Perjantai 6.11
Suljen suihkun hanan haroen hiuksiani pois otsaltani. Laitan pyyhkeen vyötärölleni ja käännän katseeni näkien itseni peilistä. Näytän erittäin kuolleelta kuten aina. Huokaisen ja poistun suihkusta kävellen suihkusta pienen matkan, kunnes saavun omalle huoneelleni.
Avaan oven ja huomaan, että Jesse makoilee sängylläni katsoen puhelintaan. Hän vilkaisee kuka tulee huoneeseen, kunnes taas jatkaa luurinsa tuijottamista. Suljen oven takanani ja kyykistyn laukulleni, jossa on kaikki vaatteeni. Kaivan sieltä alushousut, mustat collegehousut ja valkoisen t-paidan. Alan pukemaan vaatteita päälleni ja tiedän sen, että Jesse katsoo minua.
"Onko tää sun mielestä kiihottavaa et puen päälle? Eikö se pitäs olla et riisuisin itteni" sanon katsoen poikaa ja hän naurahtaa.
"Sua on vaa kiva tuijottaa" tuo sanoo. Hymähdän mennen sängyn luo istuen Jessen viereen sängylle. Jesse laittaa kätensä paitani alle koskien selkääni. Hyi hitto kuinka kylmä käsi tuolla pojalla on.
"Sul on kylmä käsi" sanon ja ravistan tuon käden pois selältäni kaatuen makoilemaan.
"Et oo lämmittämässä sitä nii siks"
"Mistä lähtien susta on tullu noi imelä?"
"Sun takia" Jesse sanoo ottaen minut käsiinsä ja heittää jalkansa minun ylitseni puristaen minua erittäin kovaa.
"Ää älä purista noin kovaa!" naurahdan ja Jesse hellittää otettaan hieman, mutta kuitenkin pitää minut lähellään.
"Eemi muuten"
"Noh?"
"Mä erosin Oonan kaa" Jesse sanoo. Silmäni suurenevat lautasen kokoisiksi ja nousen äkkiä ylös tuijottaen Jesseä suu auki.
"Oikeest?! Millon??"
"Ehkä pari päivää sit ja joo ei oo läppä"
"Tietääks sun vanhemmat? Tai kukaan?"
"Iha varmasti jo koko koulu tietää siitä. On se varmaa kantautunu mun vanhemillekki"
"Mitä Oona siihen sano?"
"No se suuttu ja pahasti. Sano, että tuun katuu tätä et erosin siitä. En sit tiiä mitä se keksii"
Nojaudun äkkiä eteenpäin ja yhdistän meidän huulet. Työnnän Jessen takaisin selälleen, koska hän oli noussut nojaamaan käteensä, kun minä nousin. Olen menossa tuon päälle, mutta Jesse työntää minut selälleni mennen minun päälleni. En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Ihan oikeasti. Laitan käteni tuon kasvoille, kunnes Jesse irrottautuu suudelmasta.
"En tiiä mut oon iha vitun ilonen tällä hetkellä" sanon silittäen Jessen ihanan pehmeitä poskia. Pojan kasvoille ilmestyy hymy. Hän vielä pussaa minua, kunnes kuulemme oven pamahtavan kiinni alhaalla.
"Tais sun faija tulla takas"
"No nii tais" sanon työntäen Jessen omalle puolelleen ja otan puhelimeni esiin. Katson ilmotuksiani läpi ja huomaan, että Jesse katsoo tarkasti mitä teen puhelimella. Painan instagramia alkaen selaamaan kuvia mitä sieltä nyt löytyykään. Suuremmaksi osaksi jotain meemikuvia tai Voguen malleja poseeraamassa. En oikeastaan seuraa melkein ketään instassa tai tämän kautta kukaan ei seuraa minua. Hyvä, että minulla on edes sata seuraajaa samalla kun vieressä olevalla herralla on päälle kolmetuhatta. Olen juuri tykkäämässä jostain kuvasta, kunnes kuulen sen iphonen perus soittoäänen. Käännän pääni Jessen suuntaan ja hän ottaa puhelimensa käteen katsoen sen näyttöä.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...