"İstemez miydin?"
+ Çaresizlik.. Bulaşıcı bir şey bence bu şey. İnsandan insana bulaşıyor, sevdiklerine bulaşıyor. Onun o çaresiz hali beni de üzüyordu.. Bana da bulaştırıyordu ama bu hisse öyle kolay yenilmem. Beni yıldırmak için çok daha fazlası gerek!
"İstesem kaçmaya çalışır mıydım aptal!"
+ Bir şeyleri fark etmesi gerekiyordu artık. Luka'yla asla bir araya gelmeyeceğimi, arkadaş dahi olmayacağımı görmesi gerekiyordu. Hatta Luka çok masum olsa, ama yine de onun düşmanı olsa, ben yine uzak dururdum Luka'dan. Sırf o nefret ediyor diye bende nefret ederdim ondan.
"Konum at geliyorum."
+ Gelmene gerek yok. Kalbimdesin.
"Tamam."
+ Konum attım. Biraz etrafta gezindim. Luka'dan uzaklaşmıştım çünkü karşılaşsınlar istemiyordum.
"Selam güzel bayan. Bir taksi çağırmışsınız."
+ Arabanın açık camından kafasını uzatarak söylediği tatlı cümleler karşısında güldüm. Sonra kapıya yöneldim. Ama daha arabaya binemeden durmak zorunda kaldım.
"Sen kimsin be!"
"Pegasus!"
+ Adrien'in gülenyüzünün yerini sinirli bir hal almıştı şimdi. Bu pegasus denilen kişi de mücevher takıyordu, dolayısıyla kurtulamazdım. Adrien arabadan indiğinde kara kediydi.
"Bak, sakın öyle bir şey yapma!"
"Ne, ne yapmasın??"
"O ışınlanabiliyor, portal açıp bir yerlere kaçırabilir seni!"
+ Ellerini yumruk yapmış sıkıyordu. Ama çoktan bir plan hazırlamıştım. Yani planın ilk aşamasını. Sakladığım yılan mücevherini koluma taktım. Aptal Luka bir işe yaramıştı. Sihirli sözleri söyleyerek dönüştüm. Bir kostüm giyiyordum.
Pegasus denilen kişiyi ne olup bittiğini anlamasına fırsat vermeden yere serdim. Harikaydı! Ancak ne olup bittiğini anlamayan biri daha vardı. Kedicik!
"A-Ama"
+ Üstüme binen ağırlıkla yere düşmem bir oldu. Pegasus üzerime atlamıştı! Daha da kötüsü bir portal açmıştı!
"İkinci şans!"
+ Kara kedi pegasusa yöneldi ama gelmesine fırsat bulamadan portaldan geçtik!
"İkinci şans!"
Sayamadığım kadar denemeden sonra pegasusun mücevherini almayı başarmıştım. Onun mücevherini de kullanarak Luka ve adının Max olduğunu öğrendiğim kişiden kurtulatak tekrar portal açarak kedinin yanına geri döndüm. Döndüğümde inanilmaz bir manzarayla karşı karşıyaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Ya Da Mucize
Genel KurguKendi halinde yaşayan hayaletin hayatı Kara kedi ile tanıştığında tamamen değişir. Mucize uğur böceği ve kara kedi fan kurgusudur. Gerçek çizgi diziyle bir ilgisi olmayıp, tüm olay örgüsü bana aittir.