Chris POV:
-Hát öhm igen.-vakargattam zavartan tarkómat, miközben a döbbent arcú fiatalok felé néztem, majd próbáltam Jerry furcsa tekintetét kerülni, legalábbis amennyire lehetett.-Ennyire nem akartam belemenni ebbe a témába.-hadonásztam össze-vissza, majd egy apróbb, kényszer mosolyt húztam ajkaimra, csak, hogy ne legyen annyira kellemetlen ez a csend.
-Nincs semmi gáz.-ütögette meg nevetve a vállam Kelly.-Csak kicsit hirtelen léptél át a normális mesélésből egy erotikával kevert, túlfűtőtt, s érzelmekben nem hiányos jelenetbe.-legyezte magát mindkét tenyerével, s közben forró levegőt fújtatott orrából, mint valami eszelős.-Ugye Jerry?-ütötte meg barátiasan az említettet is, aki tettére először csak megrázta fejét, majd rám sem nézve, bólintott egy semmitmondót. Nem tetszik ez nekem.-Sajnálom skacok.-biggyesztettem le ajkaim megbánóan, majd nadrágom anyagát idegesen gyűrni kezdtem.-Kicsit átestem a ló túloldalára, de ennél több nem történt akkoriban.-nyúltam át az asztalon, majd Jerry kézfejébe markolva, bánkódóan tekintettem fel rá.
-Chris.-mosolyodott el kissé talán túl könnyedén.-Nincs miért bocsánatot kérned.-simított végig fejemnek búbján, majd kacagni kezdett.-Az a múlt.-gurultak le hirtelen arcának ívén a rossz fényektől teljesen átlátszó, s talán észrevehetetlen lágy könnycseppek, melyeket már elég régóta tartogathatott szemeinek zúgjában.
-Jajj ne kérlek.-ölelte át Kelly azonnal a már eltorzult arcú, zokogó srácot,azonban még mindig az ál-mosolytól húzott ráncainak nyoma feszült bőrének felületén, mintha csak úgy maradt volna.-Ne sírj.-szorított ölelésén a lány. A szívszorító jelenet közben, elengedtem Jerry kezét, majd arcomra fagyott fél-mosollyal húzódtam vissza helyemre. Miért történt ez? Mi rosszat mondtam? Történt valami? Vagy csak sokat piált.
-Jerry.-emeltem fel fejemet hirtelen.-Történt valami, amiről nem beszéltél nekünk?-kérdeztem rá nyíltan, majd a fiú válaszára vártam egy huzamosabb csend után. Időközben Kelly kifordította az összes zsebét, csak hogy találjon egy papírzsebkendőt asrácnak. Amint meglett, át is adta a sírósnak, majd vártuk, hogy kissé megnyugodjon.
-Semmi komoly.-remegett hangja, majd egy mély levegőt vett, s orrát törölgette a papírral, közben csak szipogott.
-Kérlek mond el.-simogatta Kelly, majd egy kis bátorítás után a fiú felnézett,s elég vészjóslóan, szinte már fenyegetően szemeimbe nézett.
-Van köztetek valami?-halál komolysággal, teljesen más arckifejezést öltött magára, s dobta nekem a kérdést, melynek súlya nem csak a fülemet, de mélyen legbelül, a lelkemet is eltalálta, akár egy labda, amit teljes testsúllyal a falnak basznak. Ehhez tudnám hasonlítani az érzést.
-Nem tudom, hogy honnan jött ez a feltételezés.-váltottam hangnemet én is.-De a feltételezésed téves.-néztem végig magamon, majd a srác felé pillantva, kissé oldalra biccentetem a fejem, s felvettem vele a szemkontaktust, melytől eddig féltem. Jerry kissé nyugtalannak tűnt, legalábbis a testbeszéde mást mutatott,mint a tekintete. Valószínűleg a képzeletében már régen széttépett engem. Álmodozni lehet.-húztam ki magam, miután gondolatom átszaladt a fejemen.
