Luku 11

971 56 1
                                    

Perjantai 30.10

"Noh jos tehtävä" Adom vastaa ja katsoo Tarua.

Tuo tyttö naurahtaa ennenkuin jatkaa. "Ota 2 shottia vahvimpaa alkoholia mitä täällä on"

"Iha leimi" joku huutaa ja jotkut alkavat nauramaan. Joku jätkä tuo molemmissa käsissään olevat shotit ja Adom vetää ne erittäin nopeasti. Hän irvistää ihan pienesti ja ravistuttaa kehoaan.

"Hyi saatana" Adom sanoo ja Taru naurahtaa. Poika vieressäni tarttuu pulloon ja pyöräyttää sitä, kunnes se osuu johonkin tyttöön.

"Noni kukas sinä oot"

"Jaana" tuo vastaa.

"Noniin Jaana totuus vai tehtävä"

"Hmm otetaan tehtävä myös"

"Suutele Eemin kanssa 10 sekunttia. Eemi on siis tää jätkä" Adom sanoo ja osoittaa minua. Käännän katseeni tuohon ja naurahdan. Noh olen jo niin kännissä, että kaikki käy. Ihan sama.

"Jaana älä ujostele" Adom sanoo ja lyön tuota käteen siirtyen Jaanan eteen laittaen käteni tuon poskelle ja laitan huuleni tuon huulille. Hänen huulensa maistuvat ihan siideriltä ja joltain huulikiillolta.

Muut ympärillä alkavat laskemaan kymmeneen ja liikutan huuliani pienesti tytön huulilla samalla kun mieleeni painuu minun ja Jessen hommani tänään. Mitäköhän hän sanoisi jos näkisi tämän? Jaana laittaa myös kätensä hiuksiini ja syventää suudelmaa, kunnes kaikki huutavat ykkösen.

"Nonii eiköhän se riitä. Voitte hankkia huoneen myöhemmin" joku huutaa ringin ulkopuolelta ja irrottaudun tuon huulilta mennen omalle paikalleni. Aika tylsä suudelma ja ei se edes tuntunut miltään. No ei varmaan kun olen umpi homo. Otan pullon käteeni ja pyöräytän sitä lujasti ja se osuu johonkin jätkään. Katson häntä, kunnes kysyn.

"Totuus vai tehtävä?"

"Totuus tällä kertaa" tuo vastaa ja hymähdän.

"Kuka sun ihastus on?" kysyn.

"Ei mulla oo sellasta" tuo sanoo.

"Pyh paskapuhetta" naurahdan ja istun parempaan asentoon, kunnes peli taas jatkuu.

**

Istahdan sohvalle ja maailmani pyörii ihan helvetisti. Oloni on todella kevyt ja kun laitan silmäni kiinni niin tuntuu ihan siltä, että olisin vuoristoradassa. Odotellessa sitä hetkeä, kun laatta lentää ja pahasti, koska taisin juoda Adomin toisesta viinapullosta loput ykkösellä. Jestas en mä ikinä oo ollu näin kännissä.

Kello on jo melkeen kolme yöllä ja porukka on alkanu valumaan kohti kotia kun jotkut on sammunu maahan, vessaan tai sängylle. En ees nähny sen pelin jälkeen Jamilaa tai Leaa missään ja päätin vain jatkaa juomista. Adomkin katos johonki. Voi vittu en mä pääse lähtee mihinkää ilma niitä. Onkoha kukaa ees soittanu Ainolle et tulee hakee?

"Hei etsä siihe voi sammua" kuulen Jaanan äänen sanovan.

Avaan silmäni ja huomaan, että Jaana seisoo edessäni katsoen minua huvittuneena.

"Ei mul oo viel kyytiä.." sanon ja yritän pitää silmiäni auki.

"Aijaa.. No haluuks sä et etin jonkun sun kaverin ja kysyn?" tuo kysyy.

"Äh iha sama. Kyl se Aino varmaa koht tulee. Öö tiiäks mis Jamilah, Lea ja Adom on? Eiku vittu ihan ku sä tietäisit.."

"Näin ainakin sen Adomin ulkona jonku kahen muijan kaa. Onko ne Jamilah ja Lea?"

Kun Me Oltiin KauniitaWhere stories live. Discover now