😂 #26 Legyen tánc 🕺

301 20 1
                                    



Adam POV:

Nem sokkal ezelőtt, még Chris szobájában huncutkodtunk, s talán még most is az ott történtek hatása alatt vagyok. Még mindig érzem azt a lágy bizsergést tagomon, melyet barátom nyelvének érintése okozott. Ha az előbbiekre visszagondolok, a testem teljes egészében felforr, s legszívesebben azonnal visszafutna a srác puha ölelésébe, ezért is voltam kénytelen időben lelépni, hiszen ha ott maradok, nem bírtam volna leállítani magam, vagy az állati ösztöneim. Jól esett, ahogy Chris ajkai végigfonódtak tagomon, bár sohasem gondoltam volna, hogy bármikor is előfordulhat az, hogy ilyen gyorsan el tudok élvezni, és még csak be sem raktam, khm, oda. Áhh, már megint elkalandoztam, most meg igazíthatom el a mocskos gondolataimtól hirtelen beszűkült nadrágomat, pedig most robbantam el. Ilyen egyeltalán lehetséges? Soha nem tapasztaltam még hasonlót. Mármint, nem emlékszem olyanra, hogy valaha, egy éjszaka alatt akár, de többször is elmentem volna, pedig nem is egyszer, de átestem már egy-két kalandon. Akár futó, akár hosszabb „kapcsolataim" alatt. Nem is értem. Olyan kínos arra gondolni, hogy vajon Chris mit hihetett, hogy egy gyorstüzelő vagyok vagy valami tapasztalatlan kigyerek. Áhh, hagyjuk. Már nem vagyunk gyerekek. Az volt furcsa inkább, hogy szinte semmilyen reakciót nem váltott ki belőle az élvezetem. Mármint, hogy igen, hatalmasabb eszközzel áldottak meg, mint az átlag, ezt aláírom. De Chris szinte, mint valami nyalókát, úgy rácuppant a botomra, könnyűszerrel bekebelezett, mindenféle öklendezés nélkül. Lehet benne tapasztalata. Egyszerűen, ha arra gondolok, hogy nem én voltam neki az első, szinte megőrülök. Igen, tudom, hogy ez nem így működik, hiszen mindketten szabadok voltunk akkoriban, és én is csináltam sok hülyeséget. Azonban ez most felhúzott egy kicsit, pedig semmi komolyról nincs szó, csak elgondolkodtam.
Már csak pár méterre lehettem úticélomhoz, hiszen eldöntöttem, hogy meglátogatom Dannyt, mivel ma van Chris szülinapjának bulija, és le akartam csekkolni, hogy hogy áll a dolog.

-Hali.-intett Danny, lakásának ajtajából, majd már messziről intve egyet, köszöntöttem én is.

-Csá.-pacsiztam le a magasabbal, majd a helyiségbe betessékelve ültetett a nappali közepén elterülő kanapéra,s egy sört nyomott a kezembe, majd felpisszentette a sajátját is, s helyet foglalt velem szemben.-Egs.-emeltem poharam a magasba, majd a srác, gesztusomat utánozva, kortyolt bele italába.

-Szerintem.-kezdett mondókájába.-Olyan, este 10 körül már jöhettek.-pillantott felém.-De csak azért, mert minden résztvevőt olyan fél 10-re iderendeltem.-kortyolt az alkoholba.-És azt akartam, hogy meglepődjön.-nevetett.-Még tortát is sütöttem geci.-visítva csapkodta térdét az idősebb.-Najó, nem én sütöttem.-kuncogta el magát, majd felegyenesedett.-Hanem Jerry volt.-enyhített szomjúságán ismételten, majd a kanapé mellé sétált.-Nem is tudtam, hogy a farkamon kívül máshol is tudja használni a kezét.-nyerített fel, mire engem is teljesen magával ragadott a srác eszméletlen röhögése.

-Mekkora egy barom vagy.-töröltem le az állomon lecsorduló alkoholnak aromáját, amelyet a röhögés görcsétől, majdhogynem kiköptem.

-Most mér?-fulladozott, majd összeszedve magát, felállt.

-Hogy lehetsz ilyen szemé-Áhh.-borítiottam majdnem magamra az italom a lendülettől, melyet Danny erőteljes mozdulata okozott.

