31.BÖLÜM

9.9K 575 85
                                    


Ve yine uzun bir bölüm ile karşınızdayım, bence güzel bir bölüm oldu umarım sizde beğenirsiniz.

Şimdiden hepinize iyi okumalar.😁



Yıldızdan Devam

Buraya geleli iki gün oldu, bu iki günde Kartallardan haber beklerken bende boş durmadım ve biraz Topal hakkında bilgi toplamaya çalıştım;

Türkiye'ye geri dönmeden önce bir çok bağlantı kurmuş ama henüz kim oldukları bilinmiyor ayrıca hala bir sürü pis işlerle ilgileniyor, gerçi böyle şerefsizlerden ne beklenirdi ki zaten.

Topal hakkında araştırma yaptıktan sonra yeni kıyafetimi ve maskemi giyip biraz alıştırma yaptım.

Eee sonuçta yıllardır alışmış olduğum bir sistemim vardı ama yenilik her zaman iyidir, hem aramızda kalsın maskemin ve kıyafetimin yeni halleri cidden çok hoşuma gitti.

İki gündür karargahla ve Rıza Albayla bir iletişime geçmedim, aslında ne yaptıklarını Rıza Ablayın abim hakkında bir bilgiye ulaşıp ulaşmadığını çok merak ediyorum ama kendimi dizginliyorum çünkü biliyorum ki eğer bir kez bırakırsam kendimi kafam sürekli bu konu ile meşgul olur bu nedenle de görevi aksata bilirim ya da tehlikeye atabilirim o yüzden önceliğime görevi koyuyorum.

Yaklaşık bir saat önce kartallardan haber geldi her şeyi halletiklerini söylediler, bende şimdi onlarla toplanma alanımız olarak ayarlanmış olan sığınağa gidiyorum.

Bu sığınak benimkilerden biraz farklı, bu sığınak yer altında ve bir çok güvenlik önlemleri var bu önlemler sadece bizim girebileceğimiz şekilde ayarlandı, eeee gizli sığınağımızın başkaları tarafından ele geçirilmesini istemeyiz sonuçta.

Bir saatlik yolun sonunda sığınağın girişine gelmiştim, önümde duran oldukça büyük olan kayanın kenarında bulunan oyuğa baş parmağımı bastırdım ve parmak izim okunduktan sonra kaya görünümlü kapının kilidi açılmış oldu.

Kayayı itekleyip içeri girdim ardından da merdivenlerden aşağıya inmeye başladım sonunda asıl giriş kapısına geldim, önce şifreyi ardından da göz ve parmak izi okutmasını halletikten sonra bu kapıdanda geçtim.

Kartallarla toplandığımız odanın önüne geldim ve kapıyı açıp içeri girdim , içeri girince hepsinin benden önce geldiğini gördüm önce yüzümde bir tebessüm oluştu ardından da hepsine sıra ile sarıldım sonuda bende yerimi aldım ve konuşmaya başladık.

"Evet önce hangisinden başlıyoruz?"

"Öncelikle ben araştırmış olduğum isimlerin listesini vereyim size."

"Tamam Sinanla başlayalım bakalım, evet Sinan ne gibi özellikleri varmış bu en iyilerin seni dinliyoruz."

"Aslında bakarsan hepsinin bireysel olarak pek bir önemleri yok ama Topal bunları bir araya getirerek daha çok güçlenmelerini sağlamış oluyor, en iyi olarak topladıkları kişi sayısı yirmi, görünüşte sayıları oldukça az  ama Topalın onları tek başına göndermeyeceğini düşünüyorum.

Yanlarına illaki birilerini verecektir ki senin işin zorlaşsın ama o şerefsizin bizimde seninle olacağımızdan haberi olmadığı için kendine göre planlar yapıyor."

"Eeeeee o zaman bizede o planları yıkmak yakışır, evet devam et Sinan."

"Bu yirmi kişinin arasında üç bombacı,beş usta silah kullanan, dört en iyi dövüşçü ve bu şerefsizleri eğitenler ,beş silah uzmanı ariyetten keskin nişancı,ikisi de tuzaklama konusunda usta olan kişiler."

DAĞLARIN SÖNMEYEN YILDIZI(HAYALET)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin