2. Kitap 13. Bölüm: Yeni Başlangıçlar.

5.6K 1.4K 104
                                    

Herkese merhaba, nasılsınız sayın okurlarım?

Yepyeni bir bölümle karşınızdayım, umarım beğenirsiniz.

Bu bölümü sev1ncGk3 ithaf ediyorum.

Buraya okuduğunuz tarihi atar mısınız, bende paylaşacağım tarihi yazacağım. 11.11.2023

Keyifli okumalar...

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


13. Bölüm: Kaderin Oyunu.

'Tam gecenin köründe
Koca gökyüzünde
Ellerim ellerinde
Tamamlandım, diğer yarım'

Bir ses, bir barut kokusu ortaya yayılırken Emir koruma iç güdüsüyle beni arkasına aldı. Hava kararmıştı ve dışarıda silah sesleri artarken Emir elimden tutup kapıya doğru yaklaştı. Gergindi ve elimi hiç bırakmayacakmış gibi sıkı tutarken bir anda kapıdan ses geldi. Biri zorluyordu ve Emir iyice beni arkasına alırken saldırmaya da hazırdı.

"Korkma, ben yanındayım." dedi mavi gözleriyle güven vermeye çalışarak. Baş parmağı elimin tersini okşarken adeta buz kesmiştim. Kendi canımdan korkmuyordum ama ona bir şey olmasından korkuyordum.

Kapı yavaşça açılırken kalbim o kadar hızlı atıyordu ki sesini kulaklarımda duyuyordum sanki. İçeriye giren kişinin yüzü siyah bir maskeyle kapalıyken koyu kahve gözleri görünüyordu sadece. Alnında birikmiş terler kaşlarına yol alıp damlamaya hazır bir şekilde beklerken ilk bana daha sonra Emir'e baktı. Çok genç biri değildi. Duruşundan ve vücut şeklinde ellilerinde olduğu belliydi.

"Kimsin!" diye bağırarak soran Emir'in sorusuyla gözlerini benden çekip Emir'e tekrar baktı. Kahve harelerinde korkuyu ve rahatlamayı gördüm o anda. Elini cebine attığı anda Emir saldırmak için hazırlanıyordu ki karşımızdaki adam cebinden bir araba anahtarı çıkardı. Elindeki anahtarı Emir'e uzatırken gözleri benim üzerimdeydi. Kahvelerindeki tanıdıklık onu garipsemememe neden olurken bir elindeki anahtara bir yüzüne bakarken kalbim hızla atmaya devam ediyordu.

"Kaçın gidin burada. Az ötede ağaçların arasında siyah mercedese binin ve gidin." dedi çok kalın olmayan sesiyle. Emir adamın bana olan bakışlarından rahatsız olacak ki beni arkasına tamamen alıp adamın bakışlarını çekmesini sağladı.

"Tuzak olup olmadığını nereden bileceğim? Ayrıca sen kimsin ve neden yardım ediyorsun?" dedi Emir. Ama ses tonundaki rahatlığa bakılırsa Emir o adamın bize saldırmayacağından ya da bir tuzak kurmayacağından emindi.

"Soru sorma delikanlı, kızı da al ve git." daha sonra elindeki diğer silahı da uzattı Emir'e. Emir hiç düşünmeden silahı ve anahtarı alıp hızlı adımlarla beni çekiştirmeye başladığında adama son bir kez baktım. Kahve hareleri güven veren bir şekilde bakarken sessizce teşekkür ettim. Gülümsedi mi bilemem ama gözlerinin kısıldığını gördüm.

Geçmişin İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin