28.Zestial a objasnění

105 7 2
                                    

Anna byla trošku nesvá, že zase míří k někomu mocnému. Vždy to dopadlo špatně.

Nejeli ani tak dlouho ale budova, která se začala objevovat na obzoru jí vyrazila dech. Byla majestátní a to už viděla spoustu budov, které jí vyrazily dech.

Limuzína zastavila a všichni vystoupili. Valentino popadl Annu za ruku a šel s ní, Vox s Velvet jim byli v patách.

Došli ke dveřím a můra zaklepala. Ani ne po chvíli se dveře otevřely a za nimi stál muž, kterého Anna už potkala na setkání vládců. Byl to ten, co se ptal ohledně viru.

,,Zdravím tě Zestiale, říkal jsi, že máme dorazit. Tak nás tady máš,'' zazubil se Valentino.

,,To jsem opravdu říkal. Pojďte dál,'' potvrdil démon, odstoupil ode dveří a nechal jim volnou cestu. Anna si ovšem nemohla nevšimnout jeho znechucení při tónu hlasu Valentina. Když však kolem něho procházela, na chvíli se s ním střetla očima. Nebylo jí to moc příjemné, připadalo jí jako by jí hleděl do duše a i přesto, že se jeho ústa nepohnula a dokonce ani jeho oči, měla pocit, že se na ni usmívá a to bylo vcelku děsivé. Moc tomu nepřidávala ani skutečnost, že jí vzhledově připomínal pavouka, což nebylo zrovna její oblíbené zvíře.

Zestial zavřel za posledním návštěvníkem a zavedl je do prostorného obývacího pokoje. Byly tam dvě sedačky a jeden konferenční stolek. Za nimi se nacházel krb. Ovšem většina zdí byla obklopena knihami. Dívka to ale jejich názvy nepřečetla. Ke slovům byl použit jazyk, který neznala, ba si myslela, že není ani lidský.

Všichni se posadili a chvilku na sebe navzájem zírali, poté se ale slova ujal jejich hostitel: ,,Slyšel jsem o těch dvou démonech, co ti dělají potíže.''

,,Ano? A co jsi slyšel? Že jsem nula, protože jsem se s nimi nevypořádal? Pche! Tak to si nechám ujít,'' odfrkla si můra.

,,Ne ne. Slyšel jsem, že používají černou magii. Sice když to řekneš a nacházíš se v pekle, tak je to naprosto normální, ale u démonů, co mají jednoho rodiče hříšníka a druhého rodilého démona, je to neobvyklé. Navíc tihle dva se už mezi námi nějaký ten čas pohybují, aniž bychom o tom měli tušení.''

,,Ha? Co tím chceš říct?'' zeptal se Vox.

,,Víš, hned po té, co Valentinovi sebrali to lidské mládě," ukázal na Annu, ,, rozkázal Lucifer tento případ prověřit. Byl u té dívky hned, jak vyvolávala. Moc dobře věděl, že si ji budeš chtít ponechat. Chtěl toho využít. I ten útok ve sklepě, který se snažíš tak skvěle ututlat, zařídil on. Ale to ti tehdy prozradila sama zde přítomná. No ale to jsem odběhl moc od tématu. Jejich matka byla obyčejná smrtelnice, co pro své hříchy šla sem do pekla. Ovšem jejich otec byl z jedné šlechtické rodiny tady v pekle. Zamiloval se do ní. Vypadala něco jako Angel Dust, ale v ženské verzi. 

Jeho rodina mu to však nepovolila. Zakázala mu styk s ní a zamezila jeho pohyb venku. On ale našel způsob, jak se dostat ven a šel za ní. I přes zákaz rodiny si ji tajně vzal za manželku. Netrvalo dlouho a žena otěhotněla. První se narodil Gregor. Byl silný a velice snadno se rozzuřil. O rok později se narodil ještě druhý syn. Igor. U něho se neprojevovala žádná fyzická síla. Jeho otec však nedlouho poté, co se narodil, zjistil, že v jeho krvi koluje černá magie. Nebyl z toho nijak nadšení a utajil to před svou ženou. Byli spolu šťastní. 

Pak ale přišla bída. Muž už nedokázal sehnat peníze na uživení své rodiny a jeho šlechtická rodina ho brzy našla a zabila. Žena začala pracovat pro Valentina ale při příštím vyhlazení, byla zabita vyhlazovacími anděly. Děti tehdy měly 5 a 4. Lucifer ale nedlouho po smrti jejich matky zjistil, že šlechtická rodina jejich otce ututlala, že se narodily. Celou tu rodinu nechal vyvraždit. No a ty děti nechal být. Naivně si totiž myslel, že kruté pentagram město se o ně postará,'' vysvětlil jim celý příběh bratrů.

Po jeho vyprávění nastalo v místnosti ticho.

,,M-mohla bych se na něco zeptat?'' prolomila ticho Anna.

,,Ptej se,'' pobídl ji Zestial.

,,Takže, když jsou potomky šlechtické rodiny tady v pekle, znamená to, že mají nějaké nelidské schopnosti," Zestial přikývl, ,,jsou ale také z části potomky smrtelníka, takže na ně doléhá pravidlo ohledně vyhlazení.''

,,Ano to pro ně platí. Proč se ptáš?''

,,No eee....není za chvíli to vyhlazování? Myslím, že posledně, když jsem to kontrolovala, tak to bylo dvacet tři.''

,,Teď je to dvacet dva dní,'' informoval Vox.

,,No tak mě prostě napadlo, že bychom je mohli v den vyhlazování vylákat ven a nechat anděly, aby nás jich zbavili,'' vysvětlila svůj nápad Anna.

Všichni se na ni dívali s posměvačným výrazem.

,,To není špatný nápad, ale je to už se jedenkrát zkoušelo,'' zavrhl její nápad Zestial s mírným pobavením. No jistě smrtelnice nemá, co kecat do politiky tady v pekle.

Otočil se zpátky na ostatní vládce a začali o tom diskutovat. Dívku z toho úplně vynechali.

,,Aha. Takže takhle se jich zbavit nedá. A očividně o tom věděli všichni kromě mě. Ale když se zamyslím jedno místo, kde se dokázali potkat přece jen je. Na tom místě jsem ho dokonce dokázala i porazit.
Ha! Už vím se jich zbavit. Budu to ale muset pořádně promyslet. Navíc den, kdy to provedu bude den D. Čili den vyhlazování. Pokud se mi to povede, tak mám šanci zbavit se obou dvou," pomyslela si a podívala se na zpátky na vládce a dělala, že nic.

[Pozn. autora: jméno této postavy jsem našla na internetu dvakrát. Jedna varianta byla Gill-man a ta druhá Zestial. Mnohem častěji bylo užíváno Zestial. Proto bylo použito.]

Hell like prisonKde žijí příběhy. Začni objevovat