+ Adımı hayalet kız yapmıştım. Telefonuna bildirim gitmesine rağmen bakmadı bir süre. Sonra alıp mesaja baktı. Odada dolaşmaya başladı.
"Hey burdasın değil mi?"
Hayalet kız: Sessiz ol aptal. Sürprizi bozacaksın!
+ Susup oturdu. Yazmaya karar vermişti anlaşılan.
Luka Coffaine: O gün ne yaptın ve bunca zaman nerelerdeydin bilmiyorum ama, senin sayende kurtuldum. Hep burda mıydın?
Hayalet kız: İşim gücüm yok seni mi izleyeceğim gerizekalı.
Luka Coffaine: Belki beni izlememişsindir. Adrien'i izlemişsindir ha? Gayet yakışıklı çocuk :'D
Hayalet kız: Harbiden salaksın. Çok merak ediyorduysan Adrien'in beni bıraktığı yerden nasıl buraya geri dönerim onu bulmaya çalışıyordum.
Luka Coffaine: Ne?
Hayalet kız: Bu kadar konuşma yeter.
Luka Coffaine: Farkında mısın adını bile bilmiyorum
Hayalet kız: Yani?
Luka Coffaine: Ne yani?
Hayalet kız: Öf git başımdan aptal çocuk
Luka Coffaine: Öyle olsun hayalet hanım.
+ Konuşmayı bitirdim ve başka neler oluyor diye baktım. Alya film izliyordu salonda. Nino ise Adrien'in kapısının önündeydi. Onları dinledim.
"Hadi ama dostum çık dışarı. Neler oldu söylesene."
"Git burdan."
"Luka geldiğinden beri dışarı çıkmadın. Hayaletle de tanıştırmadın. O da içerde mi?"
"Salak salak konuşma, defol git."
+ Bu andan yararlanmak istedim ama aynı zamanda biraz daha dinlemek istiyordum.
"Hadi hadii doğruyu söyle."
"Ya mal mısın gitsene."
"Anlat o zaman."
"Bana annemi sordu, sonra da Luka'yı tamam mı! O gerizekalıyı sordu bana! Annemin biricik evladını!"
"İyi de nereden bilsin?"
"Umrumda bile değil. Bıktım artık! Onu orda bıraktım!"
Lütfen oy verin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Ya Da Mucize
Ficção GeralKendi halinde yaşayan hayaletin hayatı Kara kedi ile tanıştığında tamamen değişir. Mucize uğur böceği ve kara kedi fan kurgusudur. Gerçek çizgi diziyle bir ilgisi olmayıp, tüm olay örgüsü bana aittir.