Kehadapan Buddies....
Akhirnya Cerita The Hunter sampai ke penghujungnya selepas 11 hari struggle memerah otak yang kering tiada idea ini.
Untuk kali ini Tinta buat kelainan untuk endingnya.
Tidak sad ending tidak happy ending tetapi ditengah-tengah sahaja.
Tinta harap Buddies semua berpuas hati dengan kisah fantasi kali ini. Kalau tak berpuas hati, diam-diam je. Hihihik!
Asalnya Tinta tak nak proceed pun cerita ni, tapi disebabkan ada yang request supaya tinta publish semula cerita ni, maka tinta republish kan semula demi request itu sebab tak sampai hati nak hampakan pembaca yang dah lama follow tinta sejak tinta mula dulu sampai sekarang.
Mungkin cerita kali ni tidak seronok dari sebelumnya.
Tapi tinta nak try jugak cipta cerita yang berlainan dari sebelum-sebelumnya supaya semua yang dah baca cerita tinta takkan rasa muak atau bosan. Still tinta try untuk create cerita untuk buddies yang setia follow, support, vote, comment serta meluangkan masa untuk baca semua 34 cerita tinta.
Mostly concept tinta adalah fantasi, mafia, action, romance dan teen. Tinta nak buat concept lain tapi tak berani nak bawak dan takut tak mampu nak create story yang baik.
I know I'm not the best writer among others, but Tinta akan try jugak create cerita buat pembaca dan Buddies di luar sana dan sebagai hobi tinta yang suka mengarang dan berimaginasi.
Heheh..!Panjang berjela-jela pulak. Senyum selalu okay, tak kira sesukar mana sekalipun masalah yang dihadapi. Berfikir positif itu dapat sihatkan tubuh. Dengan keadaan yang sekarang, maybe ada yang down...so boleh la baca cerita tinta untuk hilangkan bosan!Ahaks!
>o<
Buku seterusnya bakal di publish secepat mungkin. So nantikannya ya siapa yang minat genre teen.
That all from me.
Thank you for the read and the time.
Keep reading.
Keep voting.
Tinta gonna keep writing.
Adios amigo.
Ni siapa tengah bosan2 tu, usha la Vicenzo Cassano dengan The Myth : Sysphus. Sumpah best gila!Tak tipu.
EDIT : JUNE 11. Republish semula di atas permintaan reader. 😂
YOU ARE READING
34. The Hunter
FantasySelama 500 tahun peperangan antara Puak Royal Wall dan Outlanders berlangsung. Satu peperangan ke satu peperangan telah terjadi dan ramai menjadi korban mereka. Menjadikan Negara Grendola itu seperti negara berlaut merah. Dimana-mana bahaya berada...