Lauantai 14.11
Ville juoksee olohuoneeseen mennen sohvalle ja minä ja Jesse kävelemme tuon perässä. Istahdamme kaikki sohvalle ja Ville pyytää heti, että voisimmeko katsoa telkkarista jotain. Nappaan kaukosäätimen pyödältä nojautuen takaisin sohvaan ja heitän samalla jalkani pöydälle. Painan tuota punaista nappulaa kaukkarin vasemmassa laidassa ja telkkari aukeaa.
"Mitä sä haluut kattoo?" kysyn veljeltäni, joka näyttää miettivän hartaasti.
"Katotaan Ryhmä hauta!!" Ville huutaa innoissaan ja hymähdän laittaen Ryhmä haun pyörimään telkkarista, hehe ryhmä hauta. Poika uppoutuu heti ohjelmaan. Aina kun Ville katsoo telkkaria niin hän ei kuule mitään mitä hänelle sanoo tai hän ei kiinnitä mihinkään huomiota. Voisimme tehdä vaikka mitä, eikä Ville edes huomaisi.
"Nii haluuks kertoo mitä Aino oikee soitteli?" Jesse kysyy ja käännä katseeni tuohon samalla, kun hän laittaa kätensä olkani yli. Olemme niin lähekkäin, että polvemme osuvat yhteen.
"Se vaa soitti et on huolissaan musta ja jotai et se yrittää puhua niille yhille. Siitä ei varmaa tuu yhtään mitään" vastaan.
"Kyllä mä uskon et saatte sovittuu" poika vieressäni sanoo alkaen silittää hiuksiani.
"Kohta menetän varmaa kaikki kenestä välitän.." sanon sulautuen enemmän sohvaan ja laitan käteni puuskaan.
"Et sä musta ainakaa pääse eroo" Jesse sanoo huvittuneena. Vilkaisen tuota ja hymy leviää myös kasvoilleni.
En kyllä ikinä halua tuosta pojasta eroon. Ihan sama mikä tulis niin en aio päästää irti. Vaikka me ei olla edes tunnettu nii kauan niin silti Jessestä on tullut minulle ihan hullun tärkeä ja minusta tuntuu, että olen ihan rakastunut. En olis ikinä uskonu, että sanoisin et rakastaisin jotain. Se vaa kuulostaa tosi oudolta mun korvaan. Luulin aina, että tulisin olemaan sinkku koko ikäni. En tiedä miks. Onhan mulla ollu ihastuksia ja kaikkee, mutta se ei oikee oo ikinä toiminu. Sit yhtäkkii koulun tyttöjen suosituin poika onki homo ja tykkää musta. Mitä helvettiä. MUSTA?? Tää on varmaa jotai unta.
*
"Veikka.. mua väsyttää" Ville sanoo. Olemme kaikki kolme tuijottaneet telkkaria ainakin jo tunnin ja itsekkin meinasin nukahtaa varmaan kolmesti.
"Haluuks mennä nukkuu päikkärit omaa huoneeseen?" kysyn ja Ville nyökkää pienesti nousten sohvalta. Hän lähtee jo kohti omaa huonettaan ja itse nousen sohvalta lähtien tuon perään.
Pääsen tuon huoneen ovelle ja poika onkin jo sängyssä peiton alla. Kävelen tuon luokse ja menen kyykkyyn alkaen silittää veljeni päätä.
"Äiti käy sit herättää sut" sanon ja Ville nyökkää. Varmaan sekunnissa poika on jo ihan täydessä unessa. Nousen lähtien huoneesta ja jätän oven hieman raolleen kävellen takaisin olohuoneeseen Jessen luo.
"Noh mitäkä me nyt tehää?" Jesse kysyy. Istahdan tuon viereen sulautuen uudestaan sohvaan.
"Erittäin hyvä kysymys" vastaan katsoen telkkaria väsyneenä. Kuulen vierestäni, että poika vieressäni liikkuu, kunnes tuo ottaa yhtäkkiä kädestäni kiinni. Käännän katseeni Jesseen ja ennen kuin ehdin sanoa mitään niin hän yhdistää huulemme.
Suudelma on eka hellä ja herkkä. Laitan käteni tuon niskaan koskettaen pojan pehmeitä hiuksia. Ne ovat niin pehmeät. Jesse laittaa kätensä lantiolleni ja työntää minut makuulle. Hän itse tulee päälleni ja suudelma muuttuu rajuksi ja intohimoiseksi sekunneissa. En halua koskaan päästää tuon pehmeistä ja röökin makusista huulista irti. Hengityksemme muuttuvat raskaiksi ja otamme pienen tauon katsoen toisiamme hengittäen raskaasti. Pidän edelleen tuon niskasta kiinni ja kasvomme ovat melkein kiinni toisissaan. Jesse katsoo minua, kunnes nostaa paitaani ylemmäs alkaen suutelemaan rintaani mennen koko ajan alemmas. Hiljainen huokaus pääsee suustani, mutta peitän suuni äkkiä kädelläni ettei Ville heräisi. Jesse on melkein housuillani, mutta lopettaa nousten ylös ja hän repii paitansa päältään tullen taas päälleni hyökäten taas huulilleni. Liikutan sormiani ympäri tuon selkää ja toinen käsi on tuon hiuksissa edelleen. Jessen käsi on taas minun housuillani yrittäen saada niitä jotenkin taikamaisesti auki yhdellä kädellä. Naurahdan kesken suudelman ja Jesseäkin alkaa hymyilyttää. Perkeleen vyö.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...