Kiedy już doszli do domu Pani Ani oboje zaczęli od razu sprzątać. Nie było tam zbyt wiele do pracy więc Mikołaj , gdy trochę pomógł Emilii poszedł zrobić ogień w piecu , a dziewczyna na spokojnie kończyła ogarniać dom .
Emilia kiedy już uporała się ze sprzątaniem ostatniego pokoju poszła sobie do pokoju gdzie wcześniej mieszkała i usiadła na łóżku , aby pobyć trochę w spokoju i nim się nacieszyć . Dziewczyna po krótkim czasie zorientowała się , że jeszcze nie zabrała wszystkich rzeczy do domu dziecka więc korzystając chwilę zaczęła je pakować . Tymczasem Mikołaj skończył wykonywać swoją pracę i postanowił zrobić Emilii i sobie herbatę , gdyż w domu nie było zbyt ciepło . Kiedy chłopak skończył poszedł do pokoju gdzie była dziewczyna i podał jej gorącą herbatę .
M: Masz kochanie na rozgżanie . - Zaśmiał się chłopak.
E:Takie coś ja znam lepsze pomysły .
M: Tak jestem ciekawy jakie ?- Powiedział zaciekawieniem chłopak .
Emilia wstała z łóżka i odwróciła się tyłem do chłopaka następnie powoli zdjęła swoją ulubioną sukienkę . Chłopak podszedł do niej i położył swoją dłoń na jej policzku po czym zaczęli się namiętnie całować .Mikołaj zaczął całować ją po szyi wciąż się zniżając w dół . Błyskawicznie dotarł do jej piersi i zdjął z nich biustonosz .Mikołaj zaczął pieścić nagie piersi Emilii . Cudowne połączenie dotyku chłopaka i pocałunki sprawiało , że dziewczyna stawała się coraz wilgotniejsza i nie mogła się już doczekać , aż zejdzie on do najczulszych miejsc ,ale Mikołajowi się z tym wcale nie spieszyło . Emilię przeszywały coraz mocniejsze doznania i Mikołaj to zauważył , dlatego szybko zsunął jej majtki , położył ją na łóżku i zaczął pieścić językiem . Dziewczyna nawet nie wiedziała jak on to zrobił , ale już po kilkunastu sekundach odleciała .
Emilia wiła się na łóżku z rozkoszy jaką jej dawał Mikołaj . Chłopak nie przestawał dostarczać jej kolejnych wrażeń . Wkońcu Mikołaj wstał z łóżka i szybko się rozebrał po czym założył na swojego sterczącego penisa prezerwatywę. Chłopak położył się na Emilii i rozłożył jej nogi , a następnie wiedząc , że Emilia jest bardzo rozegrzana i wilgotna mocno w nią wszedł. Gorąco po raz kolejny ogarnęło ciało dziewczyny , a dziewczyna błagała Mikołaja , żeby nie przestawał. Chłopak wchodził w nią coraz szybciej i głębiej Emilia krzyczała z rozkoszy .Kiedy Mikołaj był już bliski orgazmu jego ruchy stawały się o wiele szybsze co doprowadziło Emilie do kolejnego orgazmu . Mikołaj odleciał zaraz po niej . Chłopak opadł na ciało dziewczyny z wykończenia . W pokoju słychać było tylko ich głośne i szybki oddechy . Mikołaj kiedy już chwilę odpoczął wstał i poszedł do łazienki się ogarnąć . Dziewczyna jeszcze chwilę odpoczywała po czym zrobiła to samo . Emilia była bardzo zaskoczona nawet sobie nie wyobrażała , że będzie jej tak dobrze . W myśli miała tylko to jak było jej wspaniale z Mikołajem . Nie sądziła , że może być jej w łóżku jeszcze lepiej niż zawsze .
Kiedy oboje już się ogarnęli postanowili już wracać , gdyż byli już długo nie obecni , a nie chcieli denerwować pani Ani . Idąc drogą Emilia cały czas mówiła o tym jaki Mikołaj był wspaniały i jak było jej z nim dobrze . Mikołaj szczerze mówiąc był sam z siebie dumny , że zrobił Emilii taką przyjemność . Kiedy już byli na miejscu od razu pobiegli poinformować panią Anie o swoim powrocie . Kobieta już na nich czekała . Od razu jak przyszli zrobiła im ciepłej herbaty na ogrzanie myśląc , że para musiała porządnie zamarznąć . Emilia z Mikołajem tylko się tym rozbawila . Bo tak się sobą zajęli , że nawet przez chwilę nie było im zimno . Kiedy para wypiła herbatę oboje udali się do pokoju . Byli strasznie zmęczeni i chcieli odpocząć przed obiadem. Przytuleni do siebie zasnęli prawie od razu jak weszli do łóżka .
CZYTASZ
"Piekielny dom dziecka!"
Random"Opiekun ,człowiek bez skrupułów , który pracuje w domu dziecka i gotuje swoim podopiecznym z zycia piekło"