-Fiúk.-állt közénk Kelly.-A kanjaitok már összekaptak, nektek lehetne annyi eszetek, hogy nem süllyedtek le az ő szintjükre.-ütött mellkasba mindkettőnket,de ez a tett főleg csak nekem szólt.
-Tudom.-fújtattam mérgesen.-Viszont, ennek a kis takonynak a feltételezése és az elég súlyos megvádolása kibaszottul felbaszta az agyam.-álltam fel, s másztam ki a pavilonból.-Minek gondolsz engem?-emeltem fel kissé hangomat.-Tán valami ringyónak?-rúgtam fel az utamban lévő virágcserepet, majd fújtatva tekintettem vissza a padon ülőkre. Próbáltam uralkodni a kusza indulataimon, s inkább csak tárgyakat céloztam meg a haragommal.
-Chris bazdmeg.-kiabált rám Kelly.-Ez csak egy rohadt kérdés volt, te meg már megint túljátszod a szereped öcsi.-állt fel a lány is, s így már velem szemben állt. Jerry egy pár másodpercig csendben maradt, miután rákiabáltam, majd ő isfelbátorodva lépett a lány mellé.
-Ohoho.-nevettem görcsösen.-Most mi lesz? Ketten álltok ki ellenem?-szorítottam ökölbe tenyerem, majd ínycselkedve ugrálni kezdtem, mintha csak egy videójátékban lettem volna. Már egyeltalán nem éreztem akkora dühöt, mint azelőbb, sokat segített, hogy valamibe belerúghattam, szimplán csak húzni akartam az agyukat, s még mindig Jerry kibaszott válaszára vártam.
-Nem fog senki sem bántani senkit sem.-emelte fel hangját Kelly.-Jerry.-szólt a srácnak, aki elég izgálga módon tért ki a lány teste mellől, majd felém vette az irányt.
-Gyere csődör.-ugráltam tovább nevetve, s már felkészültem a támadásra.-Rendezzük le.-feszültem be hirtelen, hiszen tényleg azt hittem, hogy most meg akar támadni.-Na mi le-Danny a te fényképedet nézte, miközben engem dugott.-vágott közbe mondatomba. A szavaitól ledermedve engedtem kezeimet lassan testem mellé, majd arcomra fagyott mosollyal figyeltem a srácnak eltorzult arcát.
-MIVAN?-kiáltott fel Kelly, majd mellém ugorva, egy hatalmasat ütött vállamba,csak hogy „felébresszen" megfagyott állapotomból.
-N-nem értem.-remegett meg hangom a hirtelen kapott információtól, amelyet még mindig nem emésztettem meg. Csak szórakozik.
-A TE ARCODAT NÉZVE ÉLVEZETT EL EZ A BAROM!-kiabálta torka szakadtából, majd lábai megremegtek, s térdre ereszkedett a földön. Igaz, hogy egy kissé messzebb állt tőlem, de még így is éreztem ordításának löketét, melynek erőssége végleg ledermesztette testemet, s csak úgy álltam ott, mint egy szobor. Tessék?
-Mi történt?-hallottuk meg hátunk mögött az ismerős hangot, majd egy hatalmas kéz fogott sziklaszilárd vállamra.
-Igaz amit mondott?-nyögtem ki összeszorított ajkaim közül, majd egy kissé fellélegezve söpörtem le a végtagot magamról. Lassan megfordultam, bár még mindig lesokkolva, de egy nagyobb lépést hátrálva felnéztem.-Danny.
VOCÊ ESTÁ LENDO
*Friendship and other things ❤*
Literatura Feminina*Fontos tudnivaló: A sztori át lett írva/javítva, így a cselekményszál néhol kibővítve, néhol pedig teljesen átírva jelenik meg a történetben. * Chris és Adam átlagos 17 éves diákok, s egy váratlan fordulat veszi kezdetét a történetben. Vajon a két...