Perjantai 30.10
Nojaudun seinää vasten ja hieron silmiäni raivokkaasti samalla, kun Lea puhuu jollekkin meidän kurssilaiselle eilisestä englannin tunnista. Tänään on iha helvetin pitkä päivä mut onneks on perjantai ja pääsee juomaan, viimeinkin. En vaan tiedä mitä siitä tulee, kun ne ovat Oonan bileet. Kuha vaa pääsee juomaa nii se on ok.
"Eemi mite me mennää sinne bileisiin?" Lea kysyy minulta yhtäkkiä.
"En mä tiiä. Pyöräl?" sanon ja Lea katsoo minua silmät ammollaan.
"Pyörällä?"
"Nii. En mä tiiä ketää kuka ajais autoo"
"Tuota sori kun keskeytän mut haluutteko kyydin sinne?" kuulen Ainon äänen sanovan.
"Häh onko sul kortti?" kysyn kääntyen tuon suuntaan.
"Jep. Sain sen varmaa kuukaus sitte"
"Jeeee. Ei tarvi pyöräillä" Lea sanoo ja taputtaa pienesti käsiään.
"Monta teit on?"
"Neljä"
"No mun pitää heittää yks mun frendi sinne nii voitte tunkee takapenkille." tuo sanoo hymyillen.
"Kiitti. Tarviiks bensa rahaa?" kysyn vielä ja Aino pudistaa päätään.
"En, on mulla bensaa ku eile kävin tankkaa täyteen"
"Jees" sanon, kunnes opettajamme aukaisee oven luokkaan. Kävelen peremmälle ja istahdan alas luokan takariviin heittäen reppuni lattialle. Taas jotain helvetin kemiaa hyi. Kemia on sitten hirvein aine koulussa, samoiten ruotsi. Ainiin... ruotsista puheen ollen, minun pitää mennä sunnuntaina Ainolle. Voi vittu.
Ei siinä ehkä muuten mitään, mutta Jessekin tulee sinne ja voin jo nyt kuvitella kuinka paniikissa olen kun näen hänen lärvinsä. Ehkä se ei oo nii paha mitä kaikki sanoo.
**
Katson ulos ikkunasta hermostuneena ja jalkani heiluu vimmastusti odotellen, että Aino tulisi hakemaan meitä. Äiti ei ole taaskaan kotona ja joku äidin kaverin lapsi tulee vahtimaan Villeä. Hän ennenkin käynyt vahtimassa häntä ja Ville näyttää pitävän siitä tytöstä. En nyt kuitenkaan muista hänen nimeään, vaikka äiti on selittänyt siitä varmaan sata kertaa minulle. Hän myös yrittää parittaa meitä. Voi jumalauta. Kuulen yhtäkkiä pimpotuksen ja Lea huutaa avaavansa oven vaikka hän onkin meikkaamassa vessassa.
"Heii ootko sä Julia?" Lean ääni kysyy.
"Juu. Tulin vahtimaan Villeä" Julia sanoo ja Lea päästää tuon sisälle sulkien oven. Nousen tuolilta ja menen katsomaan eteiseen. Näen kun Julia ottaa kenkiään pois ja Lea seisoo hänen vieressään hymyillen ja sitten katsoen minua.
"Aa hei. Mä oon Julia, ollaanhan me tavattu ennekin" tuo sanoo nousien ja hymyilee minulle.
"Moi. Oon sit Eemil. Ville on sen huoneessa nii voit mennä kattoo sitä sinne. Me lähetää iha kohta" sanon ja Julia nyökkää lähtien kohti Villen huonetta.
"Aikas nätti tyty" Adom sanoo yhtäkkiä takaani ja saa minut säikähtämään.
"Hui helvetti" kiroilen ja Adom alkaa vain nauramaan.
YOU ARE READING
Kun Me Oltiin Kauniita
Romance"Eemi" Jesse sanoo. Pidän katseeni tiukasti maassa "Mä taidan olla vähä kännissä, mut... m-mä taidan olla kuses suhun" Jesse sanoo yhtäkkiä. Silmäni laajenevat ja nostan pääni katsoen Jesseä silmiin. "H-häh?" kysyn. "Mä pidän susta, Eemi" Eemi käy l...