37.Kazipláni

105 11 2
                                    

Celou chodbu naplnila zlá energie. Anna se celá třásla strachy. Nemyslela si při prvním setkání, že by byl skutečně něčeho takového schopný, ale očividně byl.

Před ní stál jelení démon.

Pomalu se na ni začal otáčet. Dívka zadržela dech a snažila se nepanikařit.

Čekala, že na jeho obličeji bude zloba a hněv, ale byl na něm velký přátelský úsměv:,,Aaa promiň mi slečinko, nechtěl jsem tě shodit,'' a nabídl ji ruku.

Anna mu moc nevěřila, ale nechtěla ho urazit. To by totiž nemuselo dopadnout dobře. Přijala tedy jeho ruku a s jeho pomocí se postavila.

,,Děkuji,'' pípla a chtěla se vydat svou vlastní cestou.
Démon ji ale chytil zápěstí a zabránil ji v pokračování.

,,No no no, kam pak se hrneš? Ještě jsme si nepopovídali,'' zapředl. Nebyl to ovšem ten stejný tón jako používá Valentino. Neznělo to, jako by ji chtěl svést.

Anna uslyšela za sebou rychlé kroky.

,,Alastore! Ty jsi ji našel!'' uslyšela radostný hlas té ženy před tím.

,,Oo ne. To není dobré.''

Otočila se a za ní se nacházela blondýna s červenými líčky, černými kalhotami a bílou košilí. Na tváři měla úsměv a její oči zářily radostí.
Za ní stála asi ta Vaggie. Měla šedou pokožku, dlouhé bílé vlasy, bílé šaty s dvěma křížky na hrudníku a asi neměla jedno oko, poněvadž ho měla zakryté vlasy. Ta pro změnu neměla vůbec přívětivý úsměv. Spíš vypadala, že asi za chvíli na Annu skočí a zabije ji. Dost to dívce připomnělo Voxe, ale ten je naprostý expert.
A aby toho nebylo málo, tak za těmi dvěma ženami stál Angel.

Anna je předjížděla pohledem. Angel byl o trochu větší než ten Ala......něco a ty dvě jsou menší než ona sama.

,,Kdybych se pokusila o útěk, tak bych možná měla šanci, ale nevím, co mám očekávat od toho, co mě drží. Přece jen byl na setkání vládců. Takže musí mít nějakou schopnost, které bych jsem se měla bát. Další problém je, že mě už hledá Valentino. Doprčic, co mám dělat? ''

Vzhlédla k nim a čekala, co bude následovat. Ten Alastor ji pustil a Anna si chytila zápěstí a vystrašeně si je prohlížela. Slova se ujala ta blondýnka:,,Ahoj jsem Charlie Magne, dcera Lucifera a Lilith. Tohle je Vaggie,'' ukázala na ženu vedle sebe:,,a toto je Alastor,'' ukázala na jelena za Annou.

Pak nastala krátká pomlka.

,,Víš, přišli jsme za tebou, abychom ti pomohli. Víme, že jsi podepsala smlouvu s Valentinem a že má s tebou pouto. Angel nám říkal, že jsi hodná a že by jsi si zasloužila naši pomoc a ochranu,'' promluvila na ni mile Charlie.

Dívka se na ni dívala s kamennou tváří. Nevěděla, co si má o tomto myslet. Nechtěla být hrubá, ale tohle by jí dost zkomplikovalo její plán.

,,Promiň ale nemůžu přijmout tvou nabídku-''

,,Vidíš! Já jsem říkala, že je špatná,'' přerušila ji Vaggie.

,,Hele!'' okřikla ji Anna:,,za prvé jsi mě nenechala domluvit, takže si ani nezjistila důvod a za druhé, co když mám plán a vy byste mi ho jen pokazili?!''

Všichni zmlkli.......i Vaggie.

Dívka se nadechla a začala:,,Měla jsem tu potyčku se dvěma démony. Angel ví, o čem je řeč. Ti dva chtějí ovládnout peklo. Jeden z nich navíc ovládá černou magii. A já jsem přišla na způsob, jak je zastavit. Zřejmě u toho i zemřu a to mi zajistí pobyt už navždy tady v pekle. Nejdu do toho kvůli Valentinovi rozhodla jsem se tak sama z mé vlastní vůle. Nechci, aby někomu ublížili. Ale.....pokud se teď budete motat do mého osudu, tak mi tohle všechno pokazíte,'' řekla a rozmáchla rukama okolo sebe, aby dokázala, jak moc jí budou v jejím plánu vadit.

