Keskiviikko 4.11
"Moro mitä äijä??" sanon samalla, kun näen Adomin kävelämässä meitä kohti. Ojennan tuolle kättä ja hän tarttuu siihen hymy huulessa. Halaamme taputtaen toisiamme selkiä.
"Broo! ei kai täs mitää" poika vastaa irrottautuen halauksesta. Hän vielä taputtaa minua olkapäähän toverillisesti.
"No anna nyt mullekki hali" Lea sanoo ja ottaa Adomin käsiinsä halaten tuota. Hän päästää irti Adomista, kunnes Jamilakin halaa vielä tuota. Jamilah lyö tuota kovaa selkään alkaen nauramaan, kun Adom vinkaisee jotain.
"Hei hei heii!! Arvatkaapa mitä" Lea sanoo samalla kun Jamilah päästää irti Adomista. Käännymme kaikki katsomaan Leaa, joka hymyilee oikein leveästi.
"No kerro Lea" Jamilah sanoo.
"Hihihi okei siis mä kuulin mun kaverin kaverilta, että Jemina heittää pirskeet kahe viikon päästä Lauttasaares ja sinne saa tulla ihan kuka vaa PAITSI Oona ja jotku sen kaverit" Lea sanoo taputtaen pienesti käsiään.
"Toihan kuulostaa ihan paratiisilta" Adom sanoo ja heittää repun kaappiinsa.
"Iha vastaha me oltii juomas" sanon kurtistaen kulmani ja kolmikko kääntyy katsomaan minua sellaisella ilmeellä, että olisin sanonut jotain ihan sekopäistä.
"Kuules herra hyvä, muistatko kun olit juomassa 6 viikkoa putkeen ykös vuonna?" Lea sanoo heilutellen käsiä naamani edessä.
"Ainiin sekin tapahtui.. no ehkä minulla ei ole sitten mitään sanottavaa asiaan" sanon nauraen ja lähdemme kävelemään kohti ensimmäistä tuntiamme.
No siis joo. Ehkä vuosi sitten kesällä menin Adomin kanssa yhtiin pieniin illanistujaisiin, jotka lopulta riistäytyivät erittäin isoiksi bileiksi. Kaikki vain kutsuivat ihmisiä paikalle, kunnes paikalla oli ihmisiä varmaan yli sata ja alunperin paikalla oli ehkä kymmenen ihmistä. Siellä bileissä tutustuin tosi moniin ihmisiin keille en kylläkään enään puhu, mutta niin kuitenkin vietin heidän ja Adomin kanssa aikaa, kunnes bileet olivat ohi. He sanoivat silloin, että olisivat menossa seuraavalla viikolla toisiin bileisiin. Me suostuimme Adomin kanssa, että menisimme sinne myös. Ja oi niinhän me mentiin. Se sitten meni siihen, että menimme kuusi viikkoa putkeen eri bileisiin ympäri helsinkiä aina tutustuen uusiin ihmisiin. Se oli ihan vitun siistiä, mutta samalla todella uuvuttavaa. Maksani huutaa hoosiannaa varmaan edelleen. En kyllä juonut sen jälkeen varmaan puoleen vuoteen. Niin monen puskaan oksentamisen ja sammumisen jälkeen ei oikein edes tehnyt mieli juoda. Ihan ymmärrettävää.
Noh tulihan siellä myös v-kortti menetettyä. Jollekkin muijalle sen menetin, mutta en edes tiennyt panemis vaiheessa hänen nimeään. En edelleenkään tiedä. Aika järkyttävää. Silloin en vielä tiennyt, että mikä minua oikeastaan kiinnostaa. Tytöt vai pojat? Olin sinä kesänä varma siitä, että olen bi, mutta se meni siinä, kun ihan läpällä nuolin yhden jätkän kanssa ja se sai minut tajuamaan, että olen homo. Kuitenkin tuo tapahtui kauan sen neitsyyden menettämisen jälkeen.
Ne viikot olivat ihan hulluja. En muista melkeen mitään ja en edes tiedä vedinkö niissä bileissä jotain kokaiinia nenään vai lsd:tä vai mitä. Siltä se ainakin tuntui, että jotain tuli vedettyä, kun aamulla heräsi. Muuten en kyllä heräillyt alasti, mutta silloin kun menetin neitsyyden niin silloin heräsin. Yllättävää, että se oli ainoa kerta. Adom ainakin sanoi, että heräsi kuulemma joka aamu jonkun kahden muijan vierestä. Vitun panomies. Itse vain heräilin sieltä puskasta tai jonkun randomin sohvalta. Ehkä se on parempi vaihtoehto.
"Eemi!"
"Mitä?"
"Tiedätkö sinä nyt, että mikä tämän kaavio on?" kemian opettajani sanoo ja katsoo minua silmälasiensa takaa.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...