimi anladı ve itiraz etti.

"Hayır Yıldız, hastaneden çıkmıyorsun. Doktorun ne zaman iyileşti derse o zaman çıkacaksın."

"Ama komutanım karşımızda ne zaman olacağını bilmediğimiz büyük eylem var, benimde sizin yanınızda olmam lazım."

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin