ROZDZIAŁ 36

1.7K 80 18
                                    

Kiedy wszyscy byli na swoich miejscach opiekun wyjaśnił im zasady gry . Wszystko było tak samo jak wcześniej tylko zamiast rozbierania się mają oni wykonywać zadania , które opiekun im zadaje . Karą natomiast było tak jak poprzednio uderzenie pasem lecz zawsze kiedy nie będzie się wykonywać poleceń opiekuna . Kiedy już wszyscy byli gotowi opiekun podszedł do nich z butelką po czym położył ją na środku i zakręcił . Wszyscy z skupieniem obserwowali butelkę . Najpierw zatrzymała się na Mikołaju , a później opiekun zakręcił nia jeszcze raz i wypadło na Zosię .

O: Proszę wstańcie , a ja już zobaczę na moja kartkę co tu mam napisane za kary . Moja ulubiona z list .

M : Pan jest nieźle szurnięty w głowę .

O : Milcz bo oberwiesz i po co ci to będzie .

M : Dobra , dobra jestem ciekawy co pan tam znowuwymyślił .

O: A co może zmienisz zdanie i chcesz mi zdradzić tą tajemnicę gdzie dziewczyna ??

M : Nigdy w życiu !!

O : O zaraz coś mi się tutaj przypomniało . Miałem zrobić film dla twojej ukochanej Emilii ,żeby sobie zobaczyła do czego jest jej mężczyzna zdolny !- Opiekun Zaśmiała się z ironią .

Nauczyciel poszedł do kamery po czym ustawił ją tak , aby wszystkich było widać , a następnie załączył i powiedział do niej:

O : Emilio ten film jest robiony specjalnie  z dedykacją dla ciebie. Musisz przejrzeć na oczy i zobaczyć jaki jest twój chłopak kochany . Jak potrafi obracać każdą dziewczyne , która tu mieszka .. Uwierzyłabyś , że on da radę że wszystkimi po kolei przynajmniej na to się zapowiada , a żeby tego uniknąć wystarczyło by tylko zdradzić gdzie jesteś . Poprostu cudotwórca. A więc kochani postarajcie się . No Mikołaj pora na zdanie tak trzeba dać pokaz twojej dziewczynie ?? Hymm... no to przejdźmy do rozgrzewki . Zosia rozbierz się i położył rozkraczając nogi . Mikołaj cię troszeczkę wyliże i podjara  . No Mikołaj dziewczyna już czeka bierz się do dzieła na co liczysz na zaproszenie? .

Mikołaj podszedł do dziewczyny i zaczął wykonywać polecenie opiekuna . Natomiast nauczyciel wziął w rękę swoją kamerę i podszedł bliżej , aby na niej każdy moment uchwycić . Kamerował raz z bliska raz z daleka , żeby nadać filmowi lepszego efektu .

O: Widzę , że Mikołaj wczuł się w rolę , ale wystarczy tego pora na kolejne osoby . Wracać na miejsce .

Mikołaj i Zosia zajęli swoje miejsca , a opiekun po raz drugi zakręcił butelką .

Po chwili butelka zatrzymała się na Zuzi . Opiekun zakręcił po raz kolejny i tym razem wypadło Zuzie.

O: O kurcze tego to się nie spodziewałem, ale dam radę zaraz coś wymyślę . No skoro wypadło jak wypadło to nasza koleżanka zrobi dla nas występ . Hymm coś w  rodzaju striptizu .

Zuzia: Ale jak .. nie ja niechce ... nie potrafię...

O : Odmawiasz polecenia ?? Wiesz co cię czeka kiedy tego nie zrobisz??

Zuzia: Tak , ale ją nie umiem ,nie wiem jak mam to zrobić .

O : Lepiej się postaraj bo jakoś czuję przypływ energii i może cię bardzo , ale to bardzo zaboleć .. Więc jak wykonasz to polecenie czy obrywasz ??

Zuzia: Wykonam . I tak nie mam innego wyjścia .