-Kurvára nem tetszik ennek a kanapénak az elhelyezkedése.-tette csípőre kezeit, majd a bútort vizslatta, amit az előbb még velem együtt húzott a falhoz, majd onnan a szekrényhez, ami bő 2 méter legalább, és még csak nem is erőlködött, plusz az egyik kezében a sört fogta. Mekkora egy vadállat ez az ember. Mondjuk nem csodálkozom, hiszen ő, velem ellentétbe, nem hagyta ott a futballt és még mindig vígan jár edzésre ahhoz a barom edzőhöz. Hát persze, Danny soha nem áll bele semelyik balfaszba se abból a csapatból. Én voltam a hibás ezt elismerem, de nem kellett volna belepofáznia abba, ami kibaszottul nem az ő dolga. Rohadt edző bá, egyszer még nagyon elintézem és nem csak a kezét töröm el leközelebb.

-Mi van?-rántott át a valóságba Danny, majd kissé megrázva fejem, csak legyintettem egy semmitmondót.-Már megint agyalsz.-fogott államra, majd ujjaival összecsípve bőröm, erősen megrázta fejem, majd elengedett.

-Áu.-fogtam bántalmazott részemre, majd összeráncolva szemöldököm, inkább belekortyoltam italomba, s a maradékot lehúzva , összegyűrtem a fémdobozt, majd a kukához sétálva vele, beledobtam a szemétbe. Először nem akartam elhinni azt, amit a szemem lát, az alatt a pillanat alatt, mikor kinyitottam a kukának fedelét, ha nem számolok rosszul, akkor legalább 5 doboz kotont láttam benne, és igen, üres volt az összes, az, hogy a használt gumik tömkelege hol van, azt inkább nem is akarom tudni. Egy nagyobbat nyelve, visszasétáltam a kanapéhoz, majd helyet foglalva, s mit sem kérdezve figyeltem a srácot, aki még csak nem is sejtette, hogy mit pillantottam meg. Azért elég durván tolja na. Úgy érzem mintha valami szexfészekbe lennék jelenleg, egy olyan vadállattal, akinek állandóan áll a zászlója.

-És most hol van Jerry amúgy?-váltottam témát, mielőtt még rosszra gondoltam volna.
-Mindene sajog.-pisszentett meg még egy adagot.-Főleg a hátsó részei, tudod, dereka, seg-Állj.-stoppoltam.-Értem.-nevettem, majd az asztalról elvéve még egy dobozt, én is felpisszentettem az életelixírt.

-Eléggé elláttam a baját, úgyhogy most alszik.-lökött lágyan oldalba.-És.-nézett furcsán rám.-Veletek mizu?-kortyolt gyanúsan a doboz tartalmába.

-Semmi különö-Na ne húzzál fel Adam.-szakított félbe.-Ne legyél már ennyire punci basszameg.-ütött vállamba.-Férfiak vagyunk, egyeltalán nem ciki erről beszélni.-sziszegett.-Hol van az az Adam, aki régen még azt is elkiabálta a világnak, hogy a csajnak milyen tág volt a lyuka?-értetlenkedett, majd a Hi-fi rendszeréhez sétált, s a legnagyobb gombot megpöckölve, szinte dobhártyaszaggatóan üvöltette a legelső számot, ami azon a baszott nagy szerkezeten volt, majd vissza táncolva hozzám, az alkoholt szinte kiverve kezemből, hívott táncra. Az elején még ellenkeztem, azonban megszólalt az a szám, ami akkor is, mikor még csak ketten mentünk el bulizni és ez volt az az ominózus pillanat, hogy az én lábam is ritmusra járt. Danny egészen jól táncol, mondjuk ez a hülye gyerek miben nem jó? Soha nem értettem, hogy ez hogy lehetséges. A barom személyiségétől eltekintve, bárki imádná a vele eltöltött időt.
Pár mozdulattal később, a zene átváltott egy sokkal lágyabb hangnemre. Már előre tudtam hogy mi fog történni, hiszen ez a közös lassúzós számunk volt. Danny azonnal felkapva tekintetét rám, egyből felém kezdett el ugrálni, s csuklómra kapva húzott közelebb magához, majd lágyan hátradöntve, szinte elég erotikus pózba táncoltunk tovább. Olyan volt, mintha tényleg ez lett volna a szexre hívó táncunk, azonban ezt teljesen elröhögve, s poénkodva pörögtük végig, egyszer ő volt a hölgy, másszor én, de a legtöbbször természetesen én voltam, aki a lánynak szerepét vállalta, hiszen a magasságkülönbségünknek köszönhetően, ő könnyebben kipörgetett a megfelelő pillanatban, mint én őt. Ha visszaemlékszem, régen rengetegszer eljátszottuk ezt. Akárhányszor megszólal ez a szám, nem bírunk magunkkal és muszáj végig táncolnunk az egész koreográfiát. 

*Friendship and other things ❤*Where stories live. Discover now