Luku 19

908 57 10
                                    

Tiistai 3.11

Otan takkini pois päältäni hiljaa samalla kun Ville ja isä puhuvat jotain. Jesse on takanani ottamassa itsekkin takkiaan pois ja Jessica laittaa kenkiään pois vieressämme. Sanoin lähteväni heti jos näen isällä uuden naisen, mutta se on jo liian myöhäistä.

"Näytetäähän Jessica pojille heidän omat huoneet. Paljon isommat huoneet kun äidillänne" isä sanoo samalla kun Jessica kävelee tuon viereen. Hän läimäisee pienesti Jessicaa perseelle ja nainen alkaa kikattamaan. Siirrän katseeni Jesseen ja katson häntä irvistäen pienesti. Jesse vain hymähtää ja läimäisee minuakin perseelle lähtien muitten perään.

"Voi vittu sun kanssa" murahdan ja lähden kävelemään nopeasti saaden Jessen kiinni.

Talo on todella moderni ja iso. Paljon isoja ikkunoita ja isoja huoneita. Kävelemme portaat ylös yläkertaan, jossa meidän huoneemme pitäisi olla. Isä avaa jonkun huoneen ja he menevät sinne sisään. Luulisin, että se on Villen huone, koska kuulen kuinka Ville kiljahtaa. Kävelen huoneen ovelle ja silmäni suurenevat hieman. Huone on tosi iso ja täynnä leluja. Siellä on myös oma televisio ja iso sänky.

"No mitäs pidät Ville?" isä kysyy ja Ville tulee halaamaan tuota.

"Tooosi hieno! Paljon leluja!!" Ville nauraa.

"Voidaan ostaa sulle paljon enemmänkin leluja jos haluat" Jessica ilmoittaa ja Ville menee nyt tuon luokse halaten Jessicaa.

"Jää Jessica sinä Villen kaa nii näytän Eemille ja Jesselle Eemin huoneen" isä sanoo ja lähtee huoneesta. Katson vielä hetken Villeä ja Jessicaa jotka katsovat yhdessä leluja, kunnes lähden isän perään Jessen kanssa. Isä avaa käytävän päässä olevan huoneen oven ja näyttää kädellään, että voimme mennä sisään. Kävelen ensimmäisenä sinne ja tuijotan huonetta pitkään. Sekin on todella iso.

"Ihan oman telkkarin saat, playstationin, parisänky ja iso vaatekaappi tuolla. Mitä pidät?" isä kysyy ja käännän katseeni tuohon.

"Miten te ootte kerinny jossaki parissa päivässä tehä meille omat huoneet?" kysyn.

"Tää on Jessican oman pojan huone, mutta hän lähti venäjälle isänsä kanssa niin tämä on nyt sinun. Villen huoneen teki eräät muut, emme me"

"Aa okei. Iha hieno tää on.. kai" sanon ja isä nyökkää.

"Noh saatte olla ny keskenään. Tulkaa sit syömää kuudeksi" tuo sanoo ja lähtee huoneesta sulkien oven.

"Vitun vitun vittu! Saatana!" ärähdän ja potkaisen sänkyä, kunnes kaadun siihen makaamaan peittäen kasvoni huokaisten.

"Mikä niinku sun ja sun faijan suhe on?" Jesse kysyy samalla kun tutkii huonetta kävellen sitä ympäri.

"No ei mul oikee ikinä oo ollu hyvää suhetta mun isään. Mun vanhemmat eros ku isä vittu petti mun äitiä jonku naisen kaa. Päätin et jos isäl on joku uus ku tullaa tänne nii meen heti kotii mut enpä menny... kai tän kuitenki pelastaa se et sä edes oot täällä. Oisin mä varmaa muuten menny himaa"

"Mitä sä oot mieltä tosta Jessicasta? On se ainaki vitun bätäng ja ihan helvetin rikas" Jesse sanoo ja nousen äkkiä ylös heittäen tyynyn tuota päin osuen häneen.

"Hyi älä sano tollee. Se on nyt mun joku perkeleen puoliäiti!" sanon ja Jesse alkaa nauramaan nostaen tyynyn lattialta.

"No hei onhan se ny. Tulitko kateelliseksi ku en kehunu sua?"

Laitan käteni vain puuskaan ja menen takaisin makaamaan. Kuulen vain kun Jesse kävelee huonetta ympäri ja hän heittää minulle tyynyn takaisin. Otan sen käsiini ja laitan sen pääni alle. Huokaisen taas ja kuulen pienen loksahduksen ovelta.

"Häh onks siinä ovessa lukko?" kysyn ja nousen taas istumaan näkien Jessen ovella. Meidän katseemme kohtaavat ja tajuan mitä hän aikoo.

