Charlotte
Już chciałam otworzyć drzwi ,ale przecież klamka jest z metalu.Zagryzłam język i szybko nacisnęła ją wchodząc do środka,po zamknięciu drzwi czułam ból ręki ,a opatrunek stawał się coraz bardziej ciemno czerwony.
P:masz osusz się zanim wejdziesz
Ostrożnie zabrałam od niej ręcznik i okryłam się nim . Zaczęłam wycierać ręce,włosy
N:Pixal pomóc ci?
Do korytarza weszłam Nya patrząc na mnie
N: może chcesz coś na przebranie ?
P: bardziej martwiła bym się o twoją rękę
Ch:nie musicie się mną przejmować
N: chodź wyglądasz jak przemoczony pies
Zdjęłam kapcie , które były jedynym co zapomniałam zmienić,ale trudno .
Nya zaprowadziła mnie do pokoju z łazienką , który swoją drogą miał 3 łóżka . Dziwne ,szatynka wygrzebała z szafy jasnoszare dresy i i białą bluzę na rękawkuN: może to nie jest suknia ,ale ważne że czyste i suche
Ch: nie masz nic z długim rękawem?
N: nie
Ch: dzięki
N: poczekam na korytarzu byś sama nie musiał iść
Ch: dobra
Wzięłam ubrania i zamknęłam się w łaziencę.Odetchnęłam rzucając ręcznik na pralkę . Zaczęłam ściągać sukienkę zostaje w samej bieliźnie , obejrzałam się* w lustrze widząc dwie blizny na plecach .
Po moich policzkach zaczęły skapywać łzy.Chciała bym poczuć ramiona matki , słowo pocieszenia ,cokolwiek . Ubrałam bluzkę widząc że odsłania moje liczne siniaki na rękach.Ch:co ja mam robić?
Włożyłam bluzkę w dresy oglądając każdy kawałek mojego ciała.Zawsze nosiłam suknie aby zasłaniały wszystko ,a takie ubrania były mi obce , Opłukałam twarz zimną wodą, rozpuściłam włosy przeczesując je rękami.Użyłam tuszu do rzęs leżącego na półce po czym poskładałam ubrania wkładając do kieszeni telefon i portfel .
Tak jak mówiła czekała na korytarzu pisząc z kimś,na mój widok uśmiechnęła się idąc w stronę głosów reszty.
N:jak coś nie zwracaj uwagi na ich wieśniackie zachowanie
Ch: już nic mnie nie dziwi
Wszyscy prócz Wu siedzieli przy dużym stole kuchennym z krzesłami i oglądali telewizję.Zignorowałam ich siadając na samym końcu stołu gdzie było wolne miejsce.
Nawet nałożyli mi jedzenie, wpatrywałam się w talerz i sztućce ,a jednocześnie czułam na sobie wzrok co najmniej 3 osób. Chciałam jakoś zakryć ręce ,ale nie miałam jak i czym . Sięgnęłam serwetki kładąc je na dolną część widelca bo jak inaczej wezmę sztuciec do rękiTrzy serwetki owinełam wokół widelca i wzięłam do ręki nakładając porcje makaronu .To nie jest jedzenie metal rani mnie nawet w usta . Odłożyłam go wpatrując się w ekran wiszącego telewizora.Akurat leciały jakieś reklamy które niezbyt mnie interesowały.
N:tym może ci się uda
Nawet nie zauważyłam że wstałam i położyła mi patyczki do sushi . Lepsze niż żelastwo , ułożyłam je w palcach przez co swobodnie jadłam spaghetti ciesząc się cudownym smakiem.
-dziś pokazujemy nagranie najbardziej romantycznego miejsca na świecie . Czyli aleje kwitnących wiśni są dumą Japonii ,a tłumy turystów jak i mieszkańców wybierają się na spacery
CZYTASZ
Zrodzona z popiołu~lego ninjago
RastgelePorwanie Skaylor było dopiero początkiem kłopotów.Ninja wyruszają na ratunek dziewczynie , poznając przy okazji księżniczkę z odległego Królestwa.Co jeszcze stanie im na drodze?