Następnego dnia para wstała . Trochę zaspali więc musieli się bardzo spieszyć , aby zdążyć na śniadanie . Oboje szybko się Ubrali i pobiegli na stołówkę . Na szczęście zdążyli . Emilia wraz z Mikołajem zjedli i pobiegli do pokoju Emilii . Mikołaj powiedział :
- Wiesz po tym wczorajszym prysznicu dziś nie mam na nic siły . Zaśmiał się chłopak .
- Ja też . Chociaż na powtórkę znalazłam bym chęci . Zażartowała dziewczyna .
- Oj ty to zawsze masz ochotę co ??
- No a jak . Trzeba korzystać z życia kiedy jest się młodą .
- No tak tak . Tylko szkoda , ze musimy tak bardzo uważać na opiekuna inaczej już bym był na tobie .
- Wieżę ci , ale nie możemy teraz . Takie już życie.
- No tak , tak . Odparł zawiedziony chłopak .
- Ja chciałam bym już mieszkać z tobą nie myśleć o niczym . Leżeć z tobą cały dzień w łóżku .Kochać się z tobą kiedy tylko będziemy mieć ochotę . Bardzo tego pragnę wiesz ??
- Ją również skarbie . Oj na sama myśl ciarki mi po plecach przechodzą .
- Mi również . Zobaczysz jeszcze będziemy chcieli chwili spokoju od siebie .
- Tak tak ... Już to widzę . Ja oczywiście mega przystojny i umiesniony. Szef jakieś firmy . Bogaty , inteligentny no i oczywiście bardzo szarmancki . Wracam sobie do domu . Tam już ty w skąpych ciuszkach na mnie czekasz z obiadem .
- Przestan - Przerwała mu Emilia . Jesteś okropny i pomyśleć , ze to mi powiedziałeś , ze ją mam bujna wyobraźnię .
- No bo masz ciekawe jak ty to sobie wyobrażasz co ???
- Dobra skoro moja wyobraźnia ma zadziałać to proszę bardzo.
A więc Ja wracam po pracy zmęczona siadam na kanapie , ty już oczywiście czekasz na mnie z obiadem , a zapomniałam dodać , że w samych stringach.
- O nie koniec tego ją bym nigdy takiego czegoś nie włożył . Przesądziłaś .
- Przepraszam cię bardzo . Miałam uruchomić moja wyobraźnię tak ???
- No tak , ale dziewczyno chyba trochę za bardzo . Zaśmiał się Mikołaj.
- No wiesz ty co ! Ja tu marżę sobie , a ty mi przeszkodziłeś .
-Tak , ale ty pierwsza przeszkodziłaś mi .
- Oj tam bo kobiety mają pierwszeństwo przecież .
- No fakt dobra to koniec wyobraźni . Twoja jest bardzo nieobliczalna , aż strach pomyśleć co by się w niej działo dalej. Blee otrząsnąl. się Mikołaj zniesmaczony.
- Oj yy to wszystko zepsujesz !
- No prszę cię przecież nie mogę tego słuchać ja i stringi no fuuu.
- No dobra koniec tematu . Idziemy patrzeć na film.
- Dobra tylko proszę o jakiś horror.
- Oj j bym chciał romans . Mam już dość oglądania horrorów . Wystarczy mi widok ciebie w stringach .
- No wiesz ty co ! To był cios poniżej pasa .
- Wiem... Zaśmiała się Emilia .
- Dobra niech będzie najpierw romans później horror .
- No dobra więc ja wybieram ten .
Emilia wskazała palcem na film . Oboje położyli się na łóżku i oglądali . Gdy już się skończył dziewczyna zobaczyła , że Mikołaj przysnal . Nie mogła się powstrzymać i postanowiła mu zrobić kawał . Wzięła jego bieliznę i zrobiła z nich sringi . Nie mógła się powstrzymać od śmiechu. Mikołaj natychmiast się obudził i powiedział:
CZYTASZ
"Piekielny dom dziecka!"
Diversos"Opiekun ,człowiek bez skrupułów , który pracuje w domu dziecka i gotuje swoim podopiecznym z zycia piekło"