🛹#2 A pályán történtek❤

4.7K 272 1
                                    

Chris POV:

Mikor Adam megfogta a kezemet és Danny markából kiszedve rohantunk, nem tudom hova, elmosolyodtam, biztos vagyok benne, hogy még ha egy kicsit is de féltékennyé tudtam tenni.
Nem számítottam erre a heves reakció sorozatra, azt hittem, hogy megcsókol, hiszen olyan gyorsan történt minden, de végül elengedett, majd bocsánatot kért és lelépett, utána szinte egész nap nem szólt hozzám. Be vallom, meglepett a kis jelenetével, de egyben meg is ijesztett. Vágytam rá, de egyben elutasító is voltam. Ahj kesze-kusza minden.

-Kimentem a pályára!-figyelmeztettem az amúgy is elfoglalt osztálytársaimat, hiába nem figyeltek rám. Kell egy kis friss levegő a szervezetemnek , már nem bírom itt bent. Az osztályteremből kimászva, a folyosóra értem, ahol a büfé előtti tömeget kerülgetve csúsztam át az emberek között, majd a kijárat felé igyekeztem, mikor megállított a portás. Szólt, hogy a cipőfűzőm lóg és, hogy jobban járok ha bekötöm. Hát oké, ez fura volt, megköszöntem neki, majd a pályára indultam ahol a többiek is csöveltek. Danny mellé huppantam le, aki a pad tetején ült, mivel csak ott volt hely, micsoda mázli. Valami hülye sztorikat meséltek egymásnak , én is pont jókor csatlakoztam be, éppen Kelly magyarázta, hogy egy alkarnyi nagyságú faszt látott múltkor a fiúöltözőben, mikor szólni akart a srácoknak, hogy igyekezzenek. Jerry a hír hallatán csak nyelt egy nagyot, mindenki nevetni kezdett, jól elszórakoztunk, majd mikor egy ismerős deszkát láttam elsuhanni előttünk, a mosoly is lefagyott az arcomról. Ennek a tárgynak a gazdája is hamarosan ideért.

-Na nézd már, megérkezett az elveszett madárka.-súgta nekem Jerry, majd felkapta az elveszett deszkát és a srác felé sétált vele.

-Csá, Adam.-intett neki Danny, ezzel jelezve, hogy jöjjön.

-Sziasztok.-köszönt illedelmesen, majd mikor körülnézett, tekintetünk összeakadt egy pillanatra. Olyan kellemetlen volt, hogy inkább nem erőltettük, s másfelé néztünk. Kiborított ez az egész, hogy idejön jópofizni, közben meg szarik a fejemre. Nembírtam tovább a társaságában lenni, így inkább a deszkámat felkapva kigurultam a pályára.

Adam POV:

Az iskolából kiérve szívtam be a frisslevegőt, ami kissé le is nyugtatott. A srácok már valószínűleg a pályán bandáznak . El is indultam a helyiség felé, majd megpillantottam őket. Úristen mi a faszt csináljak? Chris is ott van. Mondjuk ez nem meglepő, hiszen egy barátitársaságban vagyunk. Lehet jobb lenne ha most nem mennék oda.

-Csá, Adam!-hallottam meg Danny idegesítő hangját. Na már csak ez hiányzott. Kétségbeestem.

-Ezt elhagytad.-adta át a deszkámat Jerry.

-Kösz.-bólintottam neki, majd odasétáltunk a többiekhez. Oh jézusom de kellemetlen, nem tudom a szemébe nézni.

-Sziasztok!-köszöntem nekik is, majd mikor körbe néztem, hogy kik vannak itt a bandából, hirtelen Chris szemeivel találtam szembe magam, megrémültem, annyira kellemetlen volt, hogy szinte azonnal pozíciót váltottam. Nem tudtam a szemeibe nézni, azok után.
Szerintem észre vette kétségbeesettségem, mivel a deszkájára pattanva le is lépett , utána akartam menni, hiszen még mindig bennem volt az, hogy ő a legjobb barátom. Mikor indulni készültem, a vállamon egy gyengéd érintést éreztem meg.

-Kelly.-sóhajtottam fel. Ő az a lány aki velünk, deszkásokkal szokott lógni, de ő magam még nagyon kezdő, és egyébként szerelmes Chrisbe, legalábbis folyton a közelében akar lenni, ami engem kibaszottul frusztrál, főleg, hogy már nem is tudom mióta zajlik ez.

-Megyek én.-simított végig hátamon egy mosoly kíséretében. Csípőjét rázva a kis fekete csizmájában sietett a fiúhoz, majd leült mellé. Mivel nincsen szuper hallásom ezért nem tudtam, hogy miről beszélhetnek. Nem sokat kommunikáltak, inkább csak ültek egymás mellett, Chris köröket rajzolgatott a betonon, Kelly pedig figyelte, majd a srác hirtelen felnevetett és átkarolta a lányt aki szintén mosolygott, majd nevetésbe kezdett. Féltékenység átáradt át egész testemen, tudom, hogy én is meg tudom nevettetni bármikor, de ez a gesztus szinte teljesen más volt, mint amikor nálam csinálja. Olyan bosszantó.

*Friendship and other things ❤*Onde histórias criam vida. Descubra agora