Vyhýbání?

21 5 0
                                    

Pohled Eret

Mike se mi od té chvíle úplně vyhýbá. 

Kluci si z toho dělali chvíli srandu, dokud jsem se na ně trochu neosočil, to už sklapli a nic neřekli.

Docela mě to mrzí, ale chci vysvětlení. Vím, že se to týká co ke mně cítí, ale to přece- já- UGH!

To snad není možné, chci si o tom promluvit o tom. 

Cesta pro mě byla nekonečná, jelikož jak se to vymklo, tak se to prodlužovalo jako pomalý film, který má v plánu sotva dojít do prvních 10 minut.

Zabralo to přes půl hodiny než jsme dojeli a jedině co jsem viděl, bylo jak se mi ztratil z dohledu do domu a nejspíš i do svého pokoje.

Opravdu se cítí až tak špatně? Zkusím za ním zajít potom, jak se převlékneme a kdo udělá večeři. Do určité míry umíme všichni vařit.

Jen.. ne takové zdravá jídla, jako Mike. Chutná mi jeho vaření, sem tam jako tučného dá nebo aspoň část, ale snad chápeme, jak to myslím, ne?

Rozejdeme se dovnitř a já jsem myšlenkami u něho. U Mikea. 

Opravdu chci s ním promluvit si a vyřešit to. Přece jen, nechci ho odmítnout, když jsem mu sám řekl, že má šanci u mě.

A stále má, jen- zajímá mě to proč. Proč takhle reagoval. Já vím, já vím, já vím, že to může být ze žárlivosti, ale- snad chápeme v jaké jsem situaci a jak je na tom zas on.

Opravdu musím jít za ním.

Uvnitř jsem šel hned převléknout a potom šel za ním.

Zaklepu na jeho pokoj, ale nic neslyším.

,,Mike?" ozvu se jemně a otevřu dveře. 

Uvidím ho jak spinká, stočen v klubíčku. Ach Mikey..

Přijdu k němu a pohladím slabě ho po vlasech. Nahnu se k němu a dám mu malinkou pusinku do vlasů. JAKO KAMARÁDI, ANO?! 

Odtáhnu se, otočím a odejdu z jeho pokoje.

,,Dobrou noc, Mikey." šeptnu a zavřu dveře. 

Rozejdu se za klukama, abych se napil a popovídal. Nakonec spát.

Pohled Michael

Když jsem zalehl a v hlavě si nadával, jaký jsem debil a další věci, tak najednou uslyším zaklepání. Okamžitě zavřu oči a snažím se uvolnit a pravidelně oddechovat. Prosím, ať to není Eret. Ať to není Eret, ať to není on!

,,Mike?" ozve se jeho hlas, tak jemným tónině. 

Sjsfisjfisisfjsif, ten moment mám pocit, že se rozpustím. Jak to řekl a ještě ta hloubka jeho hlasu. Panebože, panebože, panebože!

Uslyším následně jak jemně otevře dveře. Slyším jeho klidný dech, klidnou ale přesto jemnou chůzi. Co máš v plánu, Erete?

Zastaví se blízko mé maličkosti, jak jsem stočen do klubíčka, jak koala objímá plyšáčka. No co už. 

Ten moment, jak se nade mnou sehne, ještě mě pohladil po vlasech, ale to není takový šok, co přišel potom. No mám pocit že se mi zastavilo srdce. Vážně se to děje? Nezdá se mi to?

Ucítím jemně jeho rty v mých vlasech. Jak se dotkne jemně, laskavě, já-.. dobře, teď mám hodně co dělat, abych neprozradil že jsem vzhůru.

Odtáhne se a následně jde ke dveřím, aby odešel z pokoje. 

,,Dobrou noc Mikey." šeptne a zavře dveře.

Já chvíli čekám a potom zabořím hlavu do polštáře a zapištím jak holka. Panebože, panebože, panebože! 

PROČ MI TO DĚLÁŠ?!?!?!

Posadím se a rudý se dívám do peřin, panebože Erete. Proč mi to děláš těžší?! 

Měl bych jít spát, kvůli tomu že jdu zítra do práce, ale- myslím že dnes moc toho nenaspím.

Prosím pomoc.

Co mám k sakru dělat? 

Ani nevím kolik času uteklo od té chvíle, ale cítím že už usínám. Zalehnu a čekám jak usnu.

No.. nemusel jsem dlouho čekat a usnu.

Ráno mi zazvoní budík, že musím vstávat do práce, ale vůbec se mi nechce. Je hrozně brzo a bude právě svítat. Ale i tak s velkým odporem vstanu, jdu do koupelny udělat ze sebe člověka a přemýšlet, jestli to co se událo byl sen nebo realita.

Tiše vydechnu a začnu si čistit zuby, musím to nechat tyhle problémy tady doma, nemůžu to vzít sebou do práce. Ještě si způsobím problémy v práci a už by mě vyhodili. Už tak si způsobují problémy či jiné věci.

Trochu lituji toho, že jsem to udělal. Jen.. nemohl jsem přihlížet, jak to na něho zkouší, dělala ty očka na něho, no já- prostě jsem to nevydržel a způsobil teď problém. 

Techno není idiot a klukům to mohlo taky dojít, jak na něho reaguji a Eret ví co k němu cítím. 

Panebože, to se může fakt povést jen mé maličkosti.

Vyplivnu pastu a následně pročistím vodou. Vyplivnu a utřu si pusu. Vyfénuji a upravím vlasy a jdu se obléct do svátečního. 

Vytáhl jsem modré částečně upnuté kalhoty, bílé triko, černý pletený svetr a na hlavu čepici. Je už sice chladněji, ale moc dvakrát se mi nechce brát bunda či kabát. Jenomže budu asi muset, jinak by mě Techno zabil.

Když jsem hotov, jdu do kuchyně si udělat něco malého na jídlo a potom vzhůru do práce. 

Začíná podzim, na to jak bylo včera teplo se dost ochladilo. Snad odpoledne bude ještě teplo a kolem večera.

Tiše vydechnu, a začnu jíst. Udělal jsem si jednoduchou snídani, tousty s máslem a džemem. Následně jsem pouklidil a rozešel k autu.

Pohled Eret

Usnuli jsme kolem 11-12 večer, já stále přemýšlel co se stalo a proč tak reagoval. Vždyť víte, už jsem to zmiňoval.

Jako je to logické, ale chci to slyšet od něho, ne od sebe.

Chci toho moc? Jo? Ne? Já nevím.

Jsem asi vadný nebo já opravdu netuším co se děje a jsem totálně myšlenkami mimo. Taky jsem usnul jako poslední. 

Poslouchat kluky někdy, když mluví ze spaní je docela zajímavé než jsem tedy vytuhnul.

Ráno jsem se vzbudil před poslední. Moc mi to nevadilo, jen jsem se musel zastavit myšlenkami, co je dnes za den? Má dnes práci? Jestli ano, tak mi dnes utekl a k večeru bude úplně utahaný, stejně po zbytek týdne, když nebudu počítat víkend. 

Snad se nic nestane.

Doufám v tom.

Dávej pozor na sebe, Mikey.

--------------------------------

Ghehehehe

Zdravíííííím, jaký jste měli den? Či večer?

Snad jsem vás trochu napnula co se bude dít dále, ale překvapení a dramata tam musí být :3 

Už se těším na vaše reakce :3

Jaké máte pocity z voleb? Jestli jste tedy volili nebo projevili nějaký zájem co se děje :D

No nic, já pádím spát, za 6 hodin do školy TwT

Dobrouuu

CrushKde žijí příběhy. Začni objevovat