Nabídka?

57 8 9
                                    

Jemnými tahami jsem si udělal náčrtek a nakonec začal barvit, barvami který jsem potřeboval.

Od žluté, oranžové, jemně červenou, zelenou, jak světlou a tmavou, černou, hnědou, modrá, a do pozadí další barvy, které bych tu mohl vyjmenovat do nekonečna.

Vezmu si štětec s dobrým tvarem, namočím štětec do barvy, prvně si udělám podklad, takže začnu jemně jako s vodovkami barvit světle co chci.

Následně jsem začal dělat odstíny a různé kombinovat barvy.

Kdyby se něco nepokazilo.

Ano, přesně tak. Došla mi žlutá barva a já žlutou barvu potřebuji teď nejvíce, protože ta květina je vážně žlutá.

Takže musím jít koupit, ale bratr ještě určitě streamuje a já mám ve zvyku mu říct, kam jdu, ať se nebojí.

Bohužel, vzkaz mi přijde dost hloupý, protože mu kdykoliv mohl vybít mobil a nebo na lísteček, ale to si přečte málokdy a sotva všimne.

Protože je zaneprázdněn svými myšlenkami. Ale to je normální u něho, takže jsem si zvykl mu to říkat. Snad mě nezastřelí.

Povzdechnu si a odložim štětec, to že mám prsty od barev a mám i něco na obličeji je vedlejší, takže klasika.

Prohlédnu si to. Jsem sotva na začátku, snad to stihnu, ještě dnes.

Protože bratr streamuje a já mám ve zvyku mu říkat, kam jdu.

Jelikož psát mu smsku mi přijde docela nepraktické, protože může mít vybitý mobil. A nechat mu vzkaz na stole si nevšimne, protože je zaneprázdněn myšlenkami, jak jsem jíž zmiňoval.

Takže žádná novinka, snad mě nezastřelí, když za ním teď půjdu a povím mu to.

Snad už nestreamuje.

A snad mi do té doby nezaschnou tempery. Potom bych je měl jak vodovky.

Pro ty, co nechápou jak to myslím. Tak to myslím takhle: když vám tempera ztvrdne, a použijete o několik hodin později nebo až za několik dní později, tak vám ztvrdnou.

A právě-že, když je chcete použít, tak právě je máte jako vodovky. Že už nejsou jak v té tubě, husté, tekuté.

Takže jo.. budu si muset pohnout.

Když se ubezpečím jestli vše drží a není tu riziko spadnutí, jako třeba štětec, paleta či jinak.

Tak vstanu a jdu za bratrem, takže přes můj pokoj, až do jeho pokoje/studia, říkejte si tomu, jak chcete. Prostě za ním.

Zaklepu na dveře, jestli můžu.

,,Moment" uslyším tlumeně přes dveře, takže ještě streamuje. Promiň bráško!

,,Ano?" řekne po chvíli. Uvědomím si, že vypl si mikrofon, aby se mnou mohl mluvit.

Otevřu dveře a nakouknu ,,Asi nejdu nejlepší dobu, co?" Podrbu se

,,Ani ne, ale povídej. Co potřebuješ?" Pobídne mě, když se na mě otočí bokem, aby na mě viděl.

,,Jdu ti jen říct, že jdu do obchodu, došla mi žlutá, tak abys věděl kam jdu a nestrachoval, kde jsem." usměji se slabě

,,Dobře, koupíš mi brambůrky?" optá se

Zasmějí se ,,Jistě, s příchutí slaniny?" za provokuji a nevinně se usměji. Vidíte tu svatozář? Jo? Super. Jsem velmi vtipný, já vím.

CrushKde žijí příběhy. Začni objevovat