"Oho vastaha me päästiin tänne" sanon puraisten huultani ja Jesse lähtee kävelemään sängylle. Hän tulee viereeni ja katson poikaa hymyillen. Jesse laittaa kätensä reidelleni ja hänen kätensä alkaa vaeltamaan jalkaani pitkin rinnalleni. Tuo työntää minut hellästi sängylle takaisin makoilemaan ja me vain katsomme toisiamme. Pistän käteni Jessen takaraivolle ja silitän hänen pehmeitä hiuksiaan, kunnes Jesse tulee päälleni laittaen huulensa minun huulilleni. Hänen huulensa ovat niin pehmeät ja lämpimät. Olen niin kaivannut näitä huulia.

Laitan molemmat käteni Jessen takaraivolle ja otan hänen hiuksistaan hennosti kiinni samalla kun huulemme ovat toisien kimpussa. Nostan jalkani koukkuun ja laitan ne Jessen jalkojen yli. Poika kumartuu enemmän päälleni ja tunnen hänen pienen ongelmansa. Minua alkaa hymyilyttää, kunnes Jesse siirtyy huulilta kaulalleni. Siirrän toisen käteni Jessen selälle ja tartun hänen paitaansa kiinni purren taas huultani. Huokaisen pienesti tuon korvaan ja tiedän, että se saa pojan ihan sekaisin. Jesse osaa olla niin hellä ja taivaallinen tälläisissä asioissa. Tuo siirtää kätensä housuilleni samalla kun hänen huulensa vaeltevat taas minun huulilleni.

"Saanks mä?" Jesse irrottautuu suudelmasta ja kysyy katsoen minua. Katson häntä silmiin ja mietin hetken ennen kuin vastaan.

"Mitä sä aiot tehä?" kysyn.

"Antaa sulle parasta aikaa sun elämässä" Jesse sanoo flirttailevasti ja naurahdan.

"Mut kaikki kuulee. Jos joku tiirikoi ton fakin oven ja vaa ryntää tänne" kuiskaan hieman huolestuneena.

"Mä pidän sut hiljaa" tuo sanoo ja saa minun mahani täyteen perhosia. Nyökkään ja Jesse nousee päältäni mennen housuilleni, jossa oma ongelmani vain pahenee. Hän alkaa avaamaan nappia ja vetoketjua hitaasti. Katson tuon liikkeitä kuinka sulavasti hän tekee kaiken, kunnes kuulen ovelta koputuksen. Silmäni laajenevat ja Jessekin nostaa katseensa äkkiä minuun silmät isoina. Työnnän Jessen äkkiä pois ja laitan housuni napian ja vetoketjun kiinni mennen ovelle. Yritän avata lukon mahdollisimman hitaasti ja hiljaa. Riuhtaisen oven auki ja huomaan, että se on Jessica on Villen kanssa oven takana.

"No mitä pidät huoneesta?" Jessica kysyy rynnäten sisälle huoneeseen ennen kuin ehdin sanoa mitään ja Ville tulee perässä lelu kädessään. Katson Jesseä joka peittää haaravälinsä äkkiä ja minua alkaa huvittamaan, mutta pidän pokkani. Onnekseni minulla on iso huppari jolla voin peittää omani ja Jessellä on vain tiukka musta turtleneck jolla ei oikein voi tehdä mitään. Hehe.

"Iha kiva. Toi iso telkkari ja playstation kyl aika mukava" vastaan ja Jessica hymyilee.

"Te voitte pelata sillä ja voit vaikka ostaa ihan mitä pelejä haluat. Se on poikani niin uskon, että siellä on jotain" nainen sanoo ja katsoo vielä huonetta. Ville vain tuijottaa Jesseä ja on avaamassa suunsa, mutta Jessica ehtii sanoa, että he lähtevät alakertaan katsomaan televisiota. He lähtevät huoneesta niin äkkiä kuin tulivat ja olemme taas kahdestaan. Pistän oven kiinni ja alan nauramaan ihan täysiä. Kävelen sängylle ja käperryn siihen nauramaan. Jesse pysyy hiljaa ja hänellä on oikea tonninseteli ilme.

"Voi vittu. Just tänää piti olla ihan vitun tiukat vaatteet" Jesse sanoo ja alan nauramaan enemmän. Käännyn selälleni ja hengitän syvään katsoen Jesseä joka katsoo minua. "Haluuks sä jatkaa?" tuo kysyy virnistäen ja laittaa kätensä paitani alle.

"Äh ei oikee enää tee mieli ku noi kaks tuli tänne. Jatketaa joskus ja sillee et ei oo ketää häiritsemäs. Jos viel kiihottaa nii mee vessaa vaik runkkaa" vastaan nauraen ja nousen ylös istumaan.

"Haista paska"

________________________________

Kun Me Oltiin KauniitaWhere stories live. Discover now