🙄 #14 Khm 👀

2.6K 173 4
                                    



Adam POV:

Chriséket otthagyva indultam el Dannyhez, mivel ő az egyik legnagyobb szakértő a bulik terén, s mivel meg kéne beszélnünk néhány dolgot is, ezért jobb ha ma megyek el hozzá, majd később vissza jövök.

*ChrisTita😻: Köszönöm a csokrot*

Villogott a képernyőm kijelzője. Vissza kéne válaszolnom, hiszen úgy gondoltam, hogy ma nála alszom.

*Adambaba💕: Ma nálad aludhatok?*

Kérdeztem meg mintha ez olyan egyértelmű lenne, majd mikor visszaolvastam  üzenetemet, akkor ébredtem rá, hogy végül mit is írtam az előbb. Teljesen  zavarba jöttem. Most már nem csak a barátom. Igaz még nem mondtuk ki, hogy végülis mik vagyunk, de, hogy barátok nem az is biztos már. Oh istenem.

*ChrisTita😻: Ohm, oké. Mit kérsz éjszakai vacsira?*

*Adambaba💕: Azt bízd csak rám 😉*

A telefonom felett mosolyogva nem igazán figyeltem a körülöttem történő  dolgokra, s véletlen egy villanypóznának ütközve ültem seggre, majd saját  magamon felröhögve folytattam utam.

*BuliAdam😎: Lassan megérkezem a házadhoz, remélem nem valami gusztustalant  csinálsz éppen*

Küldtem üzenetet Dannynek, abban reménykedve, hogy talán nem rosszkor zavarom.

*Dannyköcsög🤢😘: Ok.*

Pff milyen flegma. Lehet én vagyok az oka, hogy ennyire rossz kedvében van,hiszen nem a legjobb módon váltunk el egymástól nem is olyan régen. Főleg, hogy  még kiabáltam is vele.


//


 -Gyere be.-nyitott ajtót egyszál  boxerben, majd betessékelt a házba, s a kanapéra ültetett.-Mi volt olyan  fontos, hogy megzavarj?-bontott meg egy üveg vízet, majd a hirtelen innikészüléstől félig állán lefolyva egészen boxere pereméig folyt a víz, s ott az anyag beszívva magába, hagyott foltot.-Bazdmeg.-lett ideges, majd egy törölközőt felkapva törölgette meg átnedvezett testét.

-Chris.-sóhajtottam a fiú nevét, majd Danny mellém ülve figyelt.

-Mi történt?-kérdezte érdeklődve.-Kibékültetek?-dőlt hátra.

-Be vallottam neki mindent, majd megcsókoltam.-temettem arcomat tenyerembe.

-Hogy mit csináltál?-akadtak el szavai a hír hallatán.

-De most nem tudom, hogy.-mutogattam.-Hogy mi van velünk vagy köztünk.-támaszkodtam térdeimre.

-Ha megcsókoltad és nem utasított el, akkor együtt vagytok.-rántott vállán.-Vagy legalábbis  kavarási viszonyban, ami a legizgalmasabb az egész vadászaton.-nevette el  magát.-Aztán?-nézett mélyen szemeimbe, melytől legszívesebben elfutottam  volna.-Megdugtad és most utál?-tette arcára tenyerét kiváncsiskodóan.

-Te hülye vagy.-legyintettem.-Ne magadból indulj ki.-förmedtem rá.-Amúgy is  most nem erről akartam beszélni veled.-álltam fel.-Bulit akarok szervezni a  születésnapjára és tudom, hogy te vagy a legjobb ebben a témában.-vakartam megállam. Tudtam, hogy ha dícsérem ezt az arrogáns pöcsfejet, akkor a büszkeségét  növelve segíteni fog.

-Hát ezt eltaláltad.-kacsintott rám, majd ezt követően egy kis ficánkolásra  lettem figyelmes a szobája felé tekintve.

-Zavartam?-kérdeztem, tudva, hogy van valaki nála.

-Dehogy.-adott lényegretörő választ, majd  átkarolva vállam, kezdte eltervezni a dolgokat.
Egy két dologban egyetértően megegyeztünk a party összeszervezésében, majd már  elég kínos volt ez a nála töltött idő, így hát inkább elköszöntem és próbáltam  gyorsabb tempóra kapcsolni, hogy időben visszaérjek Chrishez.

