Anna si naprosto báječně užila den s Cherry a Angelem. Dozvěděla se toho spoustu o pekle a jeho pravidlech. Nutno dodat, že se dozvěděla i velice důležité a užitečné věci ohledně Valentina.
Teď stála s Angelem na ulici a loučila se s Cherry. Démonka pozvala Annu na další setkání, už to bylo dlouho, kdy mluvila s nějakou obyčejnou holkou jako byla ona.
,,Tak co? Užila jsi si dnešek?'' optal se jí Angel Dust, když už kráčeli po ulici směrem k po*n studiu.
,,Ano, moc," nadšeně přikývla Anna, pak se ale trošku ostýchavě podívala ke svým nohám a dodala, ,,víš, já jsem nikdy neměla kamarády v lidském světě, takže nevím, jaké to je s nimi chodit ven a jen se prostě bavit."
Angel vyprskl kafe, co právě pil, a vrhl po dívce zděšený pohled: ,,COŽE? No tak to tě ven musím brát častěji," řekl a jen nad tím kroutil hlavou.
,,To bych byla ráda,'' usmála se a Angel jí úsměv opětoval.
Dlouho jim ale jejich úsměv nevydržel, protože se před nimi už tyčila budova po*rn studia a vrhala na ně velký tmavý stín, jako by se je snažila vystrašit, už před vstupem dovnitř. Oba dva se začali potit a nervózně se po sobě podívali. Anna se bála, co se stane až uvidí Valentina potom, co se její podezření potvrdilo, se teď obávala nejhoršího a Angel..... Angel měl už před tím u Valentina nějaký vroubek a bál se, že procházkou s lidskou dívkou po městě Pentagram tento vroubek zvětšil na vrub.
Oba ale věděli, že dovnitř budou muset jít tak i tak. Zhluboka se nadechli a společně se vydali dovnitř.
Uvnitř nedbali démonů kolem sebe, rychle mezi nimi prokličkovali a vydali se do Angelova pokoje. Po cestě měli neustále oči na šťopkách, jestli se někde za rohem neskrývá Valentino. Oddechli si teprve v momentě, kdy za sebou uslyšeli cvaknutí dveří.
Angel si úlevou sesunul podél stěny na zem a Anna se posadila na postel a snažila se vydýchat ten nával adrenalinu.
Ještě chvíli takhle mlčky seděli a snažili se uklidnit svá rychle tlukoucí srdce, než se Angel zvedl a došel za Annou: ,,Měli bychom tě převléct zpátky do těch šatů, co ti dal Val. Mohli by z toho být později problémy."Anna jen na souhlas přikývla a s Angelovou pomocí se začala převlékat.
Převlečená a odstrojená ze svého, dalo by se říci kostýmu, stála před Angelovým pokojem na chodbě spolu s pavoučím mužem, když se na chodbě zpoza rohu začal objevovat podivný rudý kouř. Oba dva ztuhli na místě. Moc dobře věděli, co je to za kouř. Jen jedna jediná osoba v jejich blízkosti, snad i v celém pekle, kouřila tento druh cigarety.......Valentino.
,,Oooooh baby~," ozvalo se zpoza kouře, kde se rýsovala obrovská postava můřího démona.
Angel se začal potit a celý se roztřásl. Tento tón hlasu u svého šéfa moc dobře znal.
,,Mohl bych vědět, kde jsi byl s mým zvířátkem~?'' optal se přehnaně sladce se špetkou vzteku Valentino Angela.
,,J-j-já já j-j-jsem-" ale nemohl to ani dopovědět, protože byl odříznut Valentinem.
,,Já moc dobře vím, co jsi. Vzal jsi ji ven mezi démony a všem byla na očích. Každý si mohl všimnout, že je člověkem,'' uchechtl se, ,,kdyby jsi to aspoň dělal sám, ale ani to ne. Zase jsi se tahal s tou odvážnou samovůdkyní Cherry Bomb. Už jsi nejsem jistý, jestli ti smím ponechat mé zvířátko v péči," dokončil svůj monolog temným hlasem, popadl dívku za zápěstí a drsně ji stáhl na svou stranu.
Anna se snažila bránit, ale posuďte sami jaká byla šance, že se ubrání snad tří metrovému démonovi, který má ještě k tomu čtyři ruce.
Valentino ji sledoval, ale nedával na sobě nic znát, snad ho i její snažení lehce pobavilo, ale i on má hranice, za které se rozhodně nechcete dostat. A bohužel dívka balancovala na tenké hranici. Když už se ho ve vzteku snažila kopnout do rozkroku Valentino už svůj vztek nezvládl, chytil ji pod krkem a práskl sní o zeď.
Dívka vykřikla bolestí a snažila se popadnout dech, který si vyrazila při tom drsném nárazu. Všechno před očima se jí začalo rozmazávat, jak byla připravena o přívod kyslíku. Stále se ale rukama snažila démona aspoň škrábnout nebo ho donutit uvolnit sevření kolem jejího hrdla.
Démon jí však zkroutil ruce za záda, sklonil se k ní a zašeptal jí do ucha: ,,Takže začínáš být drzá a neposlušná, hmmmm~?'' zapředl.
ČTEŠ
Hell like prison
Fanfiction[fanfiction Hazbin hotel] Anna si žije báječný život. Má rodinu skvělou kariéru před sebou a nechtěla by nic měnit. Jednoho dne však její rodina onemocní a ona se snaží najít pomoc. V živém světě jí však nikdo nic pomůže a tak si pomoc najde někde...