Dziewczyna wstała z przerażoną miną i strachem w oczach . Nieśmiało tańczyła kręcąc biodrami .  W myślach wyobrażała sobie , że jest na dyskotece i wszyscy tam również tak tańczą . Opiekun podchodził do niej klepiąc ją w tyłek co bardzo dziewczynę denerwowało i irytowało . Niestety nic z tym nie można było zrobić . Dziewczyna starała się wszystko zrobić tak , aby nie oberwać .

Nagle do piwnicy ktoś wszedł . Była to Emilia z Panią Ania .

P. A: Co się tutaj wyczynia . Ty świnio jak możesz tym dzieciom takie rzeczy robić . Wszyscy się ubierajcie i wychodzimy .

O: Ty starucho będziesz mi tu rządzić już ja ci pokażę kto tutaj ma moc .

P.A : Ciekawe co mi zrobisz jak wystarczy , że  powiem :  Panowie wasz moment nadszedł wchodzicie .

Wtem do piwnicy weszło 4 prywatnych detektywów . Zaraz zabrali Pana Michała w kajdankach z piwnicy , a Emilia rzuciła się na opiekuna z pięściami iMikołaj zrobił to samo . Dziewczyny szybko zebrały swoje rzeczy i podbiegły do Emilii i starszej pani mocno je uściskały . Nic nie mogło wyrazić wdzięczności jaką dzieci do nich miały . Żaden nie spodziewał się takiego obrotu sytuacji i takiego ratunku . Pani Ania zabrała wszystkich z piwnicy po czym każdy wrócił do swoich pokoi . Emilia zabrała kamerę , żeby mieć dowód przeciwko opiekuna , aby  zbyt szybko nie opuścił więzienia .

Starsza pani uzgodniła z władzą , że do czasu wyjaśnienia sprawy to ona będzie opiekunem w tym domu dziecka . Wszyscy się strasznie ucieszyli i  chcieli , żeby tak już na zawsze pozostało. Mikołaj razem z Emilia siedzieli w pokoju na łóżku.

M : Oj kochanie nie spodziewałem się tego , że mnie w ten sposób uratujesz jestem z ciebie naprawdę dumny . Ty to chyba naprawdę mnie kochasz co ??

E: Jeszcze wiele razy cię zaskoczę . I kocham cię najmocniej na świecie .

M: Jesteś najlepszą dziewczyna pod słońcem .

E: A ty wogóle jak się czujesz zrobił ci on coś ??

M: a tam to już nie ważne przecież już jest po wszystkim wreszcie możemy o tym zapomnieć .

E : no tak już się nie wywinie napewno nie .

M : Wkońcu będziemy mogli żyć bez stresu , nakazów i zakazów . Choć muszę iść podziękować Pani Ani to wszystko jest tylko dzięki niej .

E: No tak właśnie choć bo nie ładnie by było ją ominąć . Kurcze nareszcie będziemy mieli spokój .

M: O tak i teraz dopiero nam się zacznie życie . !!

Para szybko pobiegła do pokoju opiekuna , gdzie teraz to miejsce zajmowała pani Ania i pełniła funkcję opiekuna .

M : Chcę pani bardzo podziękować . To co pani dla mnie zrobiła jest nie do opisania . Do końca życia będę pani wdzięczny .

P.A: A tam zrobiłam to co mogłam i na szczęście to wystarczyło .

Mikołaj mocno przytulił panią Anie .

M: Jest pani najlepszym człowiekiem na ziemi .

E : To może wy sobie porozmawiajcie i zróbcie herbatę , a ją pójdę wziąść prysznic .

M: No dobrze tylko wracaj do nas szybko .

Emilia pobiegła do pokoju lecz nie miała zamiaru brać prysznica . Za wszelką cenę chciała obejrzeć film , który nagrał opiekun .

A teraz chcę zapytać czy mam kontynuować czy chcecie już koniec . Tylko to już przejdzie bardziej w romans chociaż nie wiem . Decyzję zostawiam wam proszę o opinię w komentarzach:-) Pozdrawiam:-)

"Piekielny dom dziecka!"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz