Sunnuntai 1.11
"Kerro!" Huutokuiskaan ja nousen äkkiä sängyltä ylös.
"Huumattiinko sut vai mitä ku et muista?" Jesse kysyy nostaen vähän kulmiaan.
"No en mä tiedä.. se voi olla mahollista. Mut kerro ny!" sanon ja kurtistan kulmiani mennen lähemmäs Jesseä. Tuo vain virnistää ja katsoo minua huvittuneena. Tajusin vasta nyt, että tämähän on varmaan ensimmäinen kerta kun näen hänen hymyilevän kunnolla.
"No yritä päätellä mitä tapahtuu kun kaks henkilöö menee samaa huoneeseen eikä siellä oo muita ja ovi on suljettu" tuo sanoo ja silmäni suurenevat heti kun tajuan mitä hän meinaa.
".... e-eihän me niinku ha-"
"Ei Eemi, me vaa nuoltiin" Jesse sanoo ihan rauhallisena ottaen puhelimensa esiin. Peitän suuni kädelläni tuijottaen Jesseä ja olen sanomassa jotain, kunnes Aino tulee tuolin kanssa huoneeseen hymyillen.
"Nonii oleppas hyvä. Aletaan vaa sit heti hommiin" tuo sanoo ja laittaa Jessen tuolin toiselle puolelle pöytää. Istahdan takaisin sängylle hermostuneena ja otan läppärini käsiini laittaen siihen salasanani. Ei helvetti. Minä nuolin Jessen kanssa? JESSEN? SILLÄ ON VITTU TYTTÖYSTÄVÄ!! MITÄ VITTUA?
"Kirjotanko mä vaikka ne jutut sinne power pointtiin ja te etitte tietoa. Katotaan sit yhessä et miten ne sinne pitää kirjottaa" Aino sanoo ja katsoo meitä vuorotellen.
"J-joo sopii" sanon äkkiä ja vilautan nopean hymyn alkaen näpyttelemään jotain koneelleni, kun samalla mielessäni vain pyörii se, että olen oikeasti nuolenut tuon yhden kanssa. Ehkä Jesse vain kusettaa minua. Joo. Mutta jos se on totta niin se oli varmaan ihan merkitsemätön kokeilu. Haha niin. Mitä jos menimme pidemmälle kuin suutelu? No ei mun persee- eiku mitä vittua? Olikohan se joku tehtävä? Varmasti sen kaverit sano sille, että tee näin nii saat viiskymppiä. Kaikki on mahdollista. Miksi mä en muista mitään ihan oikeesti. Perkele.
"Eemii!! Kuuletko sää?" Aino huutaa ja palaan todellisuuteen äkkiä kääntäen katseeni Ainoon ja Jesseen joka tuijottaa kännykänsä näyttöä.
"Mm nii mitä?" kysyn äkkiä ja Aino huokaisee.
"Niin, että voitko kattoo netistä kaikki perustiedot Dubaista? Älä enää unelmoi vaa keskity pliis tähän" Aino sanoo ja nyökkään hitaasti siirtäen katseeni taas läppärin näyttöön. Kirjoitan googlen hakuun Dubai ja alan katsomaan tietoja siitä.
**
Makoilen Ainon sängyllä katsoen puhelintani ja heilutan jalkaani. Aino ja Jesse menivät alas hakemaan kahvia ja jotain keksiä, jota Ainon äiti teki. Sanoivat tuovansa ne tänne huoneeseen.
Olemme nyt tehneet esitelmää ehkä kaksi tuntia ja olemme saaneet jotain aikaseksi. Yhdessä vaiheessa me jumituimme juttelemaan jostain random asiasta puoleksi tunniksi, kunnes olimme toiset puoli tuntia kännyköillä. Muuten olemme tehneet esitelmää vaikka se onkin aika haastavaa, koska minä en osaa yhtään ruotsia eikä Jesse todellakaan, mutta Aino osaa melko hyvin. Hän sanoi, että joskus pienempänä hän puhui sukulaisensa kanssa ruotsia, mutta nyt se on ruostunut, koska ei ole nähnyt kyseistä serkkua neljään vuoteen. Aikamoinen kielipää pitää olla kun puhuu suomea, englantia, kiinaa ja ruotsia. Hyvä että osaan edes suomenkieltä kun sekin meinaa mennä ihan sekaisin.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...