75.BÖLÜM

3.2K 173 41
                                    

(Medyada ki şarkı bölüm ile hiç alakalı değil ama içimden sizlere bu şarkı ile bir bölüm atmak geldi.😄😄🌹)


Güzel okuyucularım öncelikle hepinizin RAMAZAN BAYRAMI KUTLU OLSUN kalplerimiz mutluluk ile dolsun.⭐️⭐️❤️

Biliyorum uzun zamandır bölüm atamadım, maalesef grip olduk ve bir süre kendime gelemedim yeni yeni iyileştim. O süreçtede hiç bir şekilde bölüm yazacak halim yoktu ama geçte olsa sonunda yeni bölüm ile geldim.

İnşallah bölümü beğenirsiniz, iyi okumalar.❤️⭐️💙









Yıldızdan Devam

Yaşadığımız kısa şaşkınlığı hızla üzerimizden attık ve kendimizi ateş etmek için güvenli bir yere attık, sokak lambalarını patlatmışlardı bu yüzden dışarısı fazlası ile karanlıktı. Maalesef bir kaç dakika sonra evlerdeki ışıklarda bir bir sönmeye başladı, büyük ihtimalle elektrik sistemine zarar vermişlerdi.

Bir kaç dakikanın sonunda emin olduğumuz bir şey vardı o da hedef alnınan ev bizim ev olmadığıydı çünkü camlar parçalandıktan sonra bize ateş etmeyi bıraktılar ve silah sesleri bizden biraz daha uzaktan gelmeye başlamıştı. Abim ile bir şey görebilme ümidiyle dikkatli bir şekilde dışarıya bakıyorduk ama karanlıkta pek bir şey görünmüyordu, yavaşça sürünerek abimin yanına gittim.

"Abi,görünen o ki hedef biz değiliz."

"Evet Yıldız amaçları dikkat dağıtmak olabilir, bunu öğrenmek içinde  dışarı çıkmamız lazım."

"Ön kapıdan değilde arka taraftan çıkabiliriz, evde fazladan şarjör var mı?"

"Olmaz mı? Sen benim odama geç ben getiriyorum oradaki camdan çıkarız, Yıldız dikkatli ol."

Ben sürünerek abimin odasına gittim, silah sesleri hiç susmamıştı ilk işimiz Karargaha haber vermek olmuştu ama dışarıda neler olduğunu bilmemek canımı sıkıyordu.

Abimin gelmesi ile dikkatli bir şekilde önce ben çıktım ardından da o çıktı, evlerin aralarında ilerlerken bir yandan da çevreyi kontrol ediyorduk. Silah seslerini takip ederek ilerliyorduk ve her attığımız adımda silah seslerine daha çok yaklaşıyorduk. Bir evi daha arkamızda bırakmıştık ve başka bir evin duvarına saklanmıştık ki diğerlerinden biraz daha büyük bir ev dikkatimi çekti, ayrıca hedef alınan evide bulmuştuk çünkü bu eve ve çevresine ateş ediliyordu.

"Abi burada kim kalıyor?"

"Normalde burası boştu ama bir hafta önce diğer karargahın Albayının kızı taşındı."

Eve yaklaşmak için hamle yapmıştım ki hemen geri döndüm, tam anlamıyla kurşun yağdırıyorlardı.

"Allah kahretsin! Hedef evi bulduk ama yaklaşamıyoruz."

"Yıldız bir şekilde içeriye girmemiz lazım, büyük ihtimalle kız içeride ve  ona zarar verme ihtimalleri çok yüksek."

"Biliyorum abi biliyorum ama önce şu hainlerden bir kaçını indirmemiz lazım ki önümüz açılsın."

Bulunduğumuz konumdan ateş etmeye başladık, hatta bir kaç tane soysuzu öldürmüştük. Tam o sırada telefonumun sesini duydum ve arayanın Poyraz olduğunu görünce açtım.

"Yıldız, iyi misiniz?"

"İyiyiz Poyraz, bizde bir şey yok ama hedef diğer karargahın Albayının kızı. Ayrıca bu kansızların sayıları oldukça fazla acele etmeniz lazım."

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin