Tiistai 17.11
"Saatana!" Niklas huutaa, koska hävisi juuri änärissä Hugolle.
"Sä oot iha surkee täs pelis! Hävisit jo kolmesti mulle" Hugo naurahtaa.
"Nyt riitti! Mä sulle surkeet näytän!" Niklas ilmoittaa ja repii Hugon sohvalta käyden tuon kimppuun alkaen painia pojan kanssa. Kaikki alkavat nauramaan ja villitsemään heitä.
"Päästä irti! Miks sun pitää aina olla nii väkivaltanen!?" Hugo huutaa Niklakselle, joka vain kiristää otettaan. He repivät vuorotellen toisiensa vaatteista ja hiuksista.
"Luovuta!" Hugo huutaa ja työntää pojan maahan.
"Älä anna armoa!" Juho huutaa vuorostaan ja nauru vain kovenee huoneessa.
Hetken päästä pojat rauhottuvat ja istahtavat nätisti sohvalle vierekkäin sopien, että he molemmat voittivat painin. Minun mielestäni Hugo kyllä oli voitolla, mutta ihan miten vain.
"Onko meillä muuten kyytiä sinne mökille? Onko kaikkien porukat töissä?" Juho kysyy katsoen meitä kaikkia vuorotellen.
"Mun äiti sano, että se voi viedä" sanon.
"Jes hyvä ei tarvii mennä bussilla" Hugo sanoo hymyillen.
"Onks sinne mökille tulos muijia?" Niklas kysyy ihan pokkana.
"No ei ku tää on äijä reissu. Sinne tuu mitää akkoja" Valtteri sanoo naurahtaen.
"Hitto! No tuleeks sinne muita ku me?" Niklas parahtaa.
"Roni oli kuulemma tulossa. Ei sitä tiiä ketä se tuo mukanaan" Juho sanoo.
Ei helvetti. Se Roni? Olli vitun Salmisen kaveri Roni? Tästä reissusta ei tule hyvä, jos Roni ottaa Ollin mukaan ja muut hänen kaverinsa. Varmaan minut heitettäisiin sieltä mökistä niskaperse otteella ulos.. Pitäisikö sittenkään lähteä mukaan? Entä jos vain sanon, että olen kipeä?
"Tuskin se ottaa ketää mukaa. Jos jonku ottaa nii Renkosen" Juho sanoo. Kuka hiton Renkonen?
"Eikö se Jemina suutu ku et ota mukaan?" Niklas kysyy virne kasvoillaan.
"Lupasin viiä sen treffeille nii kyl se siitä leppy" poika vastaa ja katsoo Hugoa.
Unohdin ihan kokonaan, että Juho on Jeminan kanssa yhdessä. Näitä suhteita tulee jo ihan liikaa, että unohdan kaikki.
"Nii joo Isac sano et seki ois tulossa" Jesse sanoo ja käännyn katsomaan tuota.
"Ketä nää ihmiset on ketkä tulee sinne mökille?" kysyn kulmat kurtussa. Pojat naurahtavat, kunnes Jesse avaa suunsa.
"Renkonen on Juhon serkku. Oikeelta nimeltää Väinö mut sitä sanotaa sen sukunimellä ja Isac on mun kaveri. Tutustuin siihe Oonan kautta sillo joskus" Jesse sanoo. Nyökkään ja siirrän katseeni takaisin jalkoihini.
"Vittu miks mä unohdin et sä olit Oonan kaa yhes?? Oli se kyl aika ärsyttävä näin suoraa sanottuna" Niklas sanoo.
"Ai aika ärsyttävä? Enemmänkin ihan helvetin ärsyttävä" Valtteri naurahtaa. "No ei oo sitä enää riesana täällä. Jos oisitta viel yhes nii kyl se tos Eemin paikal istuis ja roikkuis Jesses" poika vielä sanoo ja muut naurahtavat.
Niin... Se, jos Jesse ei olisi ikinä eronnut Oonan kanssa niin en minä istuisi tässä tällä hetkellä. En olisi varmaan koskaan tutustunut Jessen kavereihin tai edes Jesseenkään kunnolla. Hullu miettiä mihin sitä ollaan päästy.
*
"Moro! Nähää huomen" Jesse huutaa ovelta muille, kunnes työntää sen kiinni ja kävelee luokseni. Painan hissin nappia ja laitan käteni taskuihini haukotellen. Kello on varmaan kymmenen ja äiti on varmaan hermoraunion partaalla kotona, koska en ole ilmottanut missä olen. Saakoot kotona sitten tietää.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...