Maanantai 2.11
Seison ruokalassa erittäin pitkässä jonossa odottaen, että saisin ruokaa samalla kun Lea ja Jamilah juttelevat jostain uudesta elokuvasta joka tulee elokuviin ja he aikovat mennö katsomaan sen.
Vatsanikin kurnii, koska en syönyt aamulla muuta kuin omenan. Inhottaa kun kaikilla on samaan aikaan ruokailu ja menee miljoona vuotta ennen kuin edes pääset linjastolle, ellet juokse tunnin jälkeen heti ruokalaan. Muuten joudut jonottamaan ainakin seitsemän minuuttia jos tulet ihan viimeisenä paikalle. No onhan niitä ihania ohittajia, jotka eivät voi millään pysyä paikallaan vaan on pakko päästä ensin. Näitä ihmisiä on yköset tai sitten Salmisen jengiläiset. Ei ole ollut kertaakaan kun minua tai jotain muuta ei ole tönäisty melkein maahan asti ja huudeltu, että väistä vaikka en edes ole ollut heidän edessään. Vitun mulkut saatana.
Jono viimein liikkuu vähän ja näen jo linjaston vähän matkan päässä. Ruokana näyttäisi olevan jotain pastaa ja salaattia.
"Vittuu miks me ei vaa mentäis kauppaan?" Adom kysyy turhautuneena.
"Ei oo rahaa" Lea ja minä sanomme yhtä aikaa. Naurahdamme katsoen toisiamme.
"Meni kaikki rahat eile ku ostin vaatteita zalandolta" Lea sanoo.
"Helvetti. Antakaa armoa" Adom sanoo laittaen kätensä housujensa taskuihin. Naurahdamme kaikki, kunnes näen, että Adomia tönäistään ja se on kukapa muukaan kuin Olli. Jamilah ottaa Adomin kiinni, koska tuo meinasi kaatua maahan, mutta tuo kuitenkin nousee Jamilan käsistä äkkiä ylös tuijottaen vihaisena poikaa.
"Varo vähä vitun mamu" Olli huutaa ja Adom kääntää katseensa tuohon äkkiä.
"Mitä? Mitä sä just sanoit!?" Adom huutaa ja lähtee tuon perään. Lea yrittää ottaa tuon kädestä kiinni, mutta hän ravistaa sen pois voimakkaasti. Hän kävelee Ollin luokse, joka kääntyy ja jää seisomaan katsoen Adomia huvittuneena. Lähden Lean ja Jamilan luota Adomin luokse yrittäen sanoa hänelle jotain järkevää.
"Mitä sä VITTU sanoit?!" Adom kysyy erittäin vihaisena. Oppilaita alkaa kerääntymään ympärille ja jotkut alkavat huutelemaan jotain.
"Adom ei sun tarvii tapella" sanon ja yritän kääntää poikaa, että hän katsoisi minua, mutta tuo työntää käteni pois voimakkaasti. Menen hieman kauemmas heistä ja yritän prosessoida mitä tapahtuu.
"Oho. En usko et toi sun tikku kaveri voi auttaa. Ei varmaa tuntuis missään jos tuo ruipelo löis" Olli naurahtaa katsoen minua. "Mee vittu takasi sinne mistä tulitki"
"Vittu nyt riitti" Adom sanoo nostaen kätensä ilmaan ja lyö nyrkillään ihan täysiä Ollin naamaan. Ollin pää kääntyy lyönnin mukana ja hän meinaa kaatua lattialle, mutta saa tasapainon. Katson vierestä yllättyneenä. Koko ruokala huutaa ja näen, että Salmisen jengiläiset ovat erittäin vihaisen näköisiä, mutta jotkut nauravat. Ei jumalauta Adom mihin sä menit tekemään.
Adom näyttää siltä, että tajusi mitä meni tekemään. Olli kääntää katseensa äkkiä tuota päin ja hänen silmänsä ovat ihan liekeissä. Hänen nenästään alkaa valua verta ja tuon poski punottaa ihan kunnolla. Olli ottaa askeleen eteenpäin nostaen kätensä ylös laittaen sen nyrkkiin ja on valmiina lyömään, kunnes ennekuin ehtii tapahtua mitään niin opettajia rientää äkkiä paikalle huutaen ja Jesse ottaa yhtäkkiä Ollin kädestä kiinni mikä melkein osuu Adomiin. Olli kääntää katseensa Jesseen ja Jesse työntää tuon kauemmas niin, että hän lentää lattialle.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...