-A kaja bazdmeg.-csaptam arcon magam, majd egy éjjel-nappali közértet keresve a  környéken, rohangáltam össze-vissza, mikor megpillantottam a megmentő fényt, s a boltba sétálva kapkodtam össze néhány rágcsálni valót.

-Van akciós gumink XL-es, vagy elsőosztályú sikosítónk.-mosolygott a pénztároslány, majd kedvesen utasítottam vissza a csodás ajánlatot. De szar lehet ez a meló. És miért kínálgat nekem szexuális dolgokat a  kurva éjszaka közepén? Perverz. A boltból kiérve még utoljára ránéztem az üzlet  küllemére, mivel nagyon frusztrált a gondolat, hogy egy átlagos közértben miért  ajánlgatnak ilyen cuccokat. Aha, hogy ez egy sima bolt, ami 0-24-es. Akkor az a  lány valamit nagyon szeretett volna. Bár nem tehetek róla, hiszen már gimi első  óta nagyon népszerű vagyok a hölgyeknél, viszont nem igazán randiztam még,akárki akármit mond, nem vagyok egy giggoló. Én a szerelemben hittem mindig is  és ez sosem fog megváltozni.


//


 -Gyere nyugodtan.-nyitott ajtót Amy hulla fáradtan.-Te is jól tudsz  időzíteni.-ásított, majd az ajtót becsukva kullogott vissza szobájába. Chris  szobája felé menet, egyre idegesebbnek éreztem magam, pedig már nem először  járok nála. De ez most teljesen más, mint eddig. Hülye. Bekopogtam az ajtón.Nem kaptam semmiféle visszajelzést. Talán alszik már. Hiszen elmúlt éjfél is.Megpróbáltam kopogni mégegyszer. Megint semmi. Mostmár benyitok. A szobába  lépve egy üres gumicukros papírt és egy törölközőt pillantottam meg, viszont  Chris sehol sem volt. A LED-fénysor amit még tőlem kapott, piros színben   világította be az egész szobát. Elég erotikus.

-A-Adam.-hallottam magam mögött a srác hangját, majd lassan megfordulva  szerettem volna látni.-Nehogy megfordulj.-tette kezeit hátamra, majd mindketten  megfordulva csapta be mögöttem az ajtót. Ez nem tudom, hogy mi volt.-Mostmár  bejöhetsz.-nyílt ki az ajtó, s a fény már sötétzöld árnyalatban világított.Chris egy fekete melegítőben és egy piros pólóban ült az ágyon.

-Mi történt?-kérdeztem kíváncsian, miután nem engedte, hogy megforduljak az  előbb.

-Semmi.-nézett oldalra.-Csak egyszál semmiben voltam, mivel elfutottam fürdeni.-kuncogott.-De  nem gondoltam volna, hogy itt leszel mire kijövök.-feküdt hanyatt. Te jó ég.Most ha akkor megfordulok, akkor Chris teljesen meztelen teste lett volna  előttem. Ahogy elképzelem még az orrom vére is elered a látványtól.

-Khm.-köhintettem zavartan.-Rendben.-mentem közelebb, majd a földre dobva  magam, megbontottam egy zacskó chipset.

-Hmm.-csapott le rá az ágyon ülő, majd kezét elkapva húztam le ölembe.

-Nézünk valami filmet?-kérdeztem az ölemben csámcsogótól, majd bólogatva, tenyerét  megtörölve ugrott ki lábaim közül, s a laptopját megfogva helyezkedett el az  ágyon, majd én is követve mozdulatát, mellé feküdtem.

-Most töltöttem le nemrég egy filmet.-húzódott közelebb hozzám, majd a linkre  kattintva megnyitotta a azt.-Oh jézusom.-csapta le a gép  képernyőjét.-Bocsánat.-kapkodott, majd az ágyról felállva sétált körbe-körbe.-Ez nem az.-ült le a földre.

-S-semmi baj.-vöröslött arcom a látottaktól. Elég komoly pornó ugrott a szemem  elé az előbb. Nem látott senki semmit.

*Friendship and other things ❤*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora