**Alya'nın dilinden**
+ Alışveriş merkezine gittik. Mari hayalet olduğundan görünmüyordu ve bu işleri zorlaştırıyordu. Belli etmemek için resmen akla karayı seçiyordum.
Sona erdiğinde Marinette, kafası yerinde olsa giymeyeceğinden tamamen emin olduğum bir sürü açık saçık dekolteli elbise almıştı. Bense ne olur ne olmaz diye bir kaç tane sade ve beğenebileceğini düşündüğüm türden sevimli elbiseler aldım ona.
Tabi o kafayla bir sürü şey saydırıp beğenmedi. Aldığı elbiseleri giyip kabinden çıkıyor ve bana gösteriyordu. Korkunç görüntüsü giydiği elbiselerle biraz güzelleşiyordu.
Olumsuz yorumlarıma karşılık bana zevksiz olduğumu söylüyordu. O sırada Marinette'in telefonu çaldı. Adrien onun için bir hat almıştı. Arayan kişiyle eğlenerek konuşup buraya evime davet etti!
Kendinde olsa yapacağımı bilirim ben ama neyse. Gelen kim olabilir diye düşünürken birden aklıma o geldi. Ne olur o olmasın diye içimden geçirirken Marinette hâlâ aldığı elbiseleri denemeyi bitirememişti.
Kapı çaldı ve... Ah olamaz. Tahmin etmiştim. Bir bu eksikti! Adrien'e derhal haber vermezsem öğrendiğinde çok daha kötü şeyler olabilirdi.
"Alo Adrien"
"ALYAAAAAAĞ GELSENEEEĞ"
"Hahahahahha Marinette haha ah çok komiksin!" (bilinmeyen)
"Sensin komiğk"
"Alya o duyduğum ses, tahmin ettiğim şey değil dimi?"
"Şeyy bunu söylemek için aramıştım."
"Elbisem nasıığl Alya'yla aldığk bu güğn."
"Fazlasıyla açık ama zaten ben böyle seviyorum!" (bilinmeyen)
"Alya zevksiziğ beğenmediğ."
"ALYA YETER HEMEN ORAYA GELİYORUM!"
"Sakin ol Adrien. Kavga çıkarman için aramadım. Aksine sonradan öğrenirsen daha çok kızarsın diye aradım. Sakin ol tamam mı?"
"KES SESİNİ GİT MARİNETTE'İN YANINA O ŞEREFSİZ MARİNETTE'E DOKUNURSA HEPİNİZİ YAKARIM!"
"Tamam. İyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Ya Da Mucize
Fiksi UmumKendi halinde yaşayan hayaletin hayatı Kara kedi ile tanıştığında tamamen değişir. Mucize uğur böceği ve kara kedi fan kurgusudur. Gerçek çizgi diziyle bir ilgisi olmayıp, tüm olay örgüsü bana aittir.