20.Zachránci?

130 11 3
                                    

Kluk a osmička, všechno žaludy.

Valentino se šokovaně koukal na stůl, Vox to samé. Akorát Anna a mučitel se na to dívali každý jinak.

,,Proč mi to sakra ukázal? Proč mi ukázal, že vyhraje?" ptala se sama sebe a vyděšeně koukala na stůl s kartami.

Valentino se na ni otočil, na tváři měl naštvaný výraz: ,,Ty jsi o tom věděla a nic jsi neřekla?! Jak se opovažuješ?!"

,,Já jsem nad tím celou dobu přemýšlela. To TY jsi mě neposlouchal a celou dobu jsi se zajímal jen o ty hloupé karty!" dostala facku, která ji poslala k zemi.

Všichni okolo se na to vyděšeně podívali. Nikdo nevěděl, že mají spojení a tak netušili oč běží. Jen mučitel se zamračil.

Dívka se ze země podívala na démona. Viděla, jak se ovládl, protože dostal tu samou bolest jako dostala ona. Vždyť jí sám řekl, že je to horší pokud ji bude bít on.

,,Hra je hra, Valentino. Předej mi dívku,'' pronesl pevným hlasem mučitel.

Valentino zavrčel. Démoni začali odcházet. Přece jen je pro ně důležitější jejich přežití než sledování této scény.

Můra se naštvaně podívala na dívku a rychlým krokem odešla pryč.
Vox se na dívku taky podíval a byl v patách Valentina.

Dívka neměla čas se vzpamatovat a vstřebat, co se stalo, protože ji mučitel chytil za paži a hrubě ji vytáhl na nohy. Než se stihla na něco zeptat, táhl ji pryč z herny.

Venku začalo pršet a tak zrychlili krok. Nevěděla, kam ji vede. Vlastně ani to vědět nechtěla. Dotáhl k zaparkovanému autu. Odemkl ho, otevřel dveře spolujezdce a Annu strčil dovnitř. Poté auto obešel a nastoupil si: ,,Připoutej se,'' nařídil a dívka to radši udělala.

On udělal totéž, nastartoval a vyjeli.

V autě panovalo hrobové ticho. Démon se zaměřil pouze na cestu a Anna se bála jen nadechnout. Nechtěla se na něho dívat, byla si jistá, že kdyby na něho dlouho koukala, připomnělo by jí to ty hrůzy co zažila, proto se raději otočila k oknu a prohlížela si budovy, které míjeli.

Všude kolem se střídali samé kluby. Pak ale zmizely a nahradily je obchodní centra. Ty ale také po nějaké chvíli zmizely a objevily se bytové domy.
Nevypadaly nijak špatně. Byly docela udržované.

,,Zajímalo by mě, kam mě veze. Zatím to vypadá, že pryč z centra," dumala nad tím Anna.

,,Být tebou, tak moc nepřemýšlím,'' ozval se mučitel.

Dívka ztuhla a pomalu se na něho otočila.

,,Myslím si, že nechceš, aby tě právě našel Valentino. Bude hodně nasraný, že jsi neřekla mé karty,'' dodal potom s mírným úšklebkem.

,,Myslela jsem na ty karty, ale on to nevnímal a navíc od kdy tobě záleží na mně? '' zeptala se ho. Už to prostě nedokázala vydržet. Jejich poslední setkání bylo v mučírně, kdy se ji pokoušel zabít a najednou mu záleží na tom, aby neschytala od Valentina? Co to je za logiku?

,,Tehdy jsem to nemyslel špatně proti tobě. Chtěl jsem pouze ublížit jemu.''

,,Ale ublížil jsi mně,'' pípla skoro neslyšně Anna.

Démon zavrčel: ,,Tak se tě zeptám jinak. Měla jsi ode mne četné zranění, nemáš schopnost regenerace, tak mi řekni, proč si nevykrvácela a neměla nic zlomeného?''

Na tohle argument neměla. Tohle byla pravda.
I přes to, že ji několikrát bodl, zbičoval, lil na ni studenou vodu a bouchal, tak z toho vyvázla jen se čtyřmi zašitými ranami.

,,Už ti to došlo?'' optal se pobaveně.

,,Co jsi udělal?'' položila opatrně otázku.

Vypadalo to, že přemýšlí nakonec řekl: ,,Nechtěl jsem tvou smrt nebo chtěl, ale můj bratr ne.
Původně jsem tě neměl ani zranit, jenže se to nějak vymklo kontrole. Kdyby tě ten de**l nezavřel ve sklepě, vůbec bych jsem se tě nedotkl. On tě tam ale zavřel a já jsem změnil plán. Omámil jsem ho a potom jsem čekal, až se vydá do sklepa. Pak jsem mu dal jen sluchátka a šel k tobě. Musím ti říct, že já jsem věděl o tom, že má s tebou to propojení. Chtěl jsem toho využít. Bohužel to nebylo, tak silné jako teď ,'' vysvětlil jí velice stručně.

Pořád to nedávalo smysl. Nebo možná trochu ale dívka ho nenašla. A ten jeho popis toho, proč to vůbec udělal byl.....úplně blbý. Naprosto.

Auto se zastavilo.

,,Vystup si,'' rozkázal jí.

Poslechla. Vystoupila a teprve teď zjistila, kde vůbec jsou.

Nacházeli se někde na okraji města pentagram u luxusní vily. Měla i prosklený pokoj!
I zahrada byla velice pečlivě udržována.

Dívka jen nad tím žasla. Nemohla ale dlouho, protože ji popostrčil do předu.

Došli k domu, odemkl a strčil ji dovnitř. Anna měla, co dělat, aby udržela rovnováhu.

Když se narovnala, prohlédla si interiér. Byl pěkný. Na rozdíl od toho Valentinova byl v šedé barvě. I nábytek byl tmavší šedé barvy.

Démon kolem dívky prošel a mířil si to do kuchyně, která byla spojená s obývacím pokojem.

,,Pojď sem,'' zavrčel na ni. Dívka za ním poslušně přicupitala.
Strčil ji do ruky nějaký moučník a posadil ji ke stolu.

Sám si vzal další kousek a opřel se o kuchyňskou linku. Potom si vytáhl mobil a začal na něm něco dělat.

Anna byla jeho chováním zaskočená. Tohle nečekala.
Otočila se zpět na svůj moučník. Měla hlad a tak si opatrně kousla.
V pekle se nedá, totiž věřit ničemu. Když se ujistila, že to není jedovaté, tak se s chutí pustila do jídla.

,,Za chvíli tady přijde můj bratr,'' ozval se mučitel.

,,Takže ten díky němu jsem ještě žiju."

Dívka nad tím chtěla přemýšlet víc ale bála se.

,,Už můžeš normálně přemýšlet. Tady tvé myšlenky neslyší,'' ozval se cizí hlas.

Spolu s mučitelem se ohlédli. Na schodiště stál démon podobný mučiteli.

Byl ovšem starší. Aspoň to tak vypadalo.
Měl na sobě podobné oblečení. Také měl stejnou barvu očí, ale na rozdíl od jeho bratra, měl rohy černo-šedé a vlasy pouze modré.
Navíc měl na krku tetování podobné plamenů ohně.

(vzhled bratra mučitele, chtěla jsem to i vybarvit ale dopadlo to katastrofálně😅)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(vzhled bratra mučitele, chtěla jsem to i vybarvit ale dopadlo to katastrofálně😅)

Pomalu si to nakráčel k oběma osobám v kuchyni.

,,Ahoj, jsem Igor,'' pozdravil a vřele se na dívku usmál.

Hell like prisonKde žijí příběhy. Začni objevovat