57: Büyük savaşa son 1

19 2 0
                                    

+ Luka'nın elinde benim var olmamı sağlayan kolye vardı; Adrien, Nino'nun kalkanının içine hapsedilmişti. Alya ve Nino Luka'nın önünde duruyordu ve Luka sinir bozucu şekilde sırıtıyordu.

Chloe'yi yalnız bırakıp aşağı atladım, yere indikten sonra biraz uzaklaşıp kuytu bir yerde geri dönüştüm. Ceplerimi kontrol ettikten sonra gülümseyerek tekrar dönüştüm.

Tekrar çatıya doğru koşarken bileğimden tutulmasıyla korkuyla arkamı döndüm. Gördüğüm kişiyle derin bir nefes alsam da gerginliğim dinmemişti, ne için gelmişti buraya?

"Seni görmek güzel."

"Aynısını söylemek isterdim ama bunun için erken, şu an hiç iyi bir zaman değil."

"Biliyorum, o yüzden buradayım. Yardım için geldim."

"Yardım mı, neden yardım edesin ki? Benden hoşlanmadığını sanıyordum."

"Senden hoşlandığımı nereden çıkardın ki? Sadece yardım edeceğim dedim, seni sevdiğimi söylemedim."

"Peki peki. Neden yardım ediyorsun o zaman? Kolyeyi alıp gidecek misin?"

+ Derin bir nefes alıp alnını ovdu. Sinirlendiğinin farkındaydım ama burada olması mantıksızdı. Nefret ettiğinizi iliklerine kadar hissettirdiğiniz birisine yardım etmezdiniz, değil mi?

"Bir şey daha sorarsan burdan defolup giderim, çok sevdiğin kediciğine de yazık olur."

+ Kaşlarımı çattım ve çatıya atlamasını izledim. Ardından bende peşinden gittim, ama hâlâ amacını bilmiyordum ve temkinli olmalıydım.

Çatıya çıktığımda gözlerim şok içinde büyüdü. Daha ne kadar şok olabilirdim ki!?

Tanımadığım bir mucize kullanıcısı vardı, keçi kostümü giyiyordu tahminimce. Onun yanında az önce yanımdan öfkeyle ayrılan Faye -uğur böceği mucizesiyle- vardı, neden onun yanındaydı anlamamıştım ama umursamadım. Çünkü çok daha tuhafı vardı, Adrien ve Chloe de onların yanındalardı!

"Kedi!"

+ Bana dönen bir sürü göze aldırmadan şok içinde karşıma baktım, tam olarak Adrien'in aynısı olan, ancak köpek kostümü giyen biri daha vardı burada!

Ne Adrien'in yanındaydı, ne de Luka'nın. Tam ortada, karşımda duruyordu!

Alya ve Nino, Luka'nın tarafındalardı, kim bilir nasıl hissetmişti Adrien.

Peki kimdi bu tanımadıklarım?

Kim düşmandı?

Kim dosttu?

+ Ne kadar düşünürsem düşüneyim, bir gün dost sandıklarımın karşı safta duracağı aklıma gelmezdi. Ve yine ne kadar düşünürsem düşüneyim, düşman sandıklarımla aynı safta olacağımı bilemezdim.

Ama hâlâ kararsızlık hakimdi ortama.

Her şey olabilirdi.

Herkesten her şey beklenirdi artık.

Artık sadece ikimiz emindik birbirimizden.

Emin olduğumuz tek şey onunla aynı safta olduğumuzdu.

Ben ve kedi, hayalet ve kedicik. Asla karşı karşıya olmayacağız.

Çünkü biz birbirimizle değil, birlikte savaşırız!

-
-
-
-
-

Faye'nin nasıl bir görünüme sahip olduğu hakkında fikir sahibi olmanız açısından karakter tasarlama uygulamasından kafamdaki karakteri yansıtmaya çalıştım. Umarım beğenmişsinizdir, beğenmediyseniz kendi düşündüğünüz karakter üzerinden okumaya devam edebilirsiniz.
-
-

(Kostümsüz hali)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kostümsüz hali)

Lanet Ya Da MucizeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin