Perjantai 30.10
"Ootteks ollu tääl jo kauanki?" Jesse kysyy katsoen meitä kaikkia vuorotellen.
"Mm ehkä puoltuntia" Lea vastaa ja nojautuu takana olevaan seinään.
"Noni. Älkää sit rikkoko mitää" Jesse vastaa ja kaataa kuppiinsa vähän sitä vahvempaa, kunnes on lähtee paikan päältä.
"Miks nää tyypit on alkanu puhuu meille enemmän ja Jesseki näytti nii masentuneelta. Niinku eiks ne vihaa meitä?" Lea sanoo ja katsoo Jamilaa joka vain kohauttaa olkiaan.
"Mä en itekkää tiiä"
"Kyl ne jotaki juonii" Adom sanoo ja ottaa repustaan pullon avaten sen. Hän ottaa oikein suuren ryypyn ja irvistää sen jälkeen.
"Heii anna mullekki" sanon ja otan Adomilta pullon juoden siitä oikein kunnolla.
"Pullo kiertää!" Adom naurahtaa.
Katson kun kaikki juovat pullosta vuorotellen ja hymyilen pienesti nojautuen paremmin tiskiallasta vasten. Tais jo vähä nousta päähän toi alkoholi. Toivottavasti en oksenna. Käännän hieman katsettani ja huomaan kuinka kaikki ovat tanssimassa jonkun paskan remixin tahtiin ja jotkut nuolevat keittiön reunassa.
"Mennään tanssimaan!!" Lea ehdottaa melkein huutaen ja nousee äkkiä ylös penkiltä melkein kaatuen, mutta alkaakin vain kikattamaan ihan hulluna.
"Tais jo nousta päähän" Adom sanoo ja alkaa nauramaan, kunnes Lea tarttuu meitä kaikkia käsistä ja vetää meidät mukanaan ihmisjoukkoon tanssimaan. Menemme johonkin koloon ja tuo alkaa pienesti liikkumaan musiikin tahtiin ja se tarttuu meihin kaikkiin. Hörppään ison kulauksen mukista ja liikun hieman ujosti musiikin tahtiin. Yhtäkkiä biisi vaihtuu slätteriin ja kaikki näyttää villiintyvän siitä ihan kunnolla. Se on näköjään joku nuorten suosima biisi. Adom ja Lea alkavat laulamaan sanoja ihan innoissaan ja naurahdan heille. En itse tiedä sanoja biisiin, mutta jammailen kuitenkin sen mukana, kunnes tunnen yhtäkkiä, että joku nykäisi hihastani. Käännän katseeni oikealle ja huomaan, että se oli Jamilah. Katson häntä vähän kysyvästi, mutta tuo katsoo vain lattiaan.
"Onko kaikki ok?" yritän kysyä, mutta Jamilah ei vastaa tai en kuule musiikin läpi. Tartun häntä kädestä ja kuljetan hänet Ihmisjoukon läpi keittiöön ja sieltä löydän oven takaa kodinhoitohuoneen.
"Mikä sul on? Et oo puhunu koko iltana melkee ollenkaan." kysyn tuolta ja hän vain istahtaa lattialle.
"E-en mä tiiä. Sori, mua vaa ahistaa iha vitusti ja en tykkää olla isoissa joukoissa tollee. E-hkä mä vaa lähen himaa nii en pilaa teijä iltaa" Jamilah sanoo itkuisena ja yrittää nousta, mutta pysäytän hänet.
"Hei et sä pilaa meijä iltaa. Se ei haittaa et iltaa menee siinä ku toista pitää auttaa. Älä pliis ajattele sillee. Jos sua ahistaa nii voin olla sun kaa tai jäät tänne yksin rauhottelee ku käyn sanoo tästä muille"
"Älä! Älä sano tästä muille.. oon ihan fine nyt. Mä voin jäähä tänne hetkeksi ja mee sä vaa takas. Sano et saatoit mut vessaan ku en tienny missä se on, okei?"
"Okei. Ootsä ihan varmasti nyt okei?"
"Joo mee vaa" Jamilah vastaa, kunnes lähden kodinhootohuoneesta vielä vilkaisten tuota, kunnes lähden kävelemään kohti olohuonetta, mutta nappaan jotain keittiöstä kuppiin ja vedän siitä puolet. Änkeydyn ihmisten joukosta ja huomaan Lean ja kumppanit samalla paikalla, mutta siihen on nyt tullut joitain muitakin.
