ROZDZIAŁ 14

2.8K 92 11
                                    

Mikołaj usiadł na krześle tak jak kazał mu nauczyciel . Nie chciał , żeby Emilia coś robiła wbrew swej woli , ale nie było innego wyjścia .

- Emilio podejdz i rozepnij mu spodnie , później je ściągnij i rzuć za siebie .Powiedział pewny siebie nauczyciel .

- Dobrze proszę pana .Odpowiedziała z zakłopotaniem .

Emilia według rozkazu podeszła do Mikołaja i zdjęła mu spodnie .

- Włoż mu rękę w bokserki i masz go masować .

- tak jest odparła zdezorientowana dziewczyna .

Emilia zrobiła tak jak jej pan Michał kazał . Dziewczyna starała się robić wszystko , aby Mikołajowi  było dobrze . Dziewczyna czuła jak mięśnie mu się  zaciskają. Niewiedziala dokładnie co się dzieje gdyż w życiu czegoś takiego nie robiła .

Mikołaj odczuwał wielką przyjemność . Myślał ze nic nie poczuje gdyż jest ona pod wpływem pana Michała ale starał się o nim nie myśleć .

- Weź go do ust odrzekł z uśmiechem na twarzy opiekun .

- Naprawdę muszę ?? Nie może mi pan odpuścić ?? odparła dziewczyna .

Trochę głupio jej było przed Mikołajem , ale brzydzila się tego .

- Tak musisz no chyba ze chcesz być łysa i się ze mną zabawić .

Dziewczyna uciekła przed Mikołajem i zrobiła wedle życzenia pana Michała . Robiła najpierw

powoli i coraz szybciej .

- Dobra wystarczy tego nie będziecie mi tu budzić .Wstań i się Ubierz . Mam nadzieję , że to was nauczy pożądkuj co macie robic a czego nie macie robić  w wolnym czasie . A nie bzykac się pod moim dachem .

- Tak to nas wszystkiego nauczyło odparł Mikołaj z zadowoleniem .

Po czym zabrał Emilie i wyszedł z piwnicy. Razem udali się do pokoju Emilii . Była już 23 . Mikołaj powiedział :

- Teraz choć położ się do łóżka i spać bo już późno . Chcesz żebym został z tobą , aż zasniesz ??

- Oczywiście ze chce . Odparła z uśmiechem Emilia .

- Dobrze to wchodz do łóżka i spać ! Uśmiechnął się do niej .

Mikołaj położył się obok Emilii po czym pocałował ją na dobranoc. Emilia kręciła się z boku na bok i nie mogla zasnąć .

- Co się tak wiercisz . Odparł Mikołaj.

- Jakoś nie mogę zasnąć.

- Czemu ??

- Niewiem . Nie umiem i tyle  , A mógł byś zdjąć swoją koszulkę ??

- A pomoże ci to zasnąć ??

- Tak napewno tak .

-Więc mogę ją zdjąć.

Mikołaj szybko zdjął koszulkę po czym Emilia odwróciła się do niego i przytulając go zaczęła całować.

- Co robisz ?? zapytał zdziwiony chłopak .

- Nie podoba ci się ???

- Podoba i to bardzo , ale miałaś spać !

- Oj tam .

Emilia wskoczyła na niego i go całowała. Ręką sięgnęła mu do guzika od spodni po czym je rozpiela . Malowała całe jego ciało . Jeździła dłonią po brzuchu znizajac się coraz w dół . Mikołaj nawet nie mógł zaprotestować . Dziewczyna działała na niego jak płachta na byka  . Mikołaj nie wytrzymał i przerzucił dziewczynę na łóżko po czym zaczął ją całować . Zdjął jej bluzkę i spodenki . po czym odparł :

-Jesteś pewna , że tego chcesz .

-Tak od dawna o tym myślę .

- I nie będziesz tego żałowała ??

-Nie.

- Kocham cię wiesz ??

- Wiem i ją ciebie również .

- Jesteś piękna .

- Dobra zabieraj się do pracy bo zaraz oszaleje z podniecenia.

- Wedle rozkazu ksiezniczko.

Mikołaj zdjął dziewczynie biustonosz i całował ją po piersiach , robił to bardzo delikatnie . Powoli całował jej brzuch znizajac się ku dole . 

Mikołaj intensywnie pieścil każdy zakątek ciała Emilii. Dziewczyna wila się z rozkoszy.  Po jakimśczasie podniecajacej zabawy Emilia rozebrała Mikołaja ze wszystkiego i poprosiła go , aby w nią wszedł . Mikołaj poczuł zielone światło po czym delikatnie wbił się w ciało Emilii .

Dziewczyna krzyczała i jeczala z rozkoszy . Przez to musiała włożyć sobie poduszkę na głowę by opiekun nic nie usłyszał .Mikołaj powoli przyspieszył swoje ruchy . Emilia nie czuła wogóle bólu .W trakcie stosunku bawiła się swoimi piersiami na co z przyjemnością patrzył Mikołaj . Chłopak czuł jak jego penisa porusza się w górę i w dół wewnątrz pochwy Emilii. Poruszał się coraz szybciej i mocniej wchodził w Emilie. Jego penis robił się coraz cięższy i on odczuwał większą przyjemność z tego stosunku. Po chwili Mikołaj doszedł , a Emilia zaraz za nim . Mikołaj czuł jak jej pochwa pulsowala. Chłopak opadł na nią i   ich serca oraz oddechy miały równy rytm . Oboje zadowoleni położyli się obok siebie po czym Emilia szybko zasnela . Mikołaj wstał ubrał się i przykrył ją . Pocałował w policzek po czym poszedł do siebie . Wszedł pod prysznic i padł na łóżko , zaraz po tym zasnął .

"Piekielny dom dziecka!"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz