14.Předvádění

159 10 5
                                    

Za dveřmi se nacházela místnost, kde byli nejroztodivnější stvoření. Anna však usoudila, že jsou to nejspíš overloardi.
Vypadali velice společensky. Teď aspoň věděla, proč se tak Valentino vyšňořil.

Když vešli, upřely se na ně veškeré zraky. To se dívce moc nezamlouvalo. Valentina ovšem tato pozornost naprosto vzrušovala.

Rázným krokem přešel až ke stolu, kde byli Velvet a Vox. Ti na něho už z dálky kývli na pozdrav. Valentino se posadil a Annu posadil vedle sebe a dal jí jednu ruku kolem pasu. Dívce to nijak nevadilo tedy, když je okolo spousta krvežíznivých démonů, kteří by ji chtěli zabít, kdo by se nechtěl schovat přede všemi pohledy.

Můra si všimla, jak je dívka nervózní a proto se k ní naklonil a zašeptal: ,,Neboj se zlato, dokud jsem tady já, tak se ti ani jeden z těch démonů neublíží,'' přitiskl si ji blíž k sobě a hladil ji po vlasech. Trochu ji to uklidnilo, ale ne moc. 

Po chvíli však k jejich stolu zamířili dva démoni. Jeden vypadal jako jelen. Měl červeno-černé vlasy, z nichž mu rostly uši. Mezi nimi měl malé parůžky. Na sobě měl červený oblek a v ruce držel hůlku podobnou mikrofonu.

Po jeho boku šla zřejmě žena. Neměla však žádné oči. Jen černé díry. Měla šedou pokožku, kterou zvýrazňovaly vínové šaty z nějakého asi devatenáctého století. Na hlavě měla klobouk a stejně, jak její společník úsměv plný ostrých zubů.

Anna si nebyla jistá, jestli je má brát jako přátele nebo ne. Radši se ale pro jistotu bude držet u Valentina.

Když k nim došli, Vox se zamračil na toho jelena.
,,Oo Alastore, co tě sem přivádí? Myslel jsem že jsi v tom Happy hotelu, '' pronesl provokativně TV démon.

,,Oh samozřejmě, že pracuji v HAZBIN hotelu, ale slyšel jsem o lidském mazlíčku,'' sklouzl pohledem z Voxe na Annu, ,,a jak vidím, tak to nebyla jen pomluva. Mohu vědět, jak se to stalo?''

,,Pokud vím, tak ti do toho nic není,'' zavrčel Valentino. Podle jeho výrazu byl nasraný, že se baví o něčem, co patří jemu.

Jelen se uchechtl: ,,Stejnak to budeš muset vysvětlit, jakmile sem přijde král,'' a s tím odešel i s tou ženou.

Dívka z toho byla v šoku: ,,O čem to mluvili? Jaký Hazbin hotel? Jaký král? Proč má něco vysvětlovat? Bože do čeho jsem se to zapletla?"

Všude okolo bylo veselo. Většina overlordů mělo alkohol a bavilo se o vládě nad svými částmi města. Moc tomu nerozuměla. Navíc Val ji celou dobu tisknul majetnicky k sobě a snažil se, aby se okolo ní motalo, co nejmíň osob.

Už tam byli skoro půl hodiny a stále se nedělo nic zásadního. Po chvíli však všichni umlkli a stoupli si. Valentino s Annou taktéž.

Veškerá pozornost byla zaměřena na hlavní dveře, kterými sem přišli i démon s dívkou.

Dveře se otevřely a dovnitř vešel blonďatý muž s bílým oblekem, vysokým kloboukem, kolem kterého byl omotaný had a s zubatým úsměvem na tváři. Byl celkem malý a na tvářích měl červená kolečka.
V závěsu za ním šla vysoká žena taktéž s blonďatými vlasy. Měla však rohy a dlouhé fialové šaty.

Anně docvaklo, kdo jsou. Vždyť jí o nich vyprávěl Angel. Byl to Lucifer se svou ženou Lilith.

Rozhodně měla jinou představu, co se týče vládce pekla. Samozřejmě za to ale mohly všechny ty pohádky.

Šli velice pomalu, prošli celým sálem a usadili se na dvou křeslech, co se podobaly trůnům.

Lucifer přejel všechny přítomné pohledem. Chvilku se zastavil na tom jelenovi, ale nakonec dojel pohledem až k Anně. V tu chvíli se jeho úsměv ještě více rozšířil a dívka znejistěla.

Hell like prisonKde žijí příběhy. Začni objevovat