"Eemiii!! Mihi Jamilah meni??" Lea kysyy ihan kännisenä ja tulee luokseni halaten minua.
"Se vaa meni vessaan. Tulee kohta takas" vastaan ja katson Leaa hieman naurahtaen.
"Ooke hyvä mut öö nyt jatketaan tanssimista" Lea ilmoittaa mennen joittekin muitten luokse ja hymähdän. Vilkaisen Adomia ja hän juttelee joillekkin muijille, joten otan hörppäyksen mukistani ja lähden ihmisjoukosta kiertämään taloa, koska miksi ei. Pitää vain katsoa, että mihin huoneeseen menee, koska en halua häiritä joittekin panosessiota.
Talo on oikeasti todella iso ja modernin näköinen. Kaikki on valkoista tai harmaata. Kaksikerroksinen, tauluja seinillä, tekokasveja kaikkialla ja paljon kaikkea kalliin näköistä. En ihmettele jos täällä käy joka viikko joku siivooja. I wish et meijä hima ois tällänen ja jotai palvelijoita vaa liikkuis siel. En mä edes tiedä onko tää Jessen vai Oonan hima. Ois ehkä pitäny kysyy joltai.
Avaan yhden huoneen oven miettimättä, mutta onnekseni huoneessa ei ollu ketään. Katson hieman ympärilleni hämärässä huoneessa ja edessäni on vain iso parisänky, lipasto ja jonkinlainen kirjoitusopöytä. Huone on tosi simppeli ja siisti. Astun vähän peremmälle laittaen ovea hieman raolleen ja kävelen lipaston luokse laskien kuppini siihen. Siinä on vain jotain tauluja, kynttilä ja joku kortti. Katson tauluja ja yhdessä niistä on perhekuva kun toisessa on vain kuva jostain tytöstä. Otan taulun käteeni ja huomaan, että taulussahan on pieni Jesse ja hänen perheensä. Aa tää onki varmaa Jessen kämppä. Kuvassa on Jessen vanhemmat ja se sama tyttö joka on siinä toisessa taulussa. Kukakohan toi on?
"Mitä sä teet?" kuulen yhtäkkiä matalan äänen ja oven sulkeutuvan. Käännän katsettani varovasti ja huomaan, että Jesse on ovella. Hän ottaa yhden askeleen lähemmäs ja hän keinuu ihan huolella. Paljokohan hän on juonut?
"Öö mä vaan tulin tutkii paikkoja" vastaan hiljaa, kunnes Jesse lähtee kävelemään minua kohti ja pelästyn joten lähden peruuttamaan, mutta seinä tulee vastaan. Törmään siihen ja Jesse tulee ihan eteeni laittaen toisen kätensä seinään. Katson häntä pelokkaana ja pidän käsiäni rinnallani. Hän vain tuijottaa minua, kunnes ottaa kätensä pois seinältä ja laittaa sen minun olkapäälleni varovasti. Seuraan hänen kättänsä, kunnes siirrän katseeni taas Jessen silmiin. Hän näyttää jotenkin.. haavoittuvalta. Seisomme siinä hetken ihan hiljaa vartalot vastakkain. Punastun ihan kunnolla kun tajuan kuinka lähekkäin olemme ja katseeni tipahtaa äkkiä maahan. Onneksi on sen verran hämärää ettei naamaani näy.
"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin.
"H-häh?" kysyn.
"Mä pidän susta, Eemi"
Ei ei ei ei ei tää on joku vitsi. Hei! Tää on ihan varmana joku totuus vai tehtävä. Hahahah eikö nii? Eiks nii et kohta sun kaverit tulee puhelimien kaa kuvaa ja nauraa ja koko koulu saa tietää tästä! Ihan vitun mahtavaa.
"Sä vitsailet. Etkö nii?" kysyn ja laitan käteni puuskaan.
"Eemi tää ei oo vitsi. Kyl sä oot huomannu ku oon kattonu sua"
"Hahaa nii hauskaa. Hyvä vitsi, mä lähen" sanon ja työnnän Jesseä sivummas, mutta tuo tarttuu minua äkkiä ranteesta vetäen minut lähelleen ja työntää minut sängylle tullen päälleni laittaen huulensa minun huulilleni. Ne ovat ihan vitun pehmeät ja maistuvat röökille. Olen viemässä kättäni automaattisesti tuon poskelle, mutta pakotan itseni pitämään sen sängyllä. Haluaako joku selittää mitä tapahtuu???
________________________________
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...