7: Çok güzel kokuyorsun..

173 37 1
                                    

+ Herkes Adrien'e bakıyordu. Beni göremiyorlardı ama anlamışlardı muhtemelen.

Luka çırpınmaya başladı. Ben de yapabileceğim tek şeyi yapacak işe yaramasını umacaktım.

"İyi! Ne halin varsa gör be! Git kimi katlediyosan katlet! Bana ne be yeter!"

+ Arkama bile bakmadan odadan çıktım. Hızla yürüyordum. Bir yandan Luka'yı orda bırakmanın verdiği vicdan azabını çekiyordum. Diğer yandan kedi den kurtulduğuma seviniyordum. Gerçi SEVİNEMİYORDUM.

Sanırım arkamdan gelmiyordu. Belki de Luka ölmüştü, ne derdi var onunla? Bir anda gözlerimin tuhaf olduğunu hissettim. Sanki bir şeyler oluyordu. Omzuma dokunan bir el hissettim. Hiç beklemediğim için ufak çaplı bir çığlık attım. Neyseki gelen kediydi.

"Ha, oh."

"N-ne oldu s-sana??"

+ Ne demekti bu? Ayrıca Luka'ya ne olmuştu, Adrien ne zaman kedi olmuştu, ne zamandır takip ediyordu beni? Luka kurtulmuş muydu?

"Ne demek istiyorsun?"

"Saçların..."

+ Sadece bunu diyebildi. O sırada ilk kez ağladığımı fark ettim. Göz yaşlarım akıyordu, ama bu kadar tuhaf olan neydi ki?

"Sorun ne?"

"B-beyaz"

+ Ne diyordu bu? Sonrasında toparlandı ve kendine geldi.

"Saçlarının ve gözlerinin rengi değişmiş. Ağladığın için sanırım."

"Uh."

+ Nasıl göründüğümü bilmek istiyordum. Ama aynadan görünmüyordum. Of....

"Ona bir şey yapmadım. Çok değer veriyorsun ya."

+ En son söylediği şey her ne kadar beni sinir etmek için olsa da pek takmamıştım. Bu haberi duyunca bir anda kara kediye sarıldım. Saçları çok güzeldi ve harika kokuyordu.

"Çok güzel kokuyorsun."

+ Bir anda kendime gelmiştim. Ve hemen geri çekildim.

"Annem gibi değilsin..."

+ Neler olduğunu çok merak ediyordum. Ama aynı zamanda onu üzmek te istemiyordum.

"Annen... Nasıl biri?"

+ Güçlükle de olsa sorabildim. Bana baktı öylece baktı... Sadece baktı...

"Gözlerin normale dönmüş."

+ Konuyu değiştirmeye çalışıyordu. Çok merak ediyordum ama onu zorlamak ta istemedim. Aklımda Nino'ya sormak vardı.

"Öyle mi..."

+ O sırada eve yürüyorduk daha doğrusu malikaneye. Ama aklıma takılan bir şey daha vardı, bu sorumun onu rahatsız edeceğini düşünmedim ve sordum...

"Luka... O kim, neden ona bu kadar sinirlisin?"

Bir sonraki bölüm için kendinizi hazırlayın derim.

Lanet Ya Da MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin