"Şimdi ne olacak?"
+ Nino'nun sözleriyle ona döndüm. Yaklaşık 15 dakika önce Nino salona dalarak anın bütün büyüsünü bozmuş, ardından Alya'nın da gelmesiyle oturup konuşmaya başlamıştık. Adrien ne dilemişti bilmiyordum ama ben hiç bir şey dilememiştim. Çünkü benim bu dünyada yerim yoktu. Eninde sonunda yok olacaktım ve dilediğim dileğin bir önemi kalmayacaktı. Nasıl olacaktı bilmiyordum ama hissediyordum. Ben gerçek bile değildim.
"Ah bir bilsem!"
"Şu şanslı böceği mi bulsak? Öğrenmemişsiniz doğru düzgün!"
"Saçmalama neden güvenelim ona!"
"Kanıtı vardır belki! Komada dememiş mi söyle götürsün göstersin, böyle bir sonuca ulaşamayız."
+ Alya'nın konuşmasını haklı buldum. Adrien'in baba tarafı kuzeni de buradaydı. Ne ara olduğunu bilmesem de ona da anlatmış ve olayların üzerine ben uyurken üçünüde aramış. Kısa bir tanışmadan sonra çabucak kaynaşmıştık. Fazlasıyla sıcak kanlı ve sevecen biriydi.
"Bence Alya haklı."
"Peki ya sen, yani bunu yapmak ister misin?"
+ Bana yönelttiği soruyla moralim iyice düşmüştü. Bana ne diye hitap edeceklerini bile bilmiyorlardı. Ben bile bilmiyordum. Ve şimdi de komada ki gerçek beni görmeye gitmemizi istiyorlardı. Bunu yapabilir miyim bilmiyordum.
"Ben..Emin değilim."
"O halde siz burada kalın. Biz gidelim konuşalım."
+ Adrien'in de deli gibi gitmek istediğini biliyordum. Ama beni hayatta bırakıp gitmeyeceğini de biliyordum. Ve benim gidip o görüntüyü görmeye dayanamayacağımı da... Bazen bilmek iyi olmuyordu işte. Kısa sürede Adrien'in bana ne kadar bağlandığını, Alya'nın Nino'nun beni arkadaşları olarak kabullenip benimsediklerini, daha yeni tanışmamıza rağmen Chloe'nin bana ısındığını biliyorum. Bilmek bazen çok üzüyor. Keşke bilmeseydim diyorum, keşke bilmeselerdi diyorum, keşke bilmeseydik diyorum..
Bu bölümün de sonuna geldik. Bölümde ne diyordu, keşke bilmeseydik. Zaten insanı bildikleri üzmez mi? Size değer vermediğini bildiğiniz için üzülürsünüz mesela. Bir abiniz veya ablanız yoksa asla olmayacağını bildiğiniz için üzülürsünüz. Ya da Yalnızlığın ne demek olduğunu bildiğiniz için üzülürsünüz. Ama her ne olursa olsun, keşke bilmeseydim demeyin. Yalnızlığın ne demek olduğunu bilmeyenler dostlarının kıymetini bilmezler mesela. Bilmek her zaman kötü değildir. İyi ki biliyorum diyin, keşke bilmeseydim'ler yerine..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Ya Da Mucize
BeletrieKendi halinde yaşayan hayaletin hayatı Kara kedi ile tanıştığında tamamen değişir. Mucize uğur böceği ve kara kedi fan kurgusudur. Gerçek çizgi diziyle bir ilgisi olmayıp, tüm olay örgüsü bana aittir.