Merhaba sayın okurlarım. Nasılsınız?
Yepyeni bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz.
Buraya okuma tarihinizi yazar mısınız? Bende paylaşacağım tarihi yazacağım. 27.05.2021
Bu bölümü azzekc ithaf ediyorum. İyi ki varsın canım.^^
Bir de size vermem gereken bir duyuru var. Ben Geçmişin İzleri kitabını birkaç bölüm sonra sezon finali yapmayı düşünüyorum. Ve ikinci bir kitabı olacak. Yine bu kitap üzerinden devam edecek. Eğer ki ikinci bir kitap olmasını istiyorsanız buraya emojili yorum atın. Ben bunu evet olarak anlayacağım. ^^
Keyifli okumalar...
22. Bölüm: Defter.
"Şu bir gerçek ki her insan diğerleri için derin bir sır ve gizemdir..."
(Yazar'ın Anlatımıyla) / (1 Hafta Sonra)
Bir haftadır düşünüyordu Açelya. Hastaneden çıkacağı gün bir anda geri gelen kişiyi düşünüyordu. Ona dediklerini düşünüyordu. Ona 'Buralardan git, izini kaybettir' demişti Ömer. Sonra kapının önünden Emir'in sesi duylunca Ömer saklanmak zorunda kalmıştı ve söyleyecekleri yarım kalmıştı. Bir hafta boyunca gözüne uyku girmemişti Açelya'nın. Kendisi için değildi ama ailesi için korkuyordu.
"Evet çocuklar, son yarım saatiniz kaldı." dedi sınıftaki öğretmen. Herkes önündeki deneme sınavını çözerken Açelya pencereden dışarı bakıyordu. Derin düşüncelerin içinde boğulurken Nilsu, Açelya'nın eline dokundu. Rüyadan uyanırmış gibi kendine geldi o anda Açelya.
"Efendim?" dedi o anlığın şokuyla. Nilsu ona neyin var dercesine bakıyordu. Açelya o anda önündeki optiğe ve etrafına bakındı. Nerede olduğunu o anda hatırladı.
"Sınavını ne çabuk bitirdin?" dedi Nilsu. Açelya o anda çantasını topluyordu.
"Yaptım işte bir şeyler. Ben çıkıyorum, kırtasiyeden alacaklarım var. Sonra da eve geçeceğim. Siz de gelirsiniz." deyip ayaklandı.
"Beraber giderdik." dedi Nilsu. Ama Açelya başını olumsuz anlamda salladı. Açelya'nın gittiğini fark eden Emir, Nilsu'yu dürttü hemen. Nilsu da işleri olduğunu söyledi.
Açelya sınıftaki uzun boylu, esmer ve kahverengi gözlere sahip erkek öğretmene optiği uzattı. O da şaşkın bir şekilde optiği elinden aldı.
"Soruların hepsini çözdün mü Açelya?" diye sordu öğretmen.
"Bildiklerimi çözdüm hocam." deyip kapıya doğru yürümeye başladı. Altın renginde olan kapı koluna yavaşça aşağıya doğru çekip kapıyı açtı. Sınıftan çıktıktan sonra kapıyı kapattı ve okulun sessiz olan koridorunda yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin İzleri
Jugendliteratur+18 şiddet ve küfür içerir...🔥 İlk kitabın yazılma tarihi: 12 Mart 2018 💫 İlk kitabın yayınlanma tarihi: 10 Haziran 2020⭐ İlk kitabın bitiş tarihi: 09 Şubat 2022🌟 •Güvendiğin insanlar herkesten fazla acıtırla... Hayat onları çıkmaza götürürken di...