Lány a Volturinál

1.2K 50 15
                                    

Kétféle ember létezik: a jó és a rossz. A jó ember jobban alszik, viszont úgy néz ki, a rosszak jobban élvezik az ébrenlétet."

(Aro szemszöge)

Tizenegy évvel ezelőtt: (Volterra, Olaszország)

Hallom a titkárnő nyakának roppanását, amely Marcus két keze között nyugszik, miután Marcus elengedi a titkárnő a földre rogy és örökre kiszáll belőle az élet. Egy újabb nap ment el azzal, hogy megkellett egy titkárnőmet gyilkolnom, de nem tehetek róla, hisz ő idegesített fel és azt mindenki tudja, ha felidegesítenek, akkor annak ez lesz a vége.

Vidd innen! mondom Marcusnak és undorodva nézek a test után, amit kihurcol a teremből.

Kell egy új titkárnő.
Miután a test eltűnt a teremből végre csend lesz. A lány, akit, ha jól tudom Biancának hívtak végre nem könyörög sikítva az életéért. Eléggé feltudnak dobni ezek a halálsikolyok, de most valahogy mégsem lettem tőle elégedett. Lehet, hogy közel hétszáz év után más szórakozást kellene találnom.
Marcus visszajön a terembe és helyet foglal a balomon lévő széken, a jobb oldalamon Caius ül, a két társvezetőm sincsen ma jó hangulatban.

Küldjünk vámpírokat a Volterrához közeli klánokhoz. Úgy értesültem, hogy Volterrából szereztek vért, ami a törvényeinkbe ütközik. veti fel Caius.

Küldj oda pár embert. mondom kicsit sem lelkesen.

Mióta megalapítottuk a Volturit, ez a legunalmasabb nap a klánba. Minden nap volt valami esemény, ami miatt boldogan hagyhattam magam után a napot. Legyen szó vámpírkivégzésekről vagy éppen kínzásokról, de ez a nap más. Semmisem történik és kedvem sincs nagyon semmihez.
A társvezetőim néznek, hogy mondjak valamit, mert ők is kezdenek unatkozni, de nekem se jut eszembe sok minden, de valamivel elkell foglalni magunkat, így kitalálok valamit.

Menjetek...kezdek bele a mondatomba, de Jane ront be az ajtón, arcán undok vigyorral.

Híreket hoztam Mester! szólal meg azon a nagyon idegesítő vékony hangján.

Hogy mertél kopogás nélkül benyitni? kérdezem tőle gyengéden, de jól tudja, hogy ez a legkegyetlenebb hangom.

Sa...sa...sajnálom! De itt egy lány és...

Egy emberlány? Mit kezdjek én egy emberlánnyal? Öld meg azt menj a dolgodra! dörrenek rá.

Félre érted! A lány vámpír és gyerek! Körülbelül tizennégy éves lehet. mondja izgatottan Jane.

Lehet, hogy ma mégiscsak lesz egy vámpírkivégzés? Nagyon ajánlom, mert megőrjít az unalom.

Hozasd elém!

Jane kimegy és néhány perc múlva visszajön egy lánnyal.
Cseppet sem fél, emelt fejjel jön be és egyenesen a szemembe néz, kreol színű bőréhez igazán szemet gyönyörködtető látvány nyújt az ónixfekete szeme.

Téged keresett Aro! Noli occidere vis eius? *szól hozzám latinul Jane.

Lesétálok a lányhoz, hogy közelebbről megtudjam őt nézni, majd a szemébe nézek, hogy lássam a gondolatait.
Nem is hiszek elsőre a saját szememnek, ez a lány vámpír létére a legbecsületesebb, akivel valaha találkoztam. még Carlisle Cullen sem volt ennyire...jó... (Lefogom fejezni azt a traditore-t**) De eddig jutok a gondolataiba, mert egy pajzsba ütközök, mely olyan erős, hogy én sem tudok áthatolni rajta. A meglepetés ereje úgy hatott rám, hogy hátra lépek egyet és hirtelen megszólalni sem tudok.

Megsebezve  /BEFEJEZETT/✔️Where stories live. Discover now