Zavládlo ticho. Nikdo ani nemukl.

Anna si všimla nepatrného šoku v očích všech přítomných.
Věděla, že už nemá moc času. Valentino je už určitě někde za rohem.

,,T-to nemůžeš,''vypadlo nakonec z Charlie:,,z-zakazuji ti to!''

,,Já též!'' přidal se Angel.

,,Že by mu na mně opravdu záleželo?'' prolétlo Anně hlavou.

,,Kde jsi?" ozval se jí v hlavě hlas.

,,No doprčic,'' řekla Anna a dívala někam za ně.

,,Co?'' optali se jí všichni.

,,Valentino už sem jde,'' řekla a pokrčila rameny dívka:,,jsem mrtvá.''

,,Jo to teda jsi,'' řekla Vaggie a popadla ji za zápěstí.

,,Hej!'' vykřikla Anna a snažila se uvolnit.

,,Berem ji s sebou, kašlu na toho pedofila,'' řekla pevným hlasem.

,, Co? To ne, to ne. To pokazí naprosto vše. On mě najde tak i tak. Pokud mě najde u nich, tak jim ublíží a já jsem mu ještě neřekla, kde jsem. Co budu dělat?''

To už ji ale táhli za sebou pryč. Dívka se snažila zastavit je, říkala jim, že je Valentino najde a potom jim ublíží. Nikdo ale na ni nebral ohledy. Nebyla si jistá, jestli jsou teda hodní nebo špatní. Dobře, tak se jí snaží pomoct, ale tímhle jí všechno akorát zkomplikují.

Mířili si to směr východ, jenže........to by nesměli slyšet za sebou kroky. Všichni se zastavili a ohlédli se za sebe. Dokonce i Anna, která věděla, kdo to je. Bohužel si už něco podobného pamatovala. Je tak zvláštní, že se většinou věci, co už tady prožila, opakují.

Na konci chodby stál Valentino a kolem něj byl rudý kouř. S tímto místem se ale kouř nespokojil a obklíčil je ze všech stran. Anna nechtěla, aby někomu ubližoval kvůli ní.
Nestojí za to.
Vyškubla se Vaggie a stoupla si před ně.

Cítila, že ve Valentinovi zavířily různorodé emoce. Zmatek, strach, obava, smutek.
Jen hleděl svýma rudýma očima do šedých Anny.

,,Neubližuj jim,''přikázala mu.

,,Do toho se nemáš ty co plést. Tohle věc politiky.''

,,Ale mám, protože se jedná o mě. Nech je být.....prosím.''

,,Ha ha ha! Víš, co je vůbec zač ten Alastor? ''

,,Ne...''

,,Jeden z nejkrutějších vládců. Myslíš, že by ti pomohl? Myslíš, že by něco pro tebe udělal?''

Anna mlčela a jen svěsila hlavu a poté ruce.

,,Hodná holka,'' zazubil se Valentino a mířil si to k nim.

,,Co jsi udělala?'' špitla neslyšně Charlie.

,,Dokážeme si číst myšlenky. Vedli jsme konverzaci. Promiň, ale já s vámi jít nemůžu.....on by vám potom ublížil a to já nechci. Navíc myslím, že později budeme mít možnost se lépe poznat, jelikož si nemyslím, že bych při svém plánu měla zůstat naživu,'' špitla Anna a smutně se na démony usmála.
Všimla si, že i výraz na Alastorovém obličeji se mírně změnil.

Pomalu vyšla naproti Valentinovi. Ten ji hned, jakmile byla blízko, popadl za paži a přitáhl blíž k sobě.
Pohlédl na ni a potom se otočil na čtveřici před sebou.

,,Tohle je varování. Jestli se tady ještě jednou ukážete a budete se snažit ode mě odvést tuto dívku, začnu to řešit s rodinou Magne. Pokud vím, tak existují zákony ohledně smlouvy o duši,'' promluvil chladně.

Nikdo nic nenamítal. Můra to považovala za svou výhru, pro se nad tím jen ušklíbla a vydala se pryč. Samozřejmě Annu táhl s sebou. Ta se ještě naposledy otočila na démony usmála se na ně a zamávala jim. Viděla v jejích očích smutek a to je potkala poprvé v životě.

,,Pokud jsou tady dole i takový, tak to možná až tak zlé nebude,'' usmála se sama pro sebe a odešla s Valentinem vstříc osudu.

Hell like prisonKde žijí příběhy. Začni objevovat