🥵15# Megőrülök 🔞

3K 178 9
                                    




Chris POV:

Nagyon kellemetlen volt az előbbi kis videó lejátszása. Még mielőtt Adam ideért volna akkor néztem meg ezt a felvételt. Kizárólag kíváncsiságból. Az eleje nem volt túl izgalmas, az uke kiabált, a seme pedig tette a dolgát. Miután sikerült megtalálni azt a filmet, amelyiket tényleg meg akartam nézni Adammel, félig ülve félig feküdve néztük a középre helyezett laptop képernyőjét. Nagyon furán éreztem magam mellette, főleg azok után, hogy bevallott nekem mindent, most meg itt fekszik mellettem, csendben.

-Nézd már meggyilkolja.-nevetett fel a srác, majd ismét a képernyőt kezdte el nézni. Nem tudtam máshova figyelni, csak rá. Az arcára. A gyönyörű szép zöld szemeire. A forró ajk-Hagyd abba. Csaptam arcon magam két kézzel.

-Mi történt?-zökkent ki a film izgalmas részéből, majd aggódó tekintetével találtam szembe magam.

-S-semmi.-akadozott hangom. Nyílván nem fogom elmondani, hogy éppen a testéről álmodozom és szeretném ha maga alá gyűrne.-Úgy nézel rám, mintha fel akarnál falni.-jöttek ki meggondolatlan szavaim, majd ezt érzékelve ajkaimhoz kaptam.

-Én rád?-kerekedtek ki szemei.-Nem inkább te rám?-kérdezte maga felé mutatva.-Már nem azért.-kaparta meg torkát.-Szívesen megnéznélek magam alatt.-rántott vállán. Teljesen kikerekedtek a szemeim, s a szám tátva maradt a hallottaktól. Egyszerűen nem akartam felfogni, hogy most mi is jött ki Adam ajkai között. Viszont erre ő is rájöhetett, hiszen amint kimondta gondolatait, egyből elvörösödött. Velem együtt. Mindketten annyira zavarba jöttünk, hogy inkább elfordulva egymástól, valami rögtönzött témát keresve kutakodtunk.-Vagyis na.-köhintett, majd kezét éreztem meg vállamon pihenve.-M-meg mutatod a videót?-súgta fülembe halkan, s az érzéstől libabőrösen ugrottam fel, majd az asztalomhoz sétálva támaszkodtam meg rajta. Nem akarom, hogy lássa ezt az oldalam. Nagyon kellemetlen. Bár, ha már együtt vagyunk, akkor így is úgy is kiderülnének az apró mocskos titkaink.

-Fájlok. Letöltés. Link.-adtam szabad utat a videó megtekintéséhez.-A hangerőt vedd le.-utasítottam, majd az ágyam szélére ülve figyeltem reakcióját, s a nadrágomat igazgatva lettem izgatott a fiú kissebb mozzanatai miatt. Talán tetszik neki? Vagy undorítónak találja? De akkor engem is undorítónak fog hinni. Ahj, miért engedtem, hogy megnézze azt a rohadt videót?

-Oh.-vágott kissé meglepődött arcot.-Jézusom.-takarta el szemeit.-Az hogy fér be oda!?-kiabált halkan, majd a laptopot odébb dobva állt fel,s jött közelebb hozzám.-Chris.-nyelt egyet.-Én megértelek.-csukta be szemeit.-De ez még nekem is kegyetlen volt.-nézett mélyen szemeimbe, majd a pillanat hevében ajkaimon éreztem meg övéit.-Én nem szeretnék veled ilyen rossz dolgokat csinálni.-hajtotta fejét ölembe.-Én.-akadt el.-Én.-Áhh.-döntött le az ágyra,  majd fölém kerekedve, kezeimet fejem fölé nyomva, a takarómra szorított, s egy pár pillanatig csendben figyeltük egymást.-Soha nem csináltam még fiúval.-hajtotta fejét mellkasomra. Éreztem szívének dobogását, olyan hangos volt, hogy akár az enyém is lehetett volna. Rajtam támasztott fejét megölelve, pusziltam puha hosszúkás hajába.

-Tudom.-túrtam bele fürtjeibe.-Nem kell ha nem akar-Már, hogy ne akarnám?-tapadt ajkaimra, mondanivalómat félbeszakítva.-Én csak.-engedett el.-Nem akarlak bántani.-ült fel, majd elfordulva tőlem, a vele szemebe lévő falat kezdte el vizslatni. Az ágyról felállva a LED-fény távirányítóját keresve néztem körbe, majd mikor a földre esett tárgyat megpillantva felkaptam, s az ágyra ugrottam, megnyomtam rajta a kedvenc gombom, s egyből mosolyra húztam ajkaim.

-Nem tudsz bántani.-simítottam végig háta ívén, majd az ágyról leszállva elé sétáltam, s ölébe ülve kezeimet arcára helyezve, érintettem össze homlokunk.-Erre vártam már vagy ezer éve.-eredtek el könnyeim. Végre itt van előttem ő, aki iránt már nagyon régóta táplálok romantikus érzelmeket.-Nem kell rögtön  a dolgok közepébe vágni.-ugrott be a dolog.-Tudod, in medias res.-húztam széles mosolyra ajkaim.-Még Miss Margaret tanárnő mondta irodalom órán.-nevettem fel, majd Adam is már normális levegővétellel utánozta megnyílvánulásom. Tudom, hogy ideges, hiszen ez az első alkalma, hogy egy sráccal van, úgy. Ráadásul velem, aki még a múltkor a legjobb haverja  volt, s akinek a női problémáit nyomta az arcába éveken keresztül, mit sem sejtve az igazi érzelmeimről.

-Jajj, le is lankadtam ettől a boszorkánytól.-fogta meg fejét, majd ujjait végighúzva arcán, nézett zavarodott arcomba.-Mi a baj?-nézett rám ijedten.-Valami rosszat mondtam?-fogta meg kezeim. Nem mondott semmi olyan dolgot, ami bármilyen formában is felizgatna alap esetben. Viszont én mégis teljesen lázba jöttem tőle. Már csak az a szó, hogy "lankadt", és ezt tőle hallani. Rendesen meg dobogtatta a szexradaromat. Bár meglepett, hogy ennyitől felállt neki, s ettől én is teljesen elvesztettem a fejem. Azonnal nyakának lágyabb részét kezdtem el ajkaimmal kényeztetni, melytől csak hevesebben vett levegővétellel reagált, majd déli részén kutakodva rámarkoltam keményedni készülő részére.

-Chris.-sóhajtott fel, mikor ölébe ülve ringatni kezdtem csípőmet, s már merev részemet ágyékához nyomva mozgattam fel-le. Ahogy gyorsítottam tempómon, éreztem Adam hatalmas részét egyre keményebbé és keményebbé válni , s úgy vette egyre hevesebben is a levegőt.-Ennek nem lesz jó vége.-ragadta meg nyakamat hatalmas tenyerével, majd már kiéheztetett ajkaira húzva vadul csókolni kezdett, melytől szájába nyögve reagáltam. Éreztem, ahogy csókunkba mosolyogva válaszol, s szabadon lévő kezével először derekamra, majd onnan hirtelen fenekere markol, tettére tágra nyílt ajkakkal adtam ki kélyes hangokat, s ennek köszönhetően fogaival, alsó ajkam kihúzva nyalt végig nedves párnácskámon. Tettére csak nagyokat sóhajtva tudtam válaszolni. Elmém kezdett elködösülni. Soha nem volt még ehhez hasonló, ennyire intenzív élményben részem ezelőtt.

*Friendship and other things ❤*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora