18: Gitme..

105 29 2
                                    

"Nino, hemen buraya gel Alya'yla çok acil. İşleri de iptal et."

"Tamam."

+ Her zaman ki gibi onayladı. Hiç sorgulamaz ne desem yapar. Kardeş gibiyiz!
Bir kaç dakika sonra kapı çaldı. Şirketteydi galiba. Şirket de buraya yakın.

"E Alya nerde?"

"Alışveriş yapıyormuş da aldıklarını bırakıp gelecekmiş. Alıyım seni dedim istemedi."

"Tamam."

"Niye çağırdın acil olan ne?"

"ADRIEEEEEEEEEEEEEĞNN"

"Tamam geliyorum bekle!"

"Ne?"

"Marinette. Sorun Marinette."

"Ne olmuş ona?"

"Kahve sanıp kavanozda ki o sakinleştirici gibi şeyi içmiş. Hemde bildiğin kahve gibi!"

"Evet.. Kesinlikle ayvayı yedik."

"Seni o yüzden çağırdım doktor falan-"

"ADRİEEEEEEEEEEEEĞN!"

"Yaw tamam geliyorum! Durmadan bağırıyor. Sen duymuyorsun tabi."

"Tamam ben arayıp durumu anlatayım çaktırmadan ne yapabiliriz sorayım."

"Tamam ama dikkat et kimse öğrenme-"

"ADRİEEEEEEEEĞN!"

"Aah yeter gidiyorum ben! Sen de uğraş. Resmen sarhoş gibi bi şey oldu bu!"

"Tamam tamam sen git."

+ Üst kata Marinette'in odasına çıktım. Nino gelmeden önce oraya taşımıştım.

"Tamam geldim işte. Ne istiyorsun?"

"Adrien?"

"Efendim?"

"Adrien?"

"Efendim dedim."

"Adrien"

"Ne, nee"

"Annen çok mu kötü davrandı sa-nağ?"

+ İçtiği şeyin etkisiyle kekeliyordu. Resmen sarhoş gibi olmuştu. E olur tabi, hem dozundan fazla -baya fazla- içti, hemde kullanımını bile düzgün yapmadı. Yan etki falan olsa gerek.

"Evet de boşver onu yat uyu sen. Hadi ben çıkıyorum. Alya gelecek onla dur işim gücüm var."

+ Aslında o sıkıcı işlere meraklı değilim. Hatta gitmesem iyi olur yani. Neyse Mari ne derse o olsun.

"Yaa gitmeeeğ"

+ Zar zor ayağa kalktı -ki zaten zar zor ayakta durdu- Sonra bana doğru yaklaştı.

"Gitmeeeeeğ"

+ Sonra koluma yapıştı.

"Lü-Lütfeeeeeeeeeeeğn."

"İyi tamam kolumu bırak."

"H-hayıığr"

+ Tam anlamıyla yapıştı bana ya bırakmıyor da!

"Adrieğn a-annen yerine ben ok-şarım saçlarınığ."

+ İçim sızlamıştı. Bu meleği ardımda bırakıp giderken ne düşünüyordum ki!?

"Senin ailene ne oldu peki hayalet kız?"

Lanet Ya Da MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin