ROZDZIAŁ 34

1.7K 79 13
                                    

Mikołaj razem z Zosią nadal przebywali w piwnicy . Długo rozmawiali na temat tego co się wydarzyło . Żaden z nich nie miał żalu do drugiego o to co ich spotkało. Wiedzieli , że muszą zapomnieć o tym wszystkim jak najszybciej. Starali się nie wchodzić na tematy ostatnich nocy , aby się nie stawiać w nie konfortowej sytuacji. Kiedy oboje kontynuowali rozmowę do piwnicy wszedł opiekun z bardzo wyrafinowaną miną i podejrzanym wzrokiem . Mikołaj i Zosia od razu wiedzieli , że wymyślił on dla nich jakąś okrutną karę . Ta jego mina mówiła sama za siebie , a jego wzrok na sam widok przyprawiał dziewczynę o dreszcze.

O: No to wróciłem z kolejnymi genialnymi pomysłami na karę . Mikołaj może już skończymy ta zabawę i powiesz gdzie jest dziewczyna , a ja dam wam spokój , a uwierz mi , że to co wymyśliłem nie będzie niczym dobrym i naprawdę nie chciał byś tego doświadczyć . Może sam sobie pomożesz i wreszcie powiesz gdzie ona jest ??

M : Nigdy ci tego nie powiem nawet jak bym miał tu umrzeć .!

Wykrzyknął bezsilny chłopak ,który już na samą myśl miał dość tego wszystkiego .

O : Jesteś tego taki pewien tak ?? Zaraz do piwnicy trafi Kasia , a potem Zuzia i każdą z nich rozdziewiczysz . Czy napewno tego chcesz ? Tak ucierpi tylko jedna osoba , a jeśli nie powiesz to zaliczysz wszystkie dziewczyny , które tu mieszkają . Będziesz bardzo doświadczony w tych sprawach , a to mogę ci zagwarantować . Ciekawe co Emilia powie na nagrania , które zrobię z tobą w roli głównej .Pewnie nie będzie za bardzo zachwycona co?? Jej ukochany zostanie gwiazdką porno . Zabawne..

M ; Zostaw je gnoju one ci nic nie zrobiły , żebyś im rójnował życie .A co do tych nagrań ciekawe jak jej je pokażesz jak nie wiesz gdzie ona przebywa no chyba , że telepatią zadziałasz.

Powiedział chłopak z śmiechem w głosie.

O : Już w mojej głowie jest to , żeby się dowiedzieć gdzie ona jest wkońcu się poddasz .No widzisz czemu te dziewczyny mają cierpieć za Emilie co ona ci takiego zrobiły ???

M: To je zostaw w spokoju i nie będą cierpieć , a zajmuj się mną jak masz do mnie jakiś problem więc proszę bardzo ja czekam !

O; Oj śmieszny jesteś lepiej mów gdzie jest Emilia bo nagrania czekają , a ja nie znam adresu. Ktoś musi ją poinformować , że jej chłopak zalicza każdą dziewczynę z tego miejsca zupełnie bez problemu , a może wrzucić to w internet ciekawe ile widzów będziecie mieli .

M: Nigdy ci tego nie powiem . Wal się odemnie i od niej również . Mam już cię dosyć . Nie mogę już na ciebie patrzeć , a co dopiero cię słuchać !!

Wykrzyknął zdenerwowany chłopak . A opiekun tylko śmiał się bezczelnie mu prosto w twarz . Co doprowadziło Mikołaja do szału .

O: W takim razie idę po dziewczynę . Wolisz najpierw Kasie czy Zuzie bo sam niewiem , którą mam pierwszą przyprowadzić . ??

M ; Zostaw te dziewczyny w spokoju . Czy ty naprawdę nie rozumiesz co do ciebie się mówi .

O : Zamknij się . Jedynym dla nich ratunkiem jest to , że powiesz gdzie jest dziewczyna .

M: Ja już powiedziałem wielokrotnie , że nie powiem więc podaruj sobie te dziewczyny . Bo ja zdania nie zmienię na pewno .

O: W takim razie wychodzę po dziewczynę , a zaraz wezmę je obie to będzie ciekawsze dla planu , który wymyśliłem. Będzie większa frajda .

Opiekun wyszedł z piwnicy z podejrzaną mina . Oboje byli strasznie przerażeni . Wiedzieli , że czeka ich nie miła kara .

Z: Nie mów mu po żadnym pozorem i tak pewnie za jakiś czas by takie coś wymyślił .Nawet jakby tu Emilia była i pewnie jeszcze byś musiał zrobić to na jej oczach , a to by było o wiele gorsze.. Jak on coś wymyśli to bedzie do tego dążył i starł się ,żebyśmy dostali naprawdę nieźle popalić , ale nie może mu się udać nas złamać .

"Piekielny dom dziecka!"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz