46. BÖLÜM

6.8K 426 160
                                    

Evet uzun bir süreden sonra yeni bölüm ile karşınızdayım.

!!!!!!!!!!!!!!

Bölüme geçmeden önce size bir kaç bir şey söylemek istiyorum; bir kaç gündür ülkemizin bir çok yeri yanıyor, bu yangınlar kontrolden çıktı birçok canlı zarar gördü.

Ülkemizin ciğerleri, ağaçları, ormanları, geçmişimiz ve geleceğimiz yandı. Lütfen buna sessiz kalmayın çünkü bu kadar yangının çıkması normal değil, eğer maddi olarak yardım edebilecek durumda olanlar varsa etsinler, edemeyecekler varsa da sessiz kalmasınlar.

!!!!!!!!!!!!!!!


Sizleri daha fazla tutmuyorum ve yeni bölüme geçiş yapıyorum.Umarım bölümü beğenirsiniz .😇😇😇😇

Bölümü yazarken bir yanlışım olduysa kusura bakmayın:)





Poyrazdan Devam

Günlerdir Savaş ile birlikte, Berzan itini konuşturmaya çalışıyorduk ama şerefsiz tek kelime bile etmedi.

Biraz dinlenmek için odama gelmiştim, dinlendikten sonra hazırlandım tam odamdan çıkmıştım ki karşı odadan da Yıldız yüzbaşının  çıktığını gördüm. Anlaşılan hastaneden yeni çıkmıştı ama fazlası ile iyi görünüyordu.

O da beni görünce kısa bir muhabbetimiz oldu, hastaneden çıkar çıkmaz hiç dinlenmeden buraya gelmiş ve hemen üniformasını giymiş. Artık tamamen eminim ki bu kadın hiç bir kadına benzemiyor, tıpkı bizim gibi önceliği vatan ve vatan aşkı ile yanıyor.

Timimin yanına gitmek için hareketlendim, geldikleri gün bayağı bir konuşmuştuk, yaşananları kısa bir özet geçmiştim. Anka timinede diğer tim üyeleri gibi oda verilmişti, bende o odanın önün geldim ve kapıyı açıp içeri girdim.

Tam zamanına, hepsinin hazırlanmış bir şekilde beni beklediklerini gördüm, Berzan ile ilgilenmekten onlarla fazla ilgilenemedim ama bugün onlarla çok güzel ilgileneceğim. Yüzümdeki sinsi gülümsemeyi sildim ve onlara hitaben konuşmaya başladım.

"Evet Anka timi, bakalım geçen zamanda paslanmış mısınız? Hepinizi beş dakika içinde antreman sahasında istiyorum!"

"Emredersiniz komutanım!"

Son kez onlara baktım ve odadan çıktım, antreman alanına geldim ve üzerimdeki üniformanın üstünü çıkardım, beş dakika dolmadan tim karşımda ip gibi dizildi, bende karşılarına geçtim ve konuşmaya başladım.

" Isınma olarak 30 tur koşu."

Baha'nın konuşması ile bakışlar ona döndü.

" Komutanım diyorum ki, acaba siz birazcık daha göreve mi gitseniz?"

"Evet Anka timi Baha arkadaşınıza teşekkür edin çünkü koşu 50 tura çıktı."

Timdekiler Baha'ya söylenirken ben önlerine geçtim ve koşmaya başladım, onlarda Baha'ya söylenmeye devam ederek beni takip etmeye başladılar.

Koşu bittikten sonra 50 mekik, 80 şınav çektik, en sonda eğitim parkurunu 3 kez tamamlattırdım.

Şu an da Anka timi perişan bir haldeydi ama buna rağmen karşımda dim dik duruyorlardı. Daha fazla bu hallerine dayanamadım ve bugünlük bu eğitimin yeteceğini düşündüm.

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin