Rozhodnuto

42 6 5
                                    

Další den jsem se vzbudil přikrytí dekou a pod hlavou jsem měl polštář, co tu máme na gaučích. 

Zmateně a rozespale se si sednu a zívnu. Co se dělo?

Asi dobrou chvíli jsem přemýšlel a díval se do prázdna než mi došlo, že jsem usnul s Davem v obyváku a dívali jsme se na film. Ještě k tomu u toho jedli, ale tady není žádná stopa po jídle či tak.

Asi Dave se vzbudil dříve než já. 

Vlastně.. včera jsem získal nabídku o práci! 

Okamžitě zatřepu hlavou, abych se vzpamatoval a hned vyhledám mobil. 

,,Taky ti přeji dobré ráno, Mikey" ozve se a já vypísknu překvapení, až mi vyletí mobil.

,,Do háje, Dave!" chytnu se za srdce a on se začne nade mnou smát. 

Urazím se, tím stylem že si založím ruce na hrudi a otočím se k němu zády.

,,Haaaahahahahahahahhaaa" směje se a přijde ke mně. Jak to vím, používám sluch. Dotkne se mi ramena.

,,No tak promiň, Mikey" řekne po pár minutách, co se smál, jak střelený.

Kouknu na něho mírně uražen. 

,,Snad se nebudeš zlobit, bráško" poví, když se už uklidní.

,,Haha, to je tedy vtipné, děsit člověka k smrti." zahuhlám, ale nedokážu se na něho zlobit.

,,Prosím už mi to nedělej." udělám psí oči, aby neodolal a potvrdil to.

,,Neslibuji, štěně" zasměje se nade mnou.

,,Nejsem štěně!" rozhodím ruce a vyšpulím rty.

,,Jistě, a já jsem Obama." pinkne mě do čela. 

,,Auuu.." hned zvednu ruku a promnu si bolavé místo na čele.

,,To se nedělá, brácha. Jinak chci se podívat, jak daleko to je a jak to vypadá a tak, pomůžeš mi?" optám se. 

,,Můžeme, jen dneska mám domluven stream, a jestli to vezmeš, tak zítra jdeme do baru, jasan? Oslavit to." zazubí se na mě.

,,Jasan." zasmějí se a pobídnu ho, aby si ke mně sedl a začneme oba hledat informace a další výhody a nevýhody, které bych s nimi probral, než to vezmu.

,,Je tu ale jeden problém." řeknu vážněji.

,,Máme jen jedno auto a ty jedině do práce dostaneš autem. Takže nákupy bych musel dělat, když jsi doma a jak vidím, tak víkendy budeš mít volnější, podle času.." poví, když se dívá na čas tam.

,,Pravda, takže asi máme jasno?" kouknu na něho.

,,Jep, jaké je tvé rozhodnutí, bráško?" koukne zas on na mě.

,,Ano, beru to. Zavolám té paní, co mi to nabídla a domluvím se s ní, kdy nastoupím a dořešíme zbytek." usměji se na něho a protáhnu, ale ten moment mi spadne na hlavu mobil.

,,AU! To bolelo." začnu si mnout bolavé místo na hlavě, kde mi spadl mobil.

Dave se mi začal smát jak pako, dneska už po druhé. Je normální, aby se tak smál? Přece jen lidi ho znají, jako člověka, který se tak snadno nerozesměje, tedy podle mě. Jeho streamy jsem moc nesledoval, protože jsem převážně byl na Eretových streamech. Heheeeeeee..

No co už, ať každý sleduje koho chce, já budu Ereta a ostatní. Samozřejmě, že i Techna sleduji, ale chápeme, ne?

,,Už ses dosmál?" optám se ho po 5 minutách, protože mu to přišlo furt vtipné. Tohle mi bude připomínat do konce života.

CrushKde žijí příběhy. Začni objevovat