60: Leydi'ye veda

23 2 0
                                    

3 hafta sonra / 24 Nisan

+ Luka'nın; Faye' ve Marinette'in kardeşi olduğunu öğrenmiştik. Faye'nin bahsettiği, annesinin aldatılması olayının bir eseriydi. Juleka, Luka'nın annesinin sonradan yaptığı evliliğinden doğan diğer kızıydı. Luka onu yıllar sonra bulabilmişti çünkü annesi onu babasına bırakıp gitmişti. Sonra hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmişti. Babasıda Luka'yı kabul etmemiş, bir yurda bırakmıştı. Açıkçası Luka için üzülmüştüm. Kimse bunları hak etmezdi.

Sabine'in aldatıldığını nasıl öğrendiğini sorduğumuzda, Tom'un -yani Faye, Marinette ve Luka'nın babasının- itiraf ettiğini söylemişti. Neden itiraf ettiğini sorduğumda, 'annem ondan boşandığı için öfkeliydi, bir şekilde canını acıtmak istedi sanırım' demişti Faye.

Faye ve Luka aynı yaştalardı. Marinette'i ve Faye'yi sonradan tanımasına rağmen sevmişti. Faye ise Luka'ya karşı nötrdü. Sabine, Luka'yı çok daha önceleri bulmuştu. Ama kimseye söylememişti. Luka için yaptığı tek şey, onun Adrien'in annesiyle karşılaşmasını ve onunla kalmasını sağlamak olmuştu. Anlattığına göre birini bulmuştu ve Luka'yı Adrien'in annesine götürmesini istemişti. Aslında Luka'nın, Adrien'in annesinin yanında olmasının bir faydası yoktu. Sabine, ileride Luka sayesinde mucizeleri almayı umuyordu. Bunu yapmasının asıl sebebi buydu.

Ancak amacına ulaşmış sayılmazdı. Luka tamamen arada kalmış durumdaydı. Senelerce yanında olduğu kadına öylece ihanet edemiyordu. Ama aynı zamanda kardeşinin -Marinette'in- komada olmasının sebebi o kadındı. Ne yapacağını bilemediğinden tüm öfkesini bana yöneltmişti. Neyseki bana bir şey yapmaya fırsatı olmuyordu.

Sabine'in anlattıklarına göre aradaki tek bağlantı bunlar da değildi, Adrien'in babası; Sabine'in çocukluk arkadaşıydı. Mucizeler ikisinin korunması altındaydı. Sabine ve Adrien'in babasının -adının Gabriel olduğunu öğrendim- aileleri dosttu ve mucizeler bu iki aileye aitti. Daha öncesinde kime ait olduğu bilinmiyordu, belki de en başından beri ikisinin ailelerindeydi.

Sonrasında Gabriel, Adrien'in annesi -Emily Graham de Vanily- ile tanışmış ve onu çok sevmişti. Emily'in ise derdi bambaşkaydı. Gabriel hiç inanmamış olsa da, Emily ile tanışmaları tesadüf değildi. Emily aslında ajan olarak kullanılıyordu. En başından beri Gabriel'i hiç sevmemişti, tek derdi mucizelerdi. Bir ilişkiye başladıklarında ve bu ilişkiyi ilerlettiklerinde, Sabine'in asla onaylamamasına ve onu defalarca kez uyarmasına rağmen Gabriel; Emily'e mucizelerden bahsetmişti. Emily merak ettiği bahanesiyle mucizeleri kullanmış ve yerini de öğrenmişti.

Yine Sabine'in anlattıklarına göre; Sıradan başlayan ama hiçte sıradan olmayan bir gün, Gabriel Emily'e bir türlü ulaşamamıştı. Sabine durumu öğrendiğinde, derhal mucizeleri kontrol etmişlerdi. Ancak mucizelerde Emily gibi ortadan kaybolmuştu. Gabriel bir daha Emily'e ulaşamamıştı.

Üstelik bunlar yaşanmadan önce, evlenmemiş olmalarına rağmen Emily; Gabriel'in soy ismini almıştı. Nasıl olduğu hakkında pek bir fikrim yoktu açıkçası. Belki de bunun için yüklü bir miktar para vermişlerdir.

Sonrasında Sabine bu işin peşini bırakmamıştı. Onun teorilerine göre iki seçenek vardı; birincisi, birileri için çalışıyordu ve ajandı. İkincisi; mucizeleri sadece kendisi için istiyordu. Kendisi içinse bulmak bir nebze daha kolay olabilirdi. Ama birileri için çalışıyorsa, mucizeleri bulma ihtimali düşüyordu.

Ama yine onun teorilerine göre; birilerine çalışıyor olması daha yüksek ihtimaldi. Çünkü kendisinin mucizelerin yerini keşfetmesi mümkün değil denecek kadar az bir ihtimaldi. Bu da umudunun azalmasına sebep oluyordu.

Sonrasında Gabriel Agreste; mucizeleri doğru düzgün koruyamadığı, kandırıldığı düşünceleriyle kendini kapatmıştı. Günlerce yemek yiyememiş, su içmemiş, odasından çıkmamıştı. En sonunda da hasta olmuş ve ne yazık ki hayata veda etmişti.

Lanet Ya Da MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin