Adam POV:
Még most sem hiszem el, hogy itt vagyok Chris szobájában és éppen „arra" készülünk. Az előbbi kis játéka nagyon beindította a fantáziám. A LED pirosan világítja be az egész helyiséget, az asztalon lévő lávalámpa színeit változtatva teszi még izgalmasabbá a szoba küllemét. Az egész légkört Chis sajátos illata terjengi be. Eddig sosem vettem észre, de most teljesen begerjedtem tőle.
-Biztos akarod?-kérdeztem meg mégegyszer a hason fekvőtől, csak, hogy biztos legyek a dologban, hiszen ez az első alkalom, hogy én és ő. Na. Zavarban vagyok. Nincs válasz. Nem néz rám.-Chris?-ütögettem meg lágyan vállát, majd óvatosan megböktem mégegyszer. Erre sem reagált.-Mi a baj?-hajoltam közelebb füléhez, majd hirtelen felemelve fejét, tekintetét rám szegezve figyelt rám. Arca vörös volt, szemeiben a vágytól égő tűzet véltem felfedezni. Ettől a hihetetlen látványtól csak nyelve egy nagyot, próbáltam csillapítani ágaskodó keménységemen ,melyet már az alsónadrágom szoros anyaga sem tudott megfékezni. Teljesen feltüzel. Érzem ahogy a vágy, s a vér, mely déli részembe áramlott, átveszi a józan eszem feletti irányítást. Nem lesz jó vége.
-Hmm.-adott ki egy halk nyögést, melytől még a talpam is bizseregni kezdett, majd csípőjét felemelve temette arcát párnájába, hogy csak véletlenül se lássam vérvörös arcát. Most már az egész hátsó része szabad volt, s formás fenekét látva, melynek kereksége nadrágján is átlátszódott, csak pislogni tudtam. Mit sem szólva húzódtam közelebb a kéjeskedő apró testéhez, s kezemet kitolt popsiján pihentetve hajoltam hajába, majd lágy puszikkal illettem feje tetejét. Annyira jó illata van. Kissé feljebb emelkedve tőle, két kezemen támaszkodva tekintettem le, az alattam lévőre, majd fenekét ágyékomnak nyomva jelezte kívánságát, amit meg is értettem, de még nem szerettem volna a dolgok közepébe vágni. Haha Margitka. . Nadrágját lejjebb csúsztatva combjain, kezdtem el lassan vetkőztetni, s ajkaimmal forró csókokat hagytam gerince vonalán, melyektől néhol erőteljesebb, s néhol halkabb morgásokkal jelezett vissza jólesően.
-Ne.-fogott hirtelen fenekén pihenő tenyeremre.-Várj.-emelkedett ki a párna biztonságából.-Az mocsko-haraptam puha bőrébe, mely formás ívén terjeszkedett el, s ezzel a fiút félbeszakítva kezdtem el nyelvemmel is kényeztetni testrészét, melyre csak csípőjének apróbb remegésével, s halk sóhajtásaival válaszolt. Ahogy körbe-körbe haladtam hátsó felének ízlelgetésével, s minden részét végignyalva hagytam jelet bőrén, már úgy éreztem, hogy sikeresen meg kínozva őt, a lényegre tértem, s nyelvem hegyét ajkaim közt kidugva hajoltam közelebb ánuszának külső részéhez. Hatalmasat felsóhajtva próbált leállítani, majd hirtelen hajamba túrva nyomta arcomat részéhez. Kérésének eleget téve, nyelvem egészével hatoltam be kiéhezett nyílásába, s annak egészét kitöltve izmommal, mozgatni kezdtem. Chris, mindenféle hangokat kiadva vonaglott miattam, s reakcióját figyelve változtattam pózomon, majd beljebb csúsztatva izmomat, érintettem meg egy érzékenynek gondolt pontot, s felsikkantva hagyta abba eddigi kéjes sóhajtásait. Háta megfeszült, majd éreztem ahogy nedvessége, nyálammal összekeveredve folylik le lábai szárán. Furcsa látvány volt, de mégsem riadtam el tőle. Annyira édes volt, ahogy az élvezettől megremegve csípőjét kezdte el mozgatni.
-Bílod méh?-kérdeztem a dolgomat abba nem hagyva, majd fejét a párnán támasztva két kezét hajamba túrva nyomott közelebb magához. Ezt egy igennek vettem. Tenyeremmel fenekének párnáit széthúzva fértem hozzá jobban, nedvesedő részéhez, majd ahogy egyre beljebb nyomva vaskos nyelvem nyílásába, úgy ismét eltalálva érzékeny részét csuklott össze előttem, majd nagy levegővétellel folytatta időnkénti remegését. Hátsó részéről kezemet levéve, s a lepedőre támasztva éreztem meg a fiú alatt elterülő kis ragacsos tócsát, melybe sikeresen beletenyereltem.
-E-elélveztél?-dörzsöltem ujjaimon élvezetét, majd mikor felé pillantva mutattam a dolgot, egyből rám ugorva, ajkaival kezdte el kényeztetni a nyakamon lévő vékony bőrt, s a sűrű vértől dagadó ereimet. Tettére csak nagyokat sóhajtva reagáltam, majd mindent a farkamtól vezérelve, az ölemben ülő bejáratához igazítottam ujjam, s az elsőt behelyezve kezdtem el mozgatni benne, mire csak jólesően felsóhajtott. Már elég tágnak éreztem a második ujjam beviteléhez, így a vad csókjaink között már a harmadik ujjamat is behelyezve fektettem le az ágyra, s fölé hajolva mellkasát kezdtem el ízlelgetni, kézimunkámat abba nem hagyva.
-Vágyom rád.-simított végig merev részemen lábával, majd ujjával állam alá fogva fordított maga felé, s így már szinte fekete szemeibe tekinthettem, melyekből még mindig a tűz visszafoghatatlan ereje áratd felém. Ismét nagyot nyelve fordítottam déli részeim felé tekintetem, miután lábfejét megérezve tagomon, játszadozott velem, majd már ködös elmével hajába túrva tapadtam vérvörös ajkaira, s ágyékomat álló farkának nyomva mozgattam csípőmet. Az érzéstől majdnem megőrülve, fogtam dereka alá, s felemelve ismét ölembe ültetve markoltam kerek részére, melytől jólesően felmorranva tapadt ismét ajkaimra. Soha nem voltam még ennyire kiéhezett állapotba. Egyszerűen elvesztem tőle a maradék józan eszemet is.
-N-nem kéne várnunk?-vette át az irányítást, mit sem törődve kérdésemmel. A nadrágomat lassan lehúzva ejtett pár forró puszit combom belső felére, melyektől fejemet hátrafeszítve élveztem munkálatát.
-Minden a legnagyobb rendben van.-rántotta le rólam az anyagot, majd mélyen szemeimbe nézve markolt rá feszítő részemre, melytől csak nagyot sóhajtva tudtam választ adni. Nem húzta sokáig az időt, hatalmasomat ízlelgetve kapta be makkomnak hegyét, majd szabadon lévő kezét zacskóim izgatásával tette hasznossá. Tágra nyílt ajkakkal jeleztem hirtelen egészem bevételét forró ajkai közé, majd tempóján fokozatosan gyorsítva markoltam bele az alattam fekvő piros lepedőbe, s a fiú egy mosoly kíséretében, reakciómat figyelve tartott szemkontaktust velem. A látvány, s az érzés magával ragadása miatt, nem bírtam már sokáig, így még a kegyelem mozdulatok bevetésével, arcát félrehúzva élveztem hasfalamra.-Finom.-nyalta végig az oldalamon lefolyni készülő váladékot, majd ajkait végignyalva figyelte heves levegővételemet
-Nagy bestia vagy.-fogtam arcomra zavarodottan, majd a srác egy csomag zsebkendőt dobva felém, húzta fel nadrágját.
-Szállj le.-tépte ki alólam a nedvességtől átázott lepedőt, majd a szennyesbe kidobva azt, a szekrény felé sétálva vett elő egy újat. Nem merek rá kérdezni, hogy jó volt-e, vagy micsoda. Azt se tudom, hogy egyeltalán ilyenkor mit is kéne csinálnom. Ahj annyira zavarban vagyok. El is szégyeltem magam, ahogy az előbbiekre gondoltam.
-Aludjunk.-huppant le az ágyra, majd a telefonja töltőre rakása után, magára húzva takaróját, fordult el. Most mi történt? Miért nem beszél velem? Ennyire elbasztam valamit? Pedig nem is vittük végig a dolgot. Nem bírok a szemébe nézni. Ma sem alszom az biztos.
Drága olvasóim!💕
Most, életemben először kijelenthetem, hogy megalkottam a legelső top szemszögemet, kisebb nagyobb sikerrel! 👅Remélmem élvezhető volt és, hogy mindenkinek elnyerte a tetszését!💦
Boldog és szerencsében gazdag Újévet kívánok nektek nagyon sok szeretettel!💞
KAMU SEDANG MEMBACA
*Friendship and other things ❤*
ChickLit*Fontos tudnivaló: A sztori át lett írva/javítva, így a cselekményszál néhol kibővítve, néhol pedig teljesen átírva jelenik meg a történetben. * Chris és Adam átlagos 17 éves diákok, s egy váratlan fordulat veszi kezdetét a történetben. Vajon a két...