32.Vánoce

110 10 4
                                    

Anně utekly zbylé dny jako voda. Neměla tušení, jak se to stalo, ale byly Vánoce. V Americe se ale slavily trochu jinak, a tak se musela přizpůsobit. Chtěla jim všem dát dárky, které pro ně vybrala a proto se vydala za Valentinem.

,,Eee Valentino?'' oslovila ho nervózně.

,,Hmm?''

,,Nemohla bych si zajít k Angelovi?'' optala se ho opatrně.
Věděla, že mu se moc nelíbí, že se s ním přátelí. Přece jenom je to démon z nižší třídy a jako třešnička na dortu fakt, že byl jeho zaměstnanec.

Můra zdvihla obočí: ,,Proč?" optal se ji s mírným zavrčením.

,,P-potřebuji si s ním o něčem p-p-promluvit,'' vykoktala ze sebe, zaskočena jeho zavrčením.

Démon si ji ještě chvíli prohlížel, ale potom nad tím mávl rukou. V Anně povolilo napětí. Spěšně mu poděkovala a rychle odešla do jejich pokoje, aby neměl šanci si své rozhodnutí rozmyslet. Nacházeli se o pár místností dál, takže to nebyl problém, dostat se zpět.

Dívka se rozhlédla, jestli nešel za ní, ale chodba byla prázdná. Rychle tedy vstoupila a šla najít ty dárky. Chtěla Angelovi dát, jak jeho dárek, tak i dárek pro Cherry. Nebyla totiž schopna jí ho doručit.

Vytáhla je ze skrýše a schovala si je pod mikinu. Byla zima, takže ji Valentino dovolil si ji vzít, i když byla velice neformální, jak ji sám nazýval. Vykoukla z pokoje a opatrně se vydala k pokoji Angela. Dávala si ovšem velký pozor, aby nepotkala žádného jiného démona. Přece jenom je stále člověk a nachází se v budově, ve které se všichni živí sexem. Prostě....byla by snadný terč.

Došla k danému pokoji a slabě zaťukala. Od Valentina získala jeho rozpis, kdy má natáčení nebo směnu, takže věděla, kdy ho má navštívit.

,,Jo už jdu," ozval se jeho otrávený hlas.

Ani ne za minutu se dveře otevřely a v nich stál Angel.
Měl naštvaný výraz plný znechucení, ale když spatřil dívku, celá jeho tvář se rozzářila.

,,Jé ahoj Anno. Copak potřebuješ?'' optal se jí mile.

Anna chvíli přemýšlela potom, co ho tak viděla, jestli to chce skutečně udělat. Angel ji musel nenávidět. Tss a kdo by ne? Je osobním mazlíčkem největšího pedofila v pekle, kdo by ji měl rád?

,,No víš....něco jsem ti přinesla,'' nervózně mu podala dva balíčky a čekala na reakci.

Nejdříve se na jeho obličeji objevilo překvapení, to však rychle vystřídalo nadšení.

,,Děkuji ti Anno, opravdu moc," přitáhl si ji do objetí.
Dívka byla na moment v šoku, poté mu však objetí oplatila.

Když se od sebe odtáhli dodala: ,,Tvůj je ten, co má na sobě ty prasátka a ten s třešněmi je pro Cherry.''

,,Dobře, dodám jí to. Vlastně....chvilku počkej," řekl a vrátil se dovnitř do pokoje.

Anna slyšela, jak pohybuje věcmi a uniklo mu dokonce i pár nadávek, ale nakonec přišel a v ruce už držel místo těch původních balíčků nějaké jiné.
Dívka svraštila nechápavě obočí a pohlédla na pavouka.

,,Tohle jsou dárky ode mne a od Cherry. Chtěli jsme ti něco dát za to, jak se k nám chováš i přes to, že víš, že jsme špatní. Moc si toho vážíme," strčil jí ty dva balíčky do rukou.

,,A-ale já se s vámi bavím, protože jste vy ke mně tak milý. To vy jste se mnou bavili i přes to, že jste věděli, že jsem spolu s Valentinem. A-a-a poradili jste mi. Řekli jste mi důležité informace a a a,'' navíc se nezmohla a rozplakala se, tohle pro ni bylo velmi milé gesto, potom čím si prošla.

Hell like prisonKde žijí příběhy. Začni objevovat