📜#7 A puha pléd alatt💕

3.3K 245 2
                                    

  Chris POV:

-Most, hogy mindenki kiröhögte magát, vegyünk komolyra a dolgot.-vette fel az üveget Danny, majd a földre téve megforgatta azt.-Chrisbabám, rajtad a sor. Felelsz vagy mersz?-kérdezte vadul mosolyogva rám. Nem tudom megmondani, hogy miért de éreztem, hogy nálam fog megállni az üveg.
-Merek.-válaszoltam határozottan, majd egy kisebb ujjongás kíséretében felálltam.

-Rendben, akkor adj egy nyelveeeest.-nyújtotta el a szó végét, csak ,hogy feszültséget gerjesszen. -Kellynek.-esett rá a választás a mellettem ülőre, aki csak tátott szájjal figyelte az eseményeket.

 -Mi?-lepődtem meg először feladatomon, majd megrántottam a vállam.-Oké.-egyeztem bele, s a lány felé fordulva közelebb hajoltam hozzá, ajkaimat résnyire nyitva hagyva, a lány párnácskái felé emeltem arcom. Körülöttünk mindenki árgus szemekkel figyelt, s a légkör egyre feszültebbé vált, ahogy a lány ajkai felé közeledtem, majd egy apró puszit leheltem rózsaszín szervére, s ezzel le is tudtam a csók részét.

-Na, na.-tiltakozott Danny.-Nyelvest mondtam.-tette karjait keresztbe maga előtt.-Gyerünk.-utasított. Mivel a piától már eléggé felbátorodtam, a kissé zavarodott lányt, állánál fogva ajkaimra húztam, majd nyelvemet használva  beengedést nyertem szája belsejébe, s pár nyálcsere után, elengedtem a szédült egyént.

-Most már elégedett vagy?-válaszoltam kissé idegesen, majd oldalra fordítottam fejem, nem akartam Adam lenéző szemeibe nézni. Olyan rosszul érzem magam.

-
T-teljesen.-akadozott beszéde a srácnak, majd nyelt egy nagyot és átadta az üveget, amit meg is pörgettem a talajon, majd megállt.

-Akkor.-néztem furcsán.-Samatha?.-lepődtem meg a lányt megpillantva, rajta állt meg a tárgy.

-Halika.-köszönt, majd leült Adam mellé.

-Te meg mit keresel itt?-vonta kérdőre Kelly kissé elutasítóan.

-Ugyan, ugyan, nem kell itt a feszkó.-nyugtatgatta az amúgy is ideges lányt, majd Adamhez húzódva megigazította a ruháját. Chh kurva.-Akkor most én jövök ugyi?-tekergette hosszú egyenes haját, majd a válaszra várva dörgölődzött a mellette ülőhöz, aki még csak meg se rezzent, biztos élvezte.

-Felelsz vagy mersz?-kérdezte Alley, igaz, hogy nem neki kellett volna ezt megkérdeznie, de gondolom érezte, hogy én jelenleg, köpni-nyeli nem tudtam.

-Okszika, ümm, merek.-jelentette ki, majd kutatni kezdett a táskájában, s egy szájfényszerű rózsaszín ketyerét húzott elő belőle, amellyel duzzadt ajkait kezdte el kenegetni.-Nos?-fejezte be a rúzsozást.-Kellyt kell megcsókolnom ugyika?-állt fel, majd szűk szoknyáját eligazítva jött közelebb, majd engem félrelökve ült le a lány mellé, aki arcát fogva tolta el magától az édes parfümtől bűzlő nőszemélyt. Hirtelen azt se tudom, hogy mi történik.

-Leszbikatáájm.-kiáltott fel Danny, majd ő is csatlakozni akart, de Samantha nem engedte közelebb, Kelly pedig még mindig a lánytól akart megszabadulni.

-Na várjunk csak, akkor te most nem is a fiúkhoz vonzódsz?-szólaltam meg kissé magasabb hangerőn, majd Kelly kínzását abba hagyva fordult felém.

-Biszexuális vagyok, még mindig.-közölte, majd leült mellém.-Tudod, mindig is a fiúk jöttek be úgy igazán, úgy ahogy neked i.-Css.-csitítottam el, majd körbe néztem.

-Nyugesz van, mindenki tudja, hogy *meleg* vagy.-emelte ki a meleg szót csak, hogy mindenki hallja, még a kispicsa szarvasok is a kurva erdőben.

-Hello, elég legyen.-állította le Kelly, majd vállamra fogott, s kezét lelökve magamról felálltam, majd elsétáltam.

-Chris, te buz.-meleg vagy?-sietett utának David, aki a legjobban meglepődött ezen.-Mármint ne haragudj meg, de valahonnét sejtettem.-vakarta meg tarkóját zavartan.

-Kösz David, megint megmutattad az értelmiségi szintedet. Kopj le rólam.-ráztam le magamról a srácot, majd elindultam az erdő felé. Jó mélyre tévedtem benne, pedig csak egy perce volt, hogy bejöttem.

-Ris, hris, Chris.-erősödött fel hangja, mikor közelebb ért hozzám, majd mikor megpillantott, azonnal felém rohant.

-Adam?-lepődtem meg, majd még a tüdőmet is majdnem kiköptem, mikor megszorongatott.

-Miért mentél el? Téged kerestelek.-súgta fülembe, immár nyugodtabb hangerőn. Iszonyatosan jól éreztem magam, mikor a karjai közt tartott. Örökké így akartam vele maradni.

-Na miaz, jöttél te is gúnyolódni?-váltottam hangnemet, nem akartam, hogy sírni lásson, pedig eléggé a bőgés küszöbén voltam.

-Miért gúnyolódnék a legjobb barátomon?-a szívem összeszorult ezektől a szavaktól. "Legjobb" "barát", igen, csak egy barátnak tekint, ez vagyok én, egy szerencsétlen barát, aki viszonzatlanul  beleszeretett az ő legjobb barátjába. Összetörtem, csak sírni tudtam, nem jöttek a szavak a számra. Egyszerűen csak bőgtem. Előtte, mellette. Szánalmas vagyok. 

-Szeretlek.-halkult el, majd gyengéd ölelését éreztem meg testemen, kitágult szemeimmel s ellágyult testemmel rántottam le magammal a földre. Egymás mellett feküdtünk a hűs talajon, már egy ideje nem jöttek a könnyeim, csak pirosra színezett szemeimmel néztem Adam nyugodt arcát, ahogy engem figyel, csendben.

-Meg ne fázz.-terített rám egy vastagabb plédet amit még valószínűleg a táborból hozott el, majd mellém ülve melegítette lehűlt testemet, s csak az égboltot vizslattunk egymás mellett. Tényleg megőrülök érte.

 

*Friendship and other things ❤*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora