Lütfen yorum yapın.
+ Adrien'in sorgulayıcı bakışları altında oldukça sakin bir şekilde Nino'nun mesaj sayfasına girdim.
Hayalet kız: Nino
Hayalet kız: Mucizeni kullanarak dönüş ve bizi buradan kurtar.
Hayalet kız: Hemen!
Nino: Tabiki.
Nino: Tam olarak neyden kurtaracağım?
Hayalet kız: Açıklayacak vaktim yok!
Hayalet kız: Dönme dolap düşmek üzere!!
+ Mesajı gördükten sonra mesaj atmadı. Adrien'in sürekli olarak neler olduğunu sorduğu ama benim cevap vermediğim birkaç dakikanın ardından Nino göründü. Önce dönme dolaptaki diğer kişileri almaya başladılar. Alya'da ona yardım ediyordu.
Sonra hiç beklemediğim, Adrien'in de hiç beklemediği bir şey oldu.
Luka tam yanımda bilmediğim bir mucizeyle birlikte göründü.
Ve biz daha neler olup bittiğini anlamadan beni dönme dolaptan aşağıya çekti!
Alya ve Nino yok olmuşlardı, çünkü onlar başından beri orada değillerdi.
Bizim Nino ve Alya sandıklarımız aslında sadece ilizyondan ibaretti.
Luka'nın beni aşağı çekmesiyle afallayarak gözlerimi kapatmıştım. Açtığımda Luka'nın kucağında çatıdan çatıya atlıyorduk.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen, neler oluyor!?"
+ Cidden neler oluyordu böyle?! Bu mesajları o mu atmıştı?
Ama Luka bana hayalet hanım diye hitap etmiyor muydu, mesajda sadece hayalet yazmışlardı?
Cidden, neler oluyordu?
"Arkadaş seçilen kişilere dikkat edilmeli hayalet hanım"
"Ne demek bu?"
+ Ayrıca Adrien'e ne olmuştu??
"Adrien'e ne oldu!? Düşmedi değil mi?!"
+ Kucağından inmek için bir hamle yaptığımda beni tutma pozisyonunu değiştirdi ve beni tam anlamıyla omzuna attı! Sırtına vurmaya devam ettiğim halde ayaklarımı hareket ettiremiyordum. Fazla sıkı tutuyordu ve cevap verme zahmetinde bile bulunmadı!
"Ne oldu diyorum!!"
"Adrien'e ne olduğu umrumda bile değil küçük hanım. Düşmüş bile olabilir. Aptal olması benim suçum değil, düşman edinmeseymiş."
"Adamın bir şey yapmasına gerek yok ki. Olduğu yerde dursa gelip biri omuz atar sonra ne duruyorsun orda diye düşman olur. O ne yapsın!"
"Hahaha. Çok komiksin gerçekten."
+ Gözlerimi devirdim, cidden bir şey olmuş olamazdı değil mi? Ayrıca gördüğümüz ilizyon da neyin nesiydi? Alya yapmış olamazdı, Luka'ya yardım etme ihtimali yoktu. Alya ve Nino'ya da bir şey yapmış olabilir miydi?
"Alya'ya bir şey mi yaptın yoksa? O ilizyon-"
"Hahahah. İşte bu daha komik. Ben mi Alya'ya bir şey yapacakmışım? O en başından beri benim tarafımda zaten."
+ Ne demekti şimdi bu, ne demek en başından beri onun tarafında olmak?
"Ne?"
"Hem Alya hem Nino. İkisi de çok iyi arkadaşlarımdır. Çok severim kendilerini. Sağ olsunlar yardım ettiler bana."
+ Aklım almıyordu! Bu olabilir miydi? Adrien'in çok güvendiği iki insan ona ihanet etmiş olabilir miydi? Bunu yapmış olabilirler miydi Adrien'e? Hem de bunca şey yaşamışken? Neden yapmış olabilirlerdi ki?
Ama yine de bunları söyleyen kişi Luka'ydı. Ona güven olmazdı, gözlerimle görmeden inanamazdım bu söylediklerine.
"Sana inanmam için hiçbir sebep yok."
"Sen bilirsin, zaten ortaya çıkacak."
+ Bir çatının üstünde aniden durduk. Ben neler olduğunu anlamaya çalışırken o sesi duydum. Arkam dönük olduğu ve Luka beni tuttuğu için dönemesemde, o sesi duydum. Beni rahatlatabilecek tek sesi.
"Bırak onu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanet Ya Da Mucize
General FictionKendi halinde yaşayan hayaletin hayatı Kara kedi ile tanıştığında tamamen değişir. Mucize uğur böceği ve kara kedi fan kurgusudur. Gerçek çizgi diziyle bir ilgisi olmayıp, tüm olay örgüsü